XXL Nutrition

The Lebowski Chronicles, part II

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.603
Ik denk eerlijk gezegd niet dat je andere spieren aan het werk zet dan. Je gaat ze iets anders belasten, dat waarschijnlijk wel.

Ik denk dat er meer rear delt en rhomboid bij komt kijken. En er is iets voor te zeggen om de 'tegenovergestelde' beweging van de bench press te doen.

Ik denk dat er meer rear delt en rhomboid bij komt kijken. En er is iets voor te zeggen om de 'tegenovergestelde' beweging van de bench press te doen.
Ja, daar kan ik het wel mee eens zijn. De nadruk ligt waarschijnlijk een stukje anders.
Mja, het inverse van de bench proberen te doen is inderdaad geen slechte strategie. Zo had ik het nog niet bekeken.

8x80 is best aardig. Als je onderrug zuur is van de oefeningen ervoor kun je altijd een riempje omdoen, dan gaan ze als vanzelf.

Rows zijn echt een klote oefening als je ze van de grond afdoet. Ik sterf dan altijd 3x doordat al het bloed naar mijn dikke kop wordt gepompt:o

Rows zijn echt een klote oefening als je ze van de grond afdoet. Ik sterf dan altijd 3x doordat al het bloed naar mijn dikke kop wordt gepompt:o
Ah, just embrace the suck!

Ik doe niet zo vaak pendlay rows, al wil ik ze wel vaker gaan doen. Denk dat veel mensen ook vaak vergeten te ademen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.613
Ik weet niet wat het is precies, maar ik heb echt een pesthekel aan rows. Van de grond of niet.

Terug
Naar boven