- Waardering
- 23.849
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe je ook nog de GPP dag zoals in het PTW programma staat, Kraak?
Is ook niet nodig voor onderhoud zoals nu. Ik heb eigenlijk wel zin om die hele serie van PNP1 t/m PIP3 te doorlopen, zodra ik weer voluit kan uiteraard. Alleen moet ik eigenlijk eerst nog een klein onderhoudscutje doen, maar ik heb daar dan weer helemaal nul motivatie voor.Je hebt toch een trui aan in de winter?Alleen moet ik eigenlijk eerst nog een klein onderhoudscutje doen, maar ik heb daar dan weer helemaal nul motivatie voor.
Ik bedoel dat je van een calorieen tekort bepaald niet sterker of gespierder gaat worden. En dat je deze tijd van het jaar toch niet als een haantje gaat rond paraderen (normaliter...). Maar dat begrijp je ook welTrek je "wolletje" maar weer aan hoor t wordt kouw eeey

Ik bedoel dat je van een calorieen tekort bepaald niet sterker of gespierder gaat worden. En dat je deze tijd van het jaar toch niet als een haantje gaat rond paraderen (normaliter...). Maar dat begrijp je ook wel![]()
Ook het boek lezen, Kraak, GPP staat er gewoon bij op pagina 51.Die staat niet in PNP1Is ook niet nodig voor onderhoud zoals nu. Ik heb eigenlijk wel zin om die hele serie van PNP1 t/m PIP3 te doorlopen, zodra ik weer voluit kan uiteraard. Alleen moet ik eigenlijk eerst nog een klein onderhoudscutje doen, maar ik heb daar dan weer helemaal nul motivatie voor.

een klein onderhoudscutje lukt toch nog wel?, hoeveel zou eraf moeten?Alleen moet ik eigenlijk eerst nog een klein onderhoudscutje doen, maar ik heb daar dan weer helemaal nul motivatie voor.
Ik bedoel dat je van een calorieen tekort bepaald niet sterker of gespierder gaat worden. En dat je deze tijd van het jaar toch niet als een haantje gaat rond paraderen (normaliter...). Maar dat begrijp je ook wel![]()
ja begrijp je
ik ben dan heel kouwelijk minder dan 12%
met de feestdagen gaan cutten? Das toch niks (voor mij)
Ook het boek lezen, Kraak, GPP staat er gewoon bij op pagina 51.
Ben benieuwd hoe het programma bevalt, wanneer je de verschillende fases doorloopt.

een klein onderhoudscutje lukt toch nog wel?, hoeveel zou eraf moeten?
nee, daar zou ik dan ook wel rust van hebben.Kilo of drie. Het is allemaal om het vetpercentage niet uit de hand te laten lopen, maar dat is nu niet het geval (maar 1 gaatje op de belt opgeschoven sinds einde vorige cut). Dus dan sta ik niet te springen.
ging ie lekkerSet 4: 57,5 kg × 6
Set 5: 57,5 kg × 6
Set 6: 57,5 kg × 6

ging ie lekker
ik las niet zo lang geleden een reactie van iemand op iemand anders zijn log.
dat kwam er kort samengevat op neer dat als je zo gemakkelijk een groot aantal reps kan maken dat je dan eigenlijk nog een keer moet verzwaren, ging toevallig ook over de ohp![]()
Ik ben dan ook geen beginner meer (dit is een beginnersschema).
Dan kan je toch al door naar het volgende schema?Ervaar toch wel vermoeidheid bij deze frequentie, ook al is het volume vrij laag. Ik ben dan ook geen beginner meer (dit is een beginnersschema).