Fitness Seller

The Lebowski Chronicles, part II

Da's waar, kan iedere keer als ik een Maori zie hem even cleanen en overhead pressen.
kijk, dat is dan opgelost, en als je dan iedere keer een wat zwaardere Maori neemt heb je toch wat opbouw in je schema,:lifter:
als cardio kan je iedere ochtend even een haka doen :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.082
Nice! ben er begin dit jaar 2 maanden geweest, al plannen wat je wil zien?

Ah ja, dat was jij. Wist dat een DBB'er er was geweest, maar niet wie.

Nog geen gedetailleerde plannen. We vliegen direct naar het Zuid Eiland en huren een auto. Nog tips? :) Het gaat om de natuur uiteraard. Hiken alleen dagtripjes, maar liever fietsen.

Ik val meer op koeien.

Je kan Brett Gibbs eens een mailje sturen en vragen waar de beste gyms in NZ liggen. Die weet er zeker enkele zijn.

Nooit van gehoord, maar r

Je hebt helemaal niet ''de beste gyms'' nodig, zonde van je tijd. Als je een keer wilt trainen kun je altijd een plaatselijke gym binnenlopen, zou toch waste of time zijn om naar een zogenaamde supergym te reizen.

Je hebt helemaal niet ''de beste gyms'' nodig, zonde van je tijd. Als je een keer wilt trainen kun je altijd een plaatselijke gym binnenlopen, zou toch waste of time zijn om naar een zogenaamde supergym te reizen.
Mijn bedoeling was ook niet om hem richting die gyms te sturen. Maar als hij toevallig ergens in de buurt van zo'n gym zou verblijven is het toch altijd leuk om als hij dan zou willen trainen net die gym te kiezen die wat te bieden heeft. Als hij er dan toch is...

• #2.086

Mijn bedoeling was ook niet om hem richting die gyms te sturen. Maar als hij toevallig ergens in de buurt van zo'n gym zou verblijven is het toch altijd leuk om als hij dan zou willen trainen net die gym te kiezen die wat te bieden heeft. Als hij er dan toch is...

Ik vertik het om in een Smith-machine te squatten! Dus enig vooronderzoek is misschien wel goed ;)

• #2.087
Deadlift
Set 1: 70 kg × 8
Set 2: 70 kg × 5
Set 3: 120 kg × 3
Set 4: 140 kg × 5
Set 5: 140 kg × 5
Set 6: 140 kg × 5

Volgens mij heb ik de slag te pakken. Dit ging in ieder geval ongewoon makkelijk. Vooral voor mezelf schrijf ik even op hoe:

- Schenen 2-3 cm van bar
- Bar pakken met rechte benen
- Terwijl je al aan de bar trekt in één beweging ellebogen indraaien, borst opspannen, schenen naar voren drukken (maar de heupen achter houden).

Bij dit gewicht kwam de boel zo al makkelijk paar cm van de grond zonder dat ik ook maar echt kracht had gezet. Ik voel ook dat ik veel meer mijn benen gebruik, echt dat 'duw de aarde weg' gevoel waar ik zoveel over heb gelezen.

Bulgarian Split Squat
Set 1: 40 kg × 6
Set 2: 40 kg × 6

Good Morning op oly schoenen
Set 1: 50 kg × 6
Set 2: 80 kg × 6
Set 3: 80 kg × 6

Tevens lijkt het erop dat ik mijn lichaam tegenwoordig kan overhalen wat meer te doen tijdens een training.

Ongelofelijk, een DL sessie waar je positief over bent.:D
Als dit gewicht zo makkelijk van de grond komt dan heb je de techniek wel goed te pakken ... Zo ver ben ik nog niet... ;)

• #2.090
Ongelofelijk, een DL sessie waar je positief over bent.:D
Als dit gewicht zo makkelijk van de grond komt dan heb je de techniek wel goed te pakken ... Zo ver ben ik nog niet... ;)

Haha, ja dat is weer eens wat anders dan dat eeuwige gezeik van mij he :D

Ja, ik stond er echt van te kijken hoe makkelijk dit ging.

Blijkbaar was de voorspanning het euvel. Met als gevolg dat er veel gewicht aan mijn onderrug kwam te 'hangen' vlak na lift-off, die daardoor ging protesteren. Zoiets theoretiseer ik.

Haha, ja dat is weer eens wat anders dan dat eeuwige gezeik van mij he :D

Ja, ik stond er echt van te kijken hoe makkelijk dit ging.

Blijkbaar was de voorspanning het euvel. Met als gevolg dat er veel gewicht aan mijn onderrug kwam te 'hangen' vlak na lift-off, die daardoor ging protesteren. Zoiets theoretiseer ik.
Het moet besmettelijk zijn.
Ik had er ook al de hele tijd last van sinds ik terug aan het trainen ben na mijn ingreep. En vandaag ging het als vanzelf. Wel erg lichte gewichten, maar de reps gingen als vanzelf. :)

• #2.092
Military Press
Set 1: 20 kg × 8
Set 2: 40 kg × 5
Set 3: 50 kg × 5
Set 4: 60 kg × 3
Set 5: 70 kg × 5
Set 6: 70 kg × 4 dom foutje bij het zakken, verloor evenwicht en spanning voor 5e rep

Pull Up
Set 1: 5 reps
Set 2: BW (+10 kg) × 5
Set 3: BW (+10 kg) × 5

Bench extra wide
Set 1: 80 kg × 6
Set 2: 90 kg × 6
Set 3: 100 kg × 6

Vrij makkelijk maar durfde niet hoger; ongeluk zit in een klein hoekje.

• Like
Waarderingen: Inb4
  • #2.093
Squat
Set 1: 20 kg × 8
Set 2: 50 kg × 5
Set 3: 70 kg × 5
Set 4: 100 kg × 3
Set 5: 120 kg × 3
Set 6: 130 kg × 3
Set 7: 140 kg × 3

Deadlift
Set 1: 70 kg × 5
Set 2: 120 kg × 3
Set 3: 140 kg × 3
Set 4: 150 kg × 3

Front Squat beltless, paused
Set 1: 50 kg × 5
Set 2: 80 kg × 5
Set 3: 80 kg × 5

Laatst bewerkt:
waar moet ik dan in cm aan denken bij extra wide bench?

• #2.095
Geen idee man, maar ipv pinkjes net binnen de ringen naar ringvingers er net buiten. Meen me te herinneren dat de ringen op correcte afstand staan voor powerliften.
Jouw extra brede greep is ongeveer mijn normale greep. ;)
Ik zet normaal de ringvingers op de ringen. (lijkt me logisch :p)

Gelukkig weer overal sets van 3 of meer....

Terug
Naar boven