Fitness Seller

The Novice's log

• Topic Starter Topic Starter
Vergeten te vermelden, voor m'n training warming up van 100kcal en na m'n training een cardio sessie van 350kcal.

Kent er iemand nog goede training voor rug (voor de lats) en biceps, want kan wel oefening bij doen denk ik.

Training van gisterenavond:
Rug - Biceps

Warming-up
100kcal

Wide Pull Ups
Warmup set:
3 x 5
Kan nog niet meer :o

Deadlift
Warmup set:
15 x 50

Workout set:
8 x 90
8 x 90
8 x 90

Barbell Row
Warmup set:
15 x 30
Workout set:
8 x 50
8 x 50
8 x 50

Chin Ups
3 x 5

Wide Grip Standing Barbell Curl
Warmup set:
15 x 15
Workout set:
8 x 25
8 x 25
8 x 25
Ik heb hier een zwarte barbell (rubber) gebruikt, schat hem op 5kg

WZ Bar Curls
Warmup set:
15 x 10
Workout set:
8 x 10
8 x 10
8 x 10

Net zoals dinsdag, sommige oefeningen is even wennen omdat ik die lang niet meer gedaan heb. Hoop daarom toch wel dat ik binnenkort wat hogere kilo's kan pakken want dit lijkt nergens op :o

Na training BCAA's en wat later shake met oats.

Laatst bewerkt:
Vanochtend om 6u halve dexaprime, twee omega 3 capsules en een multivitamine pil genomen en even gewerkt tot half 9.
En net van 9u tot 10u op nuchtere maag een uur op de hometrainer gezeten, 800kcal verbrand.

Dit heb ik gedaan omdat ik vanmiddag feest heb en ergens gaan lunchen in een restaurant ;)

Nu even 4 BCAA caps en dadelijk omelet, twee bruine boterhammen, wat ketchup en een shake, voelt goed zo in de ochtend gesport te hebben.

Laatst bewerkt:
Je kunt er altijd nog een seated cable row of een high row voor lower traps en rhomboids in gooien

Klasse training neer gezet je bent goed op weg man!

Goede progressie hier, hoeveel % sta je nu ongv?

Biceps zou ik houden op max 2 Gerichte oefening aangezien je bij bor/chin ups ook veel biceps pakt

Keep up the good work frank!

Doe gewoon Pendlay en Yates row. Heb je de volledige lats & upperback gepakt

Thanks, als toevoeging? Dan Pandlay ipv BOR en Yates Row als toevoeging?

Dus Rug:
Wide Pull Ups
Deadlift
Pandlay Row
Yates Row
Chin up (ook deels bicep)

Hoe zijn je rear delts & upperback?

Hoe zijn je rear delts & upperback?

Rear delts pak ik mee met schouders, upperback is redelijk en traps mogen wel wat groter.
Ik zal eind volgende week eens een update doen met vier fatsoenlijke foto's als daar interesse voor is.

Wanneer komen jou update foto's eigenlijk, ik volg je log al een tijdje maar soms moet ik echt 3 pagina's in één dag terug lezen, dagcafé 2.0!

Rear delts pak ik mee met schouders, upperback is redelijk en traps mogen wel wat groter.
Ik zal eind volgende week eens een update doen met vier fatsoenlijke foto's als daar interesse voor is.

Wanneer komen jou update foto's eigenlijk, ik volg je log al een tijdje maar soms moet ik echt 3 pagina's in één dag terug lezen, dagcafé 2.0!

Als je upperback goed is zou ik die wide grip pull ups vergeten en echt focussen op chins.

Mijn update pics? Lolz ... tja, op facebook staan er wel every day pics. Maar echt gaan posen op
een pic gebeurd gewoon niet :p Ik vergeet het altijd :p

Als je upperback goed is zou ik die wide grip pull ups vergeten en echt focussen op chins.

Mijn update pics? Lolz ... tja, op facebook staan er wel every day pics. Maar echt gaan posen op
een pic gebeurd gewoon niet :p Ik vergeet het altijd :p

Slecht, beter maak je er een als je 'klaar' bent met cutten.

Ik zal volgende week even update doen met foto's en kan er hier beoordeeld worden of m'n upperback goed is.

De training van gisteren avond.
Trainingstijd 1.5u (heel de tijd alles bezet :mad:)

Warming up - 200 kcal
Training:

2qaptf7.png

Cardio sessie 375 kcal

Ik heb bij het bankdrukken en incline db press heel erg op de uitvoering gelet zoals dit:

Hierna om 21.30 post workout shake met 30gr whey en 30 gram oats

En voor het slapen (22.30) nog een caseine shake.

mooi werk man ... lekker chest pompen op maandag :D

Leuk logje,
Im in

Heeft trouwens iemand een idee hoe je de app Myfitnesspall instelt op een bepaald aantal kcal.
Want als ik mijn stats invul staat dat ik max 1800 kcal mag eten op een dag? Terwijl mijn onderhoud op 2800 ligt ongeveer.
Wil graag de app op 2500 kclal instellen.

Terug
Naar boven