AndroidHealthClinic

The Novice's log

Mooie training man

En sushi kan niet zoveel kwaad ;) Gewoon naar de Shashimi grijpen :p

• Topic Starter Topic Starter
"Sashimi (Japans: 刺身) is een Japans gerecht van verse, rauwe vis en schelpdieren die met een zeer scherp mes in dunne schijfjes gesneden wordt."

Ik heb het daar nog nooit gezien, waarschijnlijk hebben ze het wel maar is het mij gewoon nog nooit opgevallen. Zal er vanavond eens naar kijken.

Die chins, kan je die niet mt wat extra? Of ben je al te vermoeit na pull ups deads en bor

Nee, ik faal nu al na 5 reps. Blijft maar k*t die chin ups.
Bij jou gaan ze stuk beter!

Progressief blijven verhogen, als je je mentaal instelt om er bijv 6 te doen en je focust je daarop, moet het wel lukken, heb je er 6 verhoog hem dan naar 7, tot je op bijvoorbeeld 10 zit dan gewicht erbij en terug naar 5.
Ze gaan bij mij zeker lekker, vind het zelf ook een hele lekkere oeffening:p

Probeer anders een doel voor jezelf te stellen.
Bv. 30 chin ups en dan in zo min mogelijk setjes of tijd doen. Zo kun je jezelf bij elke training verbeteren zonder het aantal reps te verhogen

Zusje geslaagd, dus vanavond flinke eten bij onbeperkt sushi restaurant.

Probeer anders een doel voor jezelf te stellen.
Bv. 30 chin ups en dan in zo min mogelijk setjes of tijd doen. Zo kun je jezelf bij elke training verbeteren zonder het aantal reps te verhogen

Ja probeer gewoon 3 x tot failure te doen bij chin ups vanaf volgende keer ;)

Gaat lekker kerel op hoeveel %denk je te staan? Hoelang ga je nog door met cutten?

Gefeliciteerd! Lekker vol gegeten :) ?

mooie training!

chin ups e.v.t met straps als je grip faalt, keep up!

Gisteren had ik alleen nog maar spierpijn in m'n rug, vandaag in m'n rug en m'n benen :o

Nou training van gisteren, ik had iets minder dan 30 minuten(!) om te trainen voordat we uiteten gingen en ik wilde per se even benen trainen, dus training:
Niet veel qua gewichten, eerste benen training sinds het nieuwe schema dus eerste maand even de gewichten uitvogelen en aan de oefeningen wennen.

Warming up:
100kcal

Eerste gewicht is een warming up set van 15 reps, daarna drie work out sets van 8 reps.

Training Benen:
2n1huz6.png

Na de tweede keer leg curl had ik geen tijd meer want moest iets over 1800u thuis zijn want om 1830 gingen we uiteten.

Na training even BCAA's genomen en een shake en daarna een heerlijke postworkout!

Gaat lekker kerel op hoeveel %denk je te staan? Hoelang ga je nog door met cutten?

Thanks Hendrie, ja ik twijfel nog over hoe lang ik door ga. Want het lijkt me niet slim om in de zomer te beginnen met bulken. Ik denk dat ik in de zomer nog even door cut en kijk hoe laag ik na de zomer sta. Stel het gaat deze maand goed met m'n cut en ik sta op 12% probeer ik nog richting de 10% te cutten.
Maar als ik er geen zin meer in heb, ga ik maandje op onderhoud eten tot de zomer voorbij is denk ik.

Over VP weet ik niet, jullie krijgen binnenkort update foto's :)

Gefeliciteerd! Lekker vol gegeten :) ?

mooie training!

chin ups e.v.t met straps als je grip faalt, keep up!

Haha zeker vol gegeten! Maar ik denk dat rijst/sushi/vlees niet zo heel erg is als cheat, ook al is het een grote hoeveelheid is het nog altijd redelijk gezond lijkt me.

Het is niet echt dat m'n grip faalt maar meer m'n kracht :(
Probleem is ook dat ik niet echt stabiel/evenwicht blijf houden tijdens de oefening, ik denk dat ik volgende week eens iets anders ga proberen, ipv 3x8 8x3 en dan heel strict letten op m'n evenwicht en zo de reps opbouwen. Dan heb ik de oefening goed, maar misschien duurt het dan wat langer.

-

Laatst bewerkt:
Gisteren schouders, traps en buik beetje gedaan:
Warming up: 100kcal
Military Press:
Warming up: 15 x 25
Workout: 3x8x35

Front Raises
Warming up:
Workout:

Side Raises:
Warming up:
Workout:

Dumbbell Shrug:

Abs:
3 x 1 min plank
2 x 2 x 1 min side plank
3 x 10 x 40kg Robe Crunch

En zo vertrekken naar een stampfestival dus heel de dag cardio'en, latersss!

Gisteren een cheatdagje, daarom vandaag wat minder in voeding om te compenseren:
Meal 1: 30gr whey, 1multivit cap, 2 omega 3 caps
Meal 2: 4 eieren + appel
Meal 3: 150gr kip + 100gr roerbakgroente
Meal 4: 150gr kip + 100gr roerbakgroente + appel
Meal 5: Thuis eten (pre workout)
BCAA / Training / BCAA
Meal 6: 30gr whey + 30gr oats
Meal 7: Caseine shake.

Vanavond borst/triceps op de planning.

Ziet er netjes uit! Hoe voel je je qua energie zo in de cut?

Gisteravond de k*tste training in tijden, eigenlijk niet eens waard om te loggen.
Was redelijk moe de hele dag maar na het eten ging het wel dus toch maar gaan trainen. Bij sportschool aangekomen eerst m'n warming up gedaan van 100kcal en daarna gaan bankdrukken, begonnen met warming up setje van 15 x 40kg en daarna naar workout set van 8 x 60kg maar die voelde al zwaar, en tweede keer 8 faalde ik al. Dus toen begon het al.

Ik heb ook sinds tijdje 'pijn' in m'n rechter tricep, nu ook als ik typ maar ik heb geen idee wat het is. Voelt beetje als een steek, heb die pijn meestal als ik niks doe.

Bij fly's schoot het ook niet op, als ik de fly's liet zakken naar 180 graden kreeg ik last van m'n onderrug, iemand hier ervaring mee? Dus elke keer als ik de dumbelss liet zakken deed t pijn.

Na m'n workout wilde ik nog even plank/side plank/rope crunch doen maar na 2 x een plank had ik te last van m'n tricep dus maar gegaan want wat was het k*t training.

Als je toch de training wilt weten:
Warming up: 100 kcal

Bankdrukken:
Warming up: 15x40kg
Work out: 8x60kg 6x60kg :mad: 5x60kg:mad::mad:

Incline Fly's
Warming up: 15x8kg
Work out: 3x8x12kg

Incline DB press:
Warming up: 15x12kg
Work out: 3x8x18kg

Flat Fly's
Warming up: 15x8kg
Work out: 3x8x12kg

Dips: 3 x 8 x BW (laatste was meer 6 reps dan 8)

Triceps pushdown:
Warming up: 15x15
Work out: 3x8x20

1.5min plank
1min plank

Laatst bewerkt:
Het kan niet altijd mee zitten(ik had gister ook zo n doelloze training op een pr na van 1 kg maar had op 10 gehoopt)

Ff k*t, mja volgende keer nog harder ertegenaan

Training van vanavond ongeveer 19:30-20:30

Rug - Biceps

Warming-up
100kcal

Wide Pull Ups
8xbw
8xbw
5xbw
3xbw

Deadlift
Warmup set:
15 x 50
Workout set:
8 x 80
8 x 80
8 x 80
Laag gewicht en vooral op m'n houding gelet.

Barbell Row
Warmup set:
15 x 30
Workout set:
8 x 50
8 x 50
8 x 50

Chin Ups
5xbw
4xbw
3xbw :mad:

Wide Grip Standing Barbell Curl