XXL Nutrition

The Lebowski Chronicles, part II

Dat maakt juist alles uit: naar huis vliegen of nog dubbel zover weg. Moet er niet aan denken me zo aan de andere kant van de wereld te voelen.
Ja, maar daar heb je Mt Cook om naar te kijken en pinguins en albatrossen en boomvarens. Wat heb je thuis nou?

Ja, maar daar heb je Mt Cook om naar te kijken en pinguins en albatrossen en boomvarens. Wat heb je thuis nou?

Volgens mij snap je het probleem niet helemaal. Wel blij voor je dat je het niet snapt, ik zou willen dat ik dat ook had.

Bummer bro. Get well soon.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.424

Volgens mij snap je het probleem niet helemaal. Wel blij voor je dat je het niet snapt, ik zou willen dat ik dat ook had.

Nee, hij snapt het inderdaad niet. Geeft niet, het is geen alledaagse kost.

Neet, in die toestand word je helemaal overgenomen door je gevoel/instinct. Dan ga je niet zitten denken "oh maar die leuke pinguins dan", je doet wat je voelt. En ik wilde naar huis. En dat was ook de echt enige juiste "beslissing".

Thanks man. Het gaat wat beter vandaag. Toch best wat uurtjes geslapen zonder 'assistentie', dat geeft je wat meer weerstand.

Heel veel sterkte! Heb zelf naasten met depressies en paniekaanvallen. Dat is bepaald geen pretje.

Het reizen zie ik absoluut niet meer gebeuren. Het idee alleen al...
Dat je dat op dit moment niet ziet zitten daar kan ik wel inkomen.
Maar ik hoop dat je alsnog die reis kan maken. Dat wil dan toch zeggen dat je van je problemen verlost bent.
Niks forceren. Extra stress is nergens voor nodig.

Nee, ik snap het inderdaad niet helemaal. Maar ik snap wel dat dit heel klote was. Ik hoop dat je de weg omhoog snel kan bewandelen.

• #2.428
Heel veel sterkte! Heb zelf naasten met depressies en paniekaanvallen. Dat is bepaald geen pretje.

Thanks man. Ik kom er wel doorheen denk ik. Het gaat steeds beter, niet in een rechte lijn maar toch. Er zijn veel ergere gevallen, en ik heb enorm respect voor mensen die hier voortdurend mee moeten worstelen.

Dat je dat op dit moment niet ziet zitten daar kan ik wel inkomen.
Maar ik hoop dat je alsnog die reis kan maken. Dat wil dan toch zeggen dat je van je problemen verlost bent.

Dat is waar ja, maar op dit moment ben ik weer meer bij gebaat me erbij neer te leggen dat dat geen haalbare kaart is.

Nee, ik snap het inderdaad niet helemaal. Maar ik snap wel dat dit heel klote was. Ik hoop dat je de weg omhoog snel kan bewandelen.

Ik had allang door dat jij een uitermate rationeel type bent. Niks mis mee, dat ben ik ook wel. Alleen probeert mijn ratio mijn emoties wel eens onder het tapijt te schuiven. En dat geeft vroeg of laat klachten.

• Like
Waarderingen: Pren
Dat is waar ja, maar op dit moment ben ik weer meer bij gebaat me erbij neer te leggen dat dat geen haalbare kaart is.
Ik kan me wel voorstellen dat als je het in je hoofd steekt dat je die reis ooit zult maken het een beetje een "moet" wordt om snel beter te worden. Dat zou uiteraard het herstel enkel bemoeilijken.

• #2.430
Ik kan me wel voorstellen dat als je het in je hoofd steekt dat je die reis ooit zult maken het een beetje een "moet" wordt om snel beter te worden. Dat zou uiteraard het herstel enkel bemoeilijken.

Precies. En paradoxaal genoeg is het ook nog eens zo dat als je accepteert dat het niet meer kan, de kans groter wordt dat je het ooit wel weer kan.

Ik had allang door dat jij een uitermate rationeel type bent. Niks mis mee, dat ben ik ook wel. Alleen probeert mijn ratio mijn emoties wel eens onder het tapijt te schuiven. En dat geeft vroeg of laat klachten.
Tja, dat ben ik bijna tot het punt van emotieloos :(
Precies. En paradoxaal genoeg is het ook nog eens zo dat als je accepteert dat het niet meer kan, de kans groter wordt dat je het ooit wel weer kan.
Diep.... :)

Damn wat zuur! Sterkte man!

Ga je nog wel een stukje trainen om de gedachten te verzetten?

• #2.437
Vandaag weer aan het werk gegaan. Officieel nog ziek om te kijken hoeveel ik belast kan worden, maar voor mijn gevoel ben ik er al bijna.

Training pak ik ook weer op:

Ma: Squat, bench
Wo: DL, MP
Vr: Squat, bench

Alles 3x5, plus basisassistance naar keuze/behoefte. Deze fase zal vermoedelijk maar enkele weken duren. Daarna in essentie hetzelfde, maar meer op hypertrofie gericht.

Squat
Set 1: 20 kg × 8
Set 2: 50 kg × 5
Set 3: 80 kg × 5
Set 4: 100 kg × 5
Set 5: 100 kg × 5
Set 6: 100 kg × 5

Bench Press
Set 1: 20 kg × 8
Set 2: 50 kg × 5
Set 3: 80 kg × 5
Set 4: 100 kg × 5
Set 5: 100 kg × 5
Set 6: 100 kg × 5

Beide ging niet bepaald van harte, maar goed wat wil je.

Y's (bandje)
Set 1: 0 kg × 8
Set 2: 0 kg × 8
Set 3: 0 kg × 8

Blackburns
Set 1: 0 kg × 8
Set 2: 0 kg × 8
Set 3: 0 kg × 8

Kijk aan....
Niet van harte als in: nog geen zin in, of in: was helemaal uit vorm?
Hoe dan ook, zwaarder gebenched dan ik in mijn hele leven :o

Ik was net hetzelfde aan het denken.
3x5x100kg benchen ... en ik maar denken dat jij mij zou moeten inhalen...

Vandaag weer aan het werk gegaan. Officieel nog ziek om te kijken hoeveel ik belast kan worden, maar voor mijn gevoel ben ik er al bijna.
gaat alweer een beetje de goede kant op dan
dat de training niet van harte ging is te snappen natuurlijk, dat je een training helemaal uitvoert is op het moment belangrijker dan de gewichten die je verzet.
de gebruikte gewichten zijn trouwens nog heel netjes hoor

Terug
Naar boven