- Waardering
- 23.847
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Yep, da's inderdaad ook nog een puntje van aandacht.NSFW!
Ziet er wel goed uit. Bij het laten zakken zou ik iets meer hip hingen, dan kan de bar recht naar beneden en hoeft ie niet om je knieën heen.
Idd tevens meer hamstring en gluteus activatie. Zeer belangrijk bij deze beweging.NSFW!
Ziet er wel goed uit. Bij het laten zakken zou ik iets meer hip hingen, dan kan de bar recht naar beneden en hoeft ie niet om je knieën heen.
NSFW!
Maar goed om te weten, thanks!Ziet er al best mooi uit!
Ik zou de ellebogen nog iets meer tucken. Dus nog meer je oksels proberen bedekken door je ellebogen naar achteren te roteren. Dan span je de last goed hard aan.
Kan je ook eens langs voren filmen?
Idd tevens meer hamstring en gluteus activatie. Zeer belangrijk bij deze beweging.
Veel kb swings maken om de hinge als neuropatroon goed te programmeren.
Ed Coan wijst hier uitdrukkelijk op. De neerwaartse beweging in de DL is 1 van de belangrijkste dingen om goed uit te voeren. Daar wordt je DL gewoon beter van.Daar lette ik niet op, ik heb al zo lang alleen maar singles gedaanMaar goed om te weten, thanks!
Volgens mij heb ik het eerst van Brett Gibbs gehoord. Maar later ook van andere zoals Silent Mike (Farr) en Mark Bell. Werkt super goed.Dat tucken heb ik echt nog nooit van gehoord. Maar ik zal het zeker eens proberen!
Van voren filmen wordt lastig...
Ed Coan wijst hier uitdrukkelijk op. De neerwaartse beweging in de DL is 1 van de belangrijkste dingen om goed uit te voeren. Daar wordt je DL gewoon beter van.
Door de controle in de neerwaartse beweging train je dezelfde spieren die je nodig hebt om je rug super strak te houden tijdens de lift zelf.
Volgens mij heb ik het eerst van Brett Gibbs gehoord. Maar later ook van andere zoals Silent Mike (Farr) en Mark Bell. Werkt super goed.
Oké, duidelijk. Ik ga mijn leven beteren.
Ik kan me er wel iets bij voorstellen!

zie niet echt dingen die niet goed gaan, maar aangezien het relatief licht gewicht is kan het ook zijn dat je het pas verpest bij zwaardere gewichten.
bar blijft mooi over midden van je voet en onder je schouderbladen en je hebt een rechte rug. dus dat is al heel wat.
nek positie zou ik mij niet echt druk over maken, gewoon kijken wat goed voelt. maakt niet heel erg veel uit (tenzij je een extreme positie hebt natuurlijk)
neerwaatse beweging idd wat Starx ook zegt, en niet de laatste paar cm helemaal ontspannen.
ik zie alleen niet echt hoe en wanneer je braced
Dit !!
Ik word er eerlijk gezegd best opgewonden van![]()

Lats activeren en pulling the slack out of the bar. De bar moet je krom trekken voor je gaat pullen.
Lats activeren en pulling the slack out of the bar. De bar moet je krom trekken voor je gaat pullen.
Als je een hele stijve bar hebt dan is dat lastig want die geeft nauwelijks mee.