Fitness Seller

The Lebowski Chronicles, part II

Ik leg de bar rustig neer bij gewone DL (ook ivm onderburen) zodat er een flinke eccentrische fase in is. Weet niet of je daar op doelt?

• Topic Starter Topic Starter
W1 LB2

Deadlift
Set 1: 70 kg × 5
Set 2: 120 kg × 1
Set 3: 140 kg × 1
Set 4: 147,5 kg × 5
Set 5: 140 kg × 3
Set 6: 140 kg × 3
Set 7: 140 kg × 3

Vijfje ging wat stroef, de rest eitje. Is ook easy week natuurlijk!

Front Squat
Set 1: 20 kg × 8
Set 2: 50 kg × 5
Set 3: 80 kg × 3
Set 4: 90 kg × 5
Set 5: 80 kg × 9
Set 6: 80 kg × 9
Set 7: 80 kg × 9

High rep stuff is altijd op de tanden bijten voor mij.

Soort cardio voor jou zeker? :trollface:

Wel goed gedaan, geen last van je polsen? Dat heb ik wel een beetje met high rep frontsquats.

Laat die troll maar weg, het is gewoon net zo kut als cardio! Verschil is dat je er veel sneller mee klaar bent en tussendoor pauze hebt, dus nog altijd te prefereren. Ook is mijn conditie veel beter tegenwoordig, omdat ik niet meer (dagelijks) rook denk ik. Vroeger lag ik wel eens 2 minuten plat na een LB-set van 8+. Nu half minuutje beetje puffen, na 2 minuten absoluut weer klaar voor de volgende set.

Polsen geen probleem, gebruik straps!

Dat is inderdaad best netjes. Feesten- en partijenroker?

Bij een biertje hoort een peuk. Maar vaker dan 1x/week ga ik niet aan de alcohol. En dan een jointje hier of daar natuurlijk.

Jij was ook ooit een echte roker, toch?

Bij een biertje hoort een peuk. Maar vaker dan 1x/week ga ik niet aan de alcohol. En dan een jointje hier of daar natuurlijk.

Jij was ook ooit een echte roker, toch?
Meer dan 20 jaar ruim een pakje per dag en bij uitgaan het dubbele. Nu helemaal niets meer al meer dan 3 jaar. Ik had er letterlijk en figuurlijk tabak van. Kijk er ook niet meer naar om, al ga ik nog regelmatig borrelen met rokers.

Military Press
Set 2: 40 kg × 5
Set 3: 50 kg × 5
Set 4: 60 kg × 1
Set 5: 66 kg × 5
Set 6: 60 kg × 8
Set 7: 60 kg × 8
Set 8: 60 kg × 8

De geprogrammeerde 9 reps was teveel gevraagd, wel vaker gemerkt dat de percentages voor MP anders liggen.

Chin Up
Set 1: 87 kg × 8
Set 2: 87 kg × 8
Set 3: 87 kg × 8

Bench paused
Set 1: 20 kg × 5
Set 3: 80 kg × 5
Set 4: 100 kg × 3
Set 5: 105 kg × 3
Set 6: 110 kg × 3
Set 7: 115 kg × 2 bij de 3e rep schoot het in mijn rechterhamstring. Meteen even eruit gelopen.

Matige training, weinig energie en nog veel spierpijn van dinsdag.

Squat
Set 3: 70 kg × 5
Set 4: 100 kg × 5
Set 5: 120 kg × 3
Set 6: 137,5 kg × 5
Set 7: 125 kg × 8
Set 8: 125 kg × 8
Set 9: 125 kg × 8
Set 10: 125 kg × 8

Deadlift
Set 1: 70 kg × 5
Set 2: 130 kg × 5
Set 3: 130 kg × 5
Set 4: 130 kg × 5
Set 5: 130 kg × 5
Set 6: 130 kg × 5
Set 7: 130 kg × 5

Totale anti-Dude-training, echt hard werken. Die squats sloopten me zo hard dat zelfs die lichte deads me nog moeite kostten. Had bovendien de hele dag al een ochtendhumeur, dus meerdere malen "f**k this" gedacht, maar toch doorgezet.

Wel voldoende gerust Crakie,
Kan toch als je je dag niet hep :dunno:

met deze hoeveelheid sets en reps op je squat, kan pittig inderdaad zomaar omslaan naar zwaar.
was je met je deads van plan om zwaarder te gaan dan in deze training?

met deze hoeveelheid sets en reps op je squat, kan pittig inderdaad zomaar omslaan naar zwaar.
was je met je deads van plan om zwaarder te gaan dan in deze training?

Nee dat niet. Idee is ongeveer evenveel reps te doen als met squat, bij ongeveer dezelfde intensiteit, maar dan in sets van max 5 reps.

f**k you and f**k your ochtendhumeur! Lekker doorgebikkeld, Kraak. :cool:

Je hebt toch weten door te zetten en dat verdient een pluim. Ehh biertje :klink:

Helaas is de nekkwaal weer terug vandaag :( Was totaal klachtenvrij een paar weken, maar nu weer uitstralende pijn. Lijkt me geen toeval na de zware training van gisteren, waarbij ik overigens niks vreemds merkte. Ik zal nu toch rust moeten houden vrees ik. Vrijdag naar de fysio.

Story of my lifting life: als ik iets dreig te bereiken, gaat er het mis.

Terug
Naar boven