- Waardering
- 23.853
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Diversiteit maakt de wereld uiteindelijk toch interessanter!Nee, ik strek op zijn minst mijn benen tussen reps om alle spanning eraf te halen. Zonder straps ga ik zelfs even staan, om meteen weer in te zakken. Maakt het echt stukken zwaarder. Ik zal niet beweren dat wie het anders doet homofiel is, maar ik heb ernstige vermoedens dat dit soort mensen wel graag een beetje op de rode knop sabbelen.
Als je vorige keer 5 x 160 DL deed, moet dit toch niet te zwaar vallen?
Diversiteit maakt de wereld uiteindelijk toch interessanter!
Je schrijft altijd zo netjes je trainingen uit dat ik het niet kon laten!
Je schrijft altijd zo netjes je trainingen uit dat ik het niet kon laten!

Heb een app om te loggen, met een scriptje die het naar deze thread stuurt. Daar typ ik alleen nog wat opmerkingen erbij![]()
Over dat eerste... doe je wel eens RDL waarbij je eigenlijk constant de bar vasthoudt?Absoluut, maar ik ben heel erg eenkennig in a) de uitvoering van de deadlift en b) de dingen waar ik op sabbel.
Over dat eerste... doe je wel eens RDL waarbij je eigenlijk constant de bar vasthoudt?
Totaal verschillend? Dat vraagt wel wat uitleg, Kraak. ik zie toch aardig wat overeenkomsten qua bewegingspatroon en aangesproken spiergroepen.Nice try, maar DL en RDL zijn twee totaal verschillende beestjes!
Totaal verschillend? Dat vraagt wel wat uitleg, Kraak. ik zie toch aardig wat overeenkomsten qua bewegingspatroon en aangesproken spiergroepen.
Wel een beetje harder werken dan Craak...schijfje erbij dan!!RDL profiteert van stretch reflex. (Behalve bij Neet, maar die is gek)
---
W1 UB1 (ja nu echt U!)
Spierpijn valt erg mee, al gaan de hammies nog wel last geven.
Bench Press
Set 1: 20 kg × 10
Set 2: 50 kg × 5
Set 3: 80 kg × 5
Set 4: 100 kg × 5
Set 5: 112,5 kg × 5
Set 6: 101 kg × 9
Set 7: 101 kg × 9
Set 8: 101 kg × 9
Pull Up
Set 1: 87 kg × 6
Set 2: 87 kg × 6
Set 3: 87 kg × 6
Set 4: 87 kg × 6
Set 5: 87 kg × 6
Tricep Dip
Set 1: 97 kg × 5
Set 2: 107 kg × 5
Set 3: 107 kg × 5
Set 4: 107 kg × 5
Nog geen druppeltje zweet geproduceerd. Wel brandende t**ten!
Ah, op die fiets! Al laten er veel hun deads ook rustig bouncen voor een soortgelijk effect. Maar niet zo lelijk doen tegen Neetje!RDL profiteert van stretch reflex. (Behalve bij Neet, maar die is gek)
Opwindend allemaal!Nog geen druppeltje zweet geproduceerd. Wel brandende t**ten!
Wel een beetje harder werken dan Craak...schijfje erbij dan!!
Zweten is verbranden...in jouw termen...cardio

Ah, op die fiets! Al laten er veel hun deads ook rustig bouncen voor een soortgelijk effect. Maar niet zo lelijk doen tegen Neetje!