- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Icepacks heb ik wel in de vriezer liggen, een kleintje en een grotere.Ik heb zo'n gelpack, maar die is veel te stug als hij hard is. Erwten werken veel beter.
Als je denkt dat je nog zo op het randje zit met die lies zou ik nog maar even rustig aan doen met de squats....
lijkt me niet fijn treene die onzekerheid
van "als het maar goed gaat"

ja joh.....tuurlijk....makkie

Kan me voorstellen dat mensen die op dat bankje zitten te wachten, niet blij worden.mooie serie op het bankje ook, daar kan je blij van worden idd
ja joh.....tuurlijk....makkie
mooie serie op het bankje ook, daar kan je blij van worden idd

Kan me voorstellen dat mensen die op dat bankje zitten te wachten, niet blij worden.

dat leest iedereen wel zo denk ikBank is een vpr op dit gewicht. Leest iedereen dat eigenlijk ook zo, als ze vpr zien staan? Ik heb waarschijnlijk wel eens meer volume in een sessie gedaan, met een lager gewicht.

Yes sir. Een totaal volume per sessie is een ander ding.Makkie niet nee
Bank is een vpr op dit gewicht. Leest iedereen dat eigenlijk ook zo, als ze vpr zien staan? Ik heb waarschijnlijk wel eens meer volume in een sessie gedaan, met een lager gewicht.
Dat haalt niemand in zijn harses![]()
je treent in je schuurtje lees krachthonk toch?
(Vergis me met Rookie)
Yes sir. Een totaal volume per sessie is een ander ding.
Altijd thuis trainen eigenlijk, of ook wel eens in een gym?