Fitness Seller

The Lebowski Chronicles, part II

Bezoekers in dit topic

Het gaat erom dat de OH press (als je die niet prioriteert) op de lichte dag valt. Da's veel te weinig OH press. Denk dat ik bench (H) - OH press (H) - Bench (M) ga doen, nu is het H-H-H en dat gaat ook nog.
Dat is nog steeds maar 1x OHP per week. Je vorderingen (voor press) zullen mi niet schokkend zijn dan.
 
Dat is nog steeds maar 1x OHP per week. Je vorderingen (voor press) zullen mi niet schokkend zijn dan.

Tsja, dat is de vraag he. Tot nu toe wel, maar er komt een moment dat het te weinig is. Voordeel in de hhm-opzet is dat ik woensdag redelijk los kan gaan want vrijdag is niet superuitdagend.

Sterke training, krakkie!

Thanks, net echt he!?
 
serieus een pittige training met deze gewichten
 
Squat
Set 1: 20 kg × 8
Set 2: 50 kg × 5
Set 3: 70 kg × 5
Set 4: 100 kg × 5
Set 5: 120 kg × 3
Set 6: 130 kg × 1
Set 7: 140 kg × 4
Set 8: 140 kg × 4
Set 9: 140 kg × 4
Set 10: 140 kg × 4

Vorig eindpunt: 3x3x140, dus mooie vooruitgang.

Bench Press
Set 1: 20 kg × 8
Set 2: 50 kg × 5
Set 3: 70 kg × 5
Set 4: 100 kg × 5
Set 5: 120 kg × 5
Set 6: 120 kg × 5
Set 7: 120 kg × 5
Set 8: 120 kg × 5

Elleboog oké: voel wel wat, maar geen pijn.

Heb ooit 5x5x120 gedaan. Wil zeker 5x5x125 hebben gedaan voordat ik 150 probeer.

Pull Up
Set 1: 6 reps
Set 2: +5 kg × 6
Set 3: +10 kg × 6

Ben nu op squat en bench op een punt gekomen dat er wat moet veranderen. Bij squat omdat de gains zijn ingewisseld, bij bench omdat de belasting te groot wordt.

Ik hou nog vast aan dezelfde template, maar ga wel 3 squatoefeningen per week doen (van 8 naar 11 werksets/week) en 2 deadliftoefeningen:

Ma: Pin squat + Bench volume + Frontsquat
Wo: DL conv/sumo + MP + Back
Vr: Squat high bar + Bench intensity + DL conv/sumo

Squat - duidelijk lijkt me, even wat variatie. Bench - intensity waar ik gebleven was en maandag-volumedag van voor af aan beginnen, maar met een set meer; toewerken naar 5x5x120 of meer. DL - conv zwaar op woensdag en sumo licht-medium op vrijdag, week erop andersom.
 
Het beginnen weer serieuze cijfers te worden op alle lifts, Cracker! :D
 
Much appreciated, gentlemen!
 
Camera's bestonden nog niet toen ik dat pr zette ;)

i-know-liar-meme.jpg
 
Bench Press
Set 1: 20 kg × 8
Set 2: 50 kg × 8
Set 3: 70 kg × 8
Set 4: 100 kg × 5
Set 5: 115 kg × 3
Set 6: 125 kg × 5

Dit is wel ongeveer wat ik had verwacht.

Deadlift
Set 1: 70 kg × 5
Set 2: 120 kg × 5
Set 3: 140 kg × 3
Set 4: 150 kg × 1
Set 5: 160 kg × 6

Dit ging beter dan verwacht, mikte op 4 reps, hoopte op 5.

Wilde toch even 1RM's testen, want ik wil met INOL gaan werken. Eerst alleen achteraf om erachter te komen welke waardes bij wat voor type training horen (licht, medium, etc.), daarna ook om te plannen.
 
Wilde toch even 1RM's testen, want ik wil met INOL gaan werken. Eerst alleen achteraf om erachter te komen welke waardes bij wat voor type training horen (licht, medium, etc.), daarna ook om te plannen.
Is dat ook niet een beetje het verhaal van Mike Isreatel? Of heeft die het hier juist vandan?
 
Is dat ook niet een beetje het verhaal van Mike Isreatel? Of heeft die het hier juist vandan?

Geen idee, maar Isreatel heeft het niet verzonnen volgens mij.
 
Back
Naar boven