- Waardering
- 23.853
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik leg de bar rustig neer bij gewone DL (ook ivm onderburen) zodat er een flinke eccentrische fase in is. Weet niet of je daar op doelt?
Niet helemaal, ik begin dan vanaf blokken en tik ze bij iedere rep even lichtjes aan zonder de spanning eraf te halen. Dan weet ik dat iedere rep even diep is.Nee, je legt de bar bij RDL toch op blokken, dacht ik?
Niet helemaal, ik begin dan vanaf blokken en tik ze bij iedere rep even lichtjes aan zonder de spanning eraf te halen. Dan weet ik dat iedere rep even diep is.

Dat wist ik de hele tijd al hoor

Soort cardio voor jou zeker?High rep stuff is altijd op de tanden bijten voor mij.

Soort cardio voor jou zeker?
Wel goed gedaan, geen last van je polsen? Dat heb ik wel een beetje met high rep frontsquats.
Meer dan 20 jaar ruim een pakje per dag en bij uitgaan het dubbele. Nu helemaal niets meer al meer dan 3 jaar. Ik had er letterlijk en figuurlijk tabak van. Kijk er ook niet meer naar om, al ga ik nog regelmatig borrelen met rokers.Bij een biertje hoort een peuk. Maar vaker dan 1x/week ga ik niet aan de alcohol. En dan een jointje hier of daar natuurlijk.
Jij was ook ooit een echte roker, toch?
Wel voldoende gerust Crakie,
Kan toch als je je dag niet hep![]()
met deze hoeveelheid sets en reps op je squat, kan pittig inderdaad zomaar omslaan naar zwaar.
was je met je deads van plan om zwaarder te gaan dan in deze training?
Was totaal klachtenvrij een paar weken, maar nu weer uitstralende pijn. Lijkt me geen toeval na de zware training van gisteren, waarbij ik overigens niks vreemds merkte. Ik zal nu toch rust moeten houden vrees ik. Vrijdag naar de fysio.