- Waardering
- 94
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ikzelf gebruik de app calorieteller,
Daar kan je het wel instelllen
Heeft trouwens iemand een idee hoe je de app Myfitnesspall instelt op een bepaald aantal kcal.
Want als ik mijn stats invul staat dat ik max 1800 kcal mag eten op een dag? Terwijl mijn onderhoud op 2800 ligt ongeveer.
Wil graag de app op 2500 kclal instellen.
Hmm ben hier ook benieuwd naar..
heb trouwens abbo op je logje
Heeft trouwens iemand een idee hoe je de app Myfitnesspall instelt op een bepaald aantal kcal.
Want als ik mijn stats invul staat dat ik max 1800 kcal mag eten op een dag? Terwijl mijn onderhoud op 2800 ligt ongeveer.
Wil graag de app op 2500 kclal instellen.

Bij mij werkte het om het gewoon op de computer in te stellen, in de app kon ik het zelf ook niet vinden.
Dus gewoon ff inloggen op je account op de pc, en dan naar goals > change goals > Custom.
Kan je ook nog je e/k/v waarden instellen zelfs!
Zat op pagina 8, dus dacht dat ik de eerste was die antwoord gaf op de vraag
Noujaa, miss dat je hier ook nog wat mee kan !![]()
In beide gevallen heel weinig
Nou weet ik niet wat je op een dag doet, maar gaat het niet te hard zo?
Bij mij werkte het om het gewoon op de computer in te stellen, in de app kon ik het zelf ook niet vinden.
Dus gewoon ff inloggen op je account op de pc, en dan naar goals > change goals > Custom.
Kan je ook nog je e/k/v waarden instellen zelfs!
Zat op pagina 8, dus dacht dat ik de eerste was die antwoord gaf op de vraag
Noujaa, miss dat je hier ook nog wat mee kan !![]()
Welkom, het was even zoeken maar heb het gevonden:
Naar 'more' gaan rechts onder op de app, dan naar 'Edit profile' en dan onderaan zelf je aantal gewenste kcal invullen.
Laat maar weten als t lukt?
Zal er eens naar kijken welke fijner is.
In! Kan je eventueel wel een tip geven om exact je kcals te weten. Gewoon thuis een keer de meest gebruikelijke voedingsmiddelen checken, alle macro's per 100gr opschrijven en in excel een tabelletje maken!
Voeding van vandaag:
Meal 1: 4 eieren, beetje ketchup/peper/zout, 30gr whey, 1 multi vit + 2 omega 3 caps
Meal 2: 150gr kip + 100gr roerbakgroente
Meal 3: 2 bruine boterhammen met 30gr pindakaas + 1 boterham met aardbeien
Meal 4: 150gr kip + 100gr roerbakgroente
Meal 5: Avondeten thuis (preworkoutmeal)
10gr EAS - Training - 10gr EAS
Meal 6: Postworkout shake: 30gr oats + 30gr whey
Meal 7: Caseine shake
Helaas vandaag vergeten m'n twee appels mee te nemen, anders zat er een appel bij meal 2 en meal 4.
Vanavond: Rug - Biceps.

Mooi voedingschemaq ook. ik ga dat myfitnesspall ook is proberen, thx voor de tip![]()

Nee, de enige meal zonder eiwitten omdat dat een 'normale' maaltijd moet zijn van de ouders (eet namelijk lunch op mijn stage adres en daar is mijn vader ook)
Ik kan eventueel wel drie boterhammen met kipfilet eten, maar dan heb ik weinig goede vetten, zou anders 3 boterhammen kipfilet beter zijn?
Eet er een avocado bij
Heb je goede vetten en is je vader tevreden dat
Bo'ke kip is natuurlijk beterEet er een avocado bij
Heb je goede vetten en is je vader tevreden dat
je lekker gezond doet en wat fruit eet![]()