AndroidHealthClinic

The Novice's log

Ikzelf gebruik de app calorieteller,
Daar kan je het wel instelllen

Heeft trouwens iemand een idee hoe je de app Myfitnesspall instelt op een bepaald aantal kcal.
Want als ik mijn stats invul staat dat ik max 1800 kcal mag eten op een dag? Terwijl mijn onderhoud op 2800 ligt ongeveer.
Wil graag de app op 2500 kclal instellen.

Hmm ben hier ook benieuwd naar..
heb trouwens abbo op je logje

• Topic Starter Topic Starter
Voeding vandaag:

07:30 30gr whey

10.00 Appel 1 stuk
10.30 Omelet van 4 eieren

13.00 150gr kip + 100 gr roerbakgroente

15.00 Appel 1 stuk

16.00 150gr kip + 100 gr roerbakgroente

18.00 Avondeten thuis (preworkout meal)

19.00 EAS 10 gram

TRAINING (uur hometrainer thuis)

20.10 EAS 10 gram
20.30 30gr Oats + 30gr whey (postworkout shake)

22.00 Micellar Caseine shake.

Rare is dit:
Via de Myfitnesspall app 1635 kcal
Via sheet is het 1382 kcal

In beide gevallen heel weinig :o

Nou weet ik niet wat je op een dag doet, maar gaat het niet te hard zo?

Heeft trouwens iemand een idee hoe je de app Myfitnesspall instelt op een bepaald aantal kcal.
Want als ik mijn stats invul staat dat ik max 1800 kcal mag eten op een dag? Terwijl mijn onderhoud op 2800 ligt ongeveer.
Wil graag de app op 2500 kclal instellen.

Bij mij werkte het om het gewoon op de computer in te stellen, in de app kon ik het zelf ook niet vinden.
Dus gewoon ff inloggen op je account op de pc, en dan naar goals > change goals > Custom.
Kan je ook nog je e/k/v waarden instellen zelfs! :thumbs:

Zat op pagina 8, dus dacht dat ik de eerste was die antwoord gaf op de vraag :o
Noujaa, miss dat je hier ook nog wat mee kan ! :)

Laatst bewerkt:
Bij mij werkte het om het gewoon op de computer in te stellen, in de app kon ik het zelf ook niet vinden.
Dus gewoon ff inloggen op je account op de pc, en dan naar goals > change goals > Custom.

Haha bedankt, ik had het inderdaad net gevonden.

In beide gevallen heel weinig :o

Nou weet ik niet wat je op een dag doet, maar gaat het niet te hard zo?

Nee valt mee, ik heb sowieso hele slome stofwisseling en ik heb schildklierproblemen (trage schildklier en wordt dus snel vet)
Het is vandaag een rustdag dus 1600 kcal, exclusief avondeten wat dus in totaal ongeveer 2300kcal wordt.
Op mijn rustdag ga ik vandaag thuis cardiosessie houden van uur.

Welkom, het was even zoeken maar heb het gevonden:
Naar 'more' gaan rechts onder op de app, dan naar 'Edit profile' en dan onderaan zelf je aantal gewenste kcal invullen.
Laat maar weten als t lukt?

Zal er eens naar kijken welke fijner is.

Thanks bro's! Heb inderdaad e/k/v ook gelijk ingesteld.

Als avondeten thuis (postwo) drie rundervinken (300GR) met erwtjes/worteltjes en wat appelmoes. Ongeveer 550kcal.

Nu even op de hometrainer, kijken hoe lang ik t vol hou ;)

In! Kan je eventueel wel een tip geven om exact je kcals te weten. Gewoon thuis een keer de meest gebruikelijke voedingsmiddelen checken, alle macro's per 100gr opschrijven en in excel een tabelletje maken!

Vanavond gedaan:
- 45 minuten op de hometrainer (600kcal)
- 3 x 1 minuut plank
- 2 x 2 x 1 minuut sideplank (beide kanten twee keer)

Voeding:
Na training:
4 BCAA Pure Caps

Kwartier later post workout shake: 30gr oats met 30gr whey.

Dadelijk voor het slapen nog caseïne shake.

In! Kan je eventueel wel een tip geven om exact je kcals te weten. Gewoon thuis een keer de meest gebruikelijke voedingsmiddelen checken, alle macro's per 100gr opschrijven en in excel een tabelletje maken!

Die staan niet op de kipverpakking neem ik aan?

Voeding van vandaag:

Meal 1: 4 eieren, beetje ketchup/peper/zout, 30gr whey, 1 multi vit + 2 omega 3 caps
Meal 2: 150gr kip + 100gr roerbakgroente
Meal 3: 2 bruine boterhammen met 30gr pindakaas + 1 boterham met aardbeien
Meal 4: 150gr kip + 100gr roerbakgroente
Meal 5: Avondeten thuis (preworkoutmeal)
10gr EAS - Training - 10gr EAS
Meal 6: Postworkout shake: 30gr oats + 30gr whey
Meal 7: Caseine shake

Helaas vandaag vergeten m'n twee appels mee te nemen, anders zat er een appel bij meal 2 en meal 4.

Vanavond: Rug - Biceps.

Geen proteinzzz bij meal 3?

Voeding van vandaag:

Meal 1: 4 eieren, beetje ketchup/peper/zout, 30gr whey, 1 multi vit + 2 omega 3 caps
Meal 2: 150gr kip + 100gr roerbakgroente
Meal 3: 2 bruine boterhammen met 30gr pindakaas + 1 boterham met aardbeien
Meal 4: 150gr kip + 100gr roerbakgroente
Meal 5: Avondeten thuis (preworkoutmeal)
10gr EAS - Training - 10gr EAS
Meal 6: Postworkout shake: 30gr oats + 30gr whey
Meal 7: Caseine shake

Helaas vandaag vergeten m'n twee appels mee te nemen, anders zat er een appel bij meal 2 en meal 4.

Vanavond: Rug - Biceps.

Mooi voedingschemaq ook. ik ga dat myfitnesspall ook is proberen, thx voor de tip;)

Nee, de enige meal zonder eiwitten omdat dat een 'normale' maaltijd moet zijn van de ouders (eet namelijk lunch op mijn stage adres en daar is mijn vader ook)

Ik kan eventueel wel drie boterhammen met kipfilet eten, maar dan heb ik weinig goede vetten, zou anders 3 boterhammen kipfilet beter zijn?

Mooi voedingschemaq ook. ik ga dat myfitnesspall ook is proberen, thx voor de tip;)

Is zeker het proberen waard, alleen als ik mijn voedingsschema in de bekende excelsheet zet en vergelijk met myfitnesspall scheelt het 300kcal! Dus heb geen idee hoeveel ik nu eet eigenlijk ;)

Nee, de enige meal zonder eiwitten omdat dat een 'normale' maaltijd moet zijn van de ouders (eet namelijk lunch op mijn stage adres en daar is mijn vader ook)

Ik kan eventueel wel drie boterhammen met kipfilet eten, maar dan heb ik weinig goede vetten, zou anders 3 boterhammen kipfilet beter zijn?

Bo'ke kip is natuurlijk beter ;) Eet er een avocado bij ;) Heb je goede vetten en is je vader tevreden dat
je lekker gezond doet en wat fruit eet :D

Vanochtend gewogen: 73KG. Normaal weeg ik me vrijdag ochtend altijd, maar waarschijnlijk gaan we vanavond uiteten (onbeperkt sushi!) dus wilde even kijken wat ik morgen ochtend weeg, en dan vergelijken.

Training van gisteravond:

Warming up: 100kcal

2ufsfte.png

De BOR voor de deadlift gedaan omdat iemand de BOR ging doen en ik dus tegelijk mee kon doen.
Wel heel m'n energie verpest bij de deadlift, 90kg ging niet zo easy terwijl t normaal wel easy moet gaan.

Na de training:
3 x 1 min plank
2 x 2 x 1 min side plank
10 x 40kg Robe crunch
2 x 8 x 45kg Robe crunch

Bij de rube crunch vraag ik me af hoeveel kg t echt is, want bij de sportschool zijn meerdere stations om die te doen, en bij ene station kan ik 45kg en andere station kan ik t dubbelen.

Voeding vandaag:
Meal 1: 30gr whey, 2 omega 3 caps, 1 multi vit cap
Meal 2: 4 eieren + appel
Meal 3: 150gr kip + 100gr groente
Meal 4: 150gr kip + 100gr groente + appel (meestal eet ik die appel uurtje eerder)
Meal 5: Met het gezin
Meal 6: Caseine shake.

Zoals te zien is zit er geen brood in wat er normaal wel in zit, ik sla die meal vandaag over (ong 400kcal) zodat ik vanavond flinke kan eten bij onbeperkt sushi restaurant!
Als m'n zusje slaagt tenminste :o

EDIT:
Godver, kom er net achter dat ik m'n broodtrommel met m'n omelet (4 eieren) ben vergeten thuis!!! Dus die meal wordt 2 boterhammen met ongeveer 50gr kipfilet en een appel.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven