Crakie
Huge Freak
- Waardering
- 2.529
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
En ik jou een hoop harde kilo's aan de bar!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat wordt al lastig denk ik. In hoeverre massa aanzetten op leeftijd, bovenop een flinke basis massa, nog lukt zonder al te veel jo-jo-en (bulk-cut cycli) vraag ik me langzamerhand ook zelf af.Daar heb je wel een puntje, dat je met een beetje spier al behoorlijk wat extra krachtgains kan maken. Dat stemt optimistisch
Massa aanzetten is geen probleem voor mij, maar ik accepteerde altijd een hoop spek erbij. Dat wil ik niet meer. Dus het zal moeten blijken hoeveel ik met een minimaal surplus kan bereiken.
Dat wordt al lastig denk ik. In hoeverre massa aanzetten op leeftijd, bovenop een flinke basis massa, nog lukt zonder al te veel jo-jo-en (bulk-cut cycli) vraag ik me langzamerhand ook zelf af.
Klopt. En daar zit potentie in. Maar vergeet ook de insuline resistentie niet, waar die gast in dat filmpje het over had. Dat speelt een enorme rol bij de gemiddelde westerse 50+er, maar voor ons met gezonde voeding en bewegingspatroon niet tot nauwelijks.Mijn hoop is gevestigd op de hypothese dat de drempel om spiersynthese aan te zwengelen hoger gaat liggen naarmate je ouder wordt. Dat zou betekenen dat niet de eiwitinname per kg BW per dag de belangrijkste factor is, maar hoe vaak je over de drempel komt met een voldoende hoge dosis. Bijv. 6x25 gram eiwit per dag eten levert dan minder resultaat als 3x40 gram, als de drempel bijv. 35 gram is.
Als gezegd: het is een hypothese, maar het proberen waard.
Interessant.
Zou voor mij ook wel cool zijn als dat goed zou werken.![]()
Klopt. En daar zit potentie in. Maar vergeet ook de insuline resistentie niet, waar die gast in dat filmpje het over had. Dat speelt een enorme rol bij de gemiddelde westerse 50+er, maar voor ons met gezonde voeding en bewegingspatroon niet tot nauwelijks.
Je mag het voordoen. Dan zal ik naderhand eens kijken of je gelijk hebt.

Het klopt dat meer eiwit eten een manier is om die aminozuur resistentie (gedeeltelijk) te compenseren.Wat klopt er?
Misschien ook niet gek om IF erbij te doen. Versterkte insulinegevoeligheid, twee high protein maaltijden + langzame eiwitten 's nachts = droge gains?
Verdomme, wat klote, Kraak. Jammer man, je had er zo'n zin in. Ik hoop dat de psycholoog je wat meer kan vertellen over mogelijke oorzaken en wat er aan te doen is.
En tja, een beetje liften kan ook wel therapeutisch werken volgens mij.
Dat lijkt me echt een zeer klote situatie. Veel sterkte en beterschap toegewenst.

Jezus man echt klote! Neem je tijd en heel veel sterkte!
waardeloos kraak, kunnen wij ons niks bij voorstellen wat je dan overkomt denk ik.
sterkte ermee, en hou je haaks
Ik weet dat je niks hebt aan alle goed bedoelde adviezen. Hier er toch nog één:
Probeer er niet te hard tegen te vechten maar accepteer dat het is zoals het is.
Damn, da's jammer dat je dat nu overkomen is. Misschien toch wat verdoken stress opgebouwd ten gevolge van de reis-plannen?
Hopelijk vind je wat rust de komende tijd en krijg je de kans om over een tijdje die reis alsnog te maken.
Als liften je helpt: gewoon doen.
Als je er echt werk van moet maken: nu ff niet.
Damn, dat is een onverwachte wending. Wat een klote afloop van deze trip. Ik hoef waarschijnlijk niet te zeggen dat je in HongKong al halverwege was en dat het weinig zou uitmaken of je de volgende dag ging terugvliegen of door naar NZ? Hou je haaks man!