- Waardering
- 7.244
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
Dat weet ik wel en zo heb ik m zelf gedronken.Proost dan maar!
Een echte White Russian is trouwens met room, niet met melk![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat weet ik wel en zo heb ik m zelf gedronken.Proost dan maar!
Een echte White Russian is trouwens met room, niet met melk![]()

Vraag me wel af hoe jij dat doet, al dat volume zonder echt aan te komen. Ik herstel dan echt niet. Het is nu al vrij matigjes.
Zo heel verhaal op een simpele vraag![]()
Ik denk dat ik het volume juist nodig heb om niet af te vallen. Ik denk dat mijn herstelvermogen redelijk goed is maar ook niet super zoals dat van Gijs bijv. Ik merk wel sinds ik 3 x per week train dat ik beter herstel dan 4. Verder bulk en cut ik niet zoals je weet. Ben wel zwaarder in de ochtend nu zo 91.5, mischien door de noodzakelijk andere manier van trainen nu, geen idee. Ik heb wel een rode draad hoe ik ongeveer eet maar let eigelijk nergens op en tel ook geen kcals of wat dan ook.. Ik denk als ik jouw volume zou doen dat ik dan 2 a 3 kg afval. Toevallig kwam dat ook aan bod deze vraag tijdens het seminar van Max Aita. Iemand die vlak voor een wedstrijd afviel omdat de intensiteit omhoog ging maar z'n volume omlaag in de mesocyle vlak voor de meet. Max's advies: volume in dat geval dan d'r in houden want je levert in op je kracht..en niet volume weghouden en meer eten want dan word je alleen maar vetter.
basisvoorwaarde is wel dat je adem blijft halen iddZat een beetje te kloten met mijn ademhaling. Probeer dit soort sets altijd in 1 teug te doen, maar dat lukte vandaag niet.

Bedoel je bij het pressen? Ik doe meestal de eerste twee reps in één teug, daarna steeds inademen als de stang bovenin is.Zat een beetje te kloten met mijn ademhaling. Probeer dit soort sets altijd in 1 teug te doen, maar dat lukte vandaag niet.
basisvoorwaarde is wel dat je adem blijft halen idd
doe het ook wel eens, maar vooral bij zwaardere sets lukt het me dan toch niet om voor de laatste reps spanning te houden, doe meestal om de 2 reps een reset/ademhaling
Bedoel je bij het pressen? Ik doe meestal de eerste twee reps in één teug, daarna steeds inademen als de stang bovenin is.

Bovenin schijnt het beste te werken voor presses.Liefst doe ik alles in één adem zodat ik geen moment spanning verlies. Maar dit was daar inderdaad te zwaar voor. Even zoeken naar een goed adempunt.
Dude...
Bovenin schijnt het beste te werken voor presses.
Dude...

Ik heb geen idee, misschien kan je met beter bracen wel 1,5x je BW pressen.Ik heb mijn BW gepresst. Dan zal mijn bracing wel in orde zijn, nietwaar![]()
Ik heb geen idee, misschien kan je met beter bracen wel 1,5x je BW pressen.
Dan moet je bij benchen ook beter bracen! Dan doe je 2x BW!Denk het niet, press was aardig in verhouding met bench (90 om 145, 60%).

Als ik met ademteug probeer meerdere zware reps te doen op de OHP, dan ga ik KO. Enige oefening waarbij het wel eens lichtelijk zwart wordt voor du oogjes.
Dan moet je bij benchen ook beter bracen! Dan doe je 2x BW!
Maar goed, ik denk dat er altijd ergens ruimte voor verbetering is, dus baat het niet dan schaadt het niet om iets bij te leren of te verbeteren. Kan net een paar kilootjes schelen.
Ga je nou je pecs bodybuilden? Zomer komt er aan hé![]()
Dus even stoppen om te kijken of het daar aan ligt.