grenzlooz
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 551
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
precies.... 10-reppers is niet misIk zou me de longen uit m'n lijf hijgen na die squats.

het zijn maar drietjes hoor

Ik zou 1-tjes al heel erg leuk vinden...

En kraak zou een fatsoenlijk gewicht op squat wel eens leuk vinden

Ik doe nog geen 10 reps met de lege barbell tijdens mijn opwarming. Dus elke set van 10 reps is indrukwekkend voor mij.Nou jongens toch, wat een ophef over een paar 10-reppers met een pieterpeuterig gewichtje.
(ophef over de bench is natuurlijk 100% terecht!)

De ophef gaat niet over het gewicht, maar om het feit dat je stiekem een soort van cardio aan het doen bent met 10 reppers. En dat is natuurlijk niet erg dude-like.Nou jongens toch, wat een ophef over een paar 10-reppers met een pieterpeuterig gewichtje.
(ophef over de bench is natuurlijk 100% terecht!)

dit dus!De ophef gaat niet over het gewicht, maar om het feit dat je stiekem een soort van cardio aan het doen bent met 10 reppers. En dat is natuurlijk niet erg dude-like.![]()
De ophef gaat niet over het gewicht, maar om het feit dat je stiekem een soort van cardio aan het doen bent met 10 reppers. En dat is natuurlijk niet erg dude-like.![]()
Als dat de bedoeling is dan is dit de verkeerde manier om aan volume te wennen.
Als dat de bedoeling is dan is dit de verkeerde manier om aan volume te wennen.
OK.Nee, Sheiko komt nog wel eens. Straks een DUP-achtige opzet, eerst nog even deze opzet naar een natuurlijk einde brengen.

OK.
Ik geraak steeds buiten adem als ik aan die 10 reps denk ...![]()
Maar in alle eerlijkheid was het over de max, heel erg in de onderrug hangen. Dus ook hier: naar de drietjes.Ja, dat weet ik. Maar dat is een typisch probleem wanneer ik geen apneu behandeling heb.Dat zou ik toch wel zorgelijk vinden. Zonder 10 reppers kun je ook heel sterk worden uiteraard, maar met een goede conditie herstel je beter.
Waarom zo breed? Je kan ze beter wat smaller nemen. Dan zijn ze aangenamer en doen ze meer af. Je kan je lats dan gewoon beter gebruiken.