- Waardering
- 6.323
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welk feestje ben je geweest?Vandaag niet echt een cheatdag maar moet redelijk wat kcal binnen krijgen want vanavond ga ik naar een stampfeestje, overigens m'n een na laatste van het jaar, en dat duurt van 22:00-07:00.

Was een mooi feest hoorde ik!

Was een mooi feest hoorde ik!
Gisteren nog ergens wezen eten..dat is namelijk wat ik meestal na zo'n feest doe![]()
Is grotendeels een mind-set denk. Ik train fasted soms net zo goed als na het eten. Zelf hanteer ik als ik wel eet voor het trainen minimaal een uur voor mijn training..Vraagje, is het opeten van je pre/post workout meal tijdsgebonden?
Dus bijv beste een half uur na/voor je training zou optimaal zijn?

Is grotendeels een mind-set denk. Ik train fasted soms net zo goed als na het eten. Zelf hanteer ik als ik wel eet voor het trainen minimaal een uur voor mijn training..

Denk dat je toch een behoorlijk shitload aan vet vrije massa moet hebben wil dit echt van invloed zijn.

Denk dat je toch een behoorlijk shitload aan vet vrije massa moet hebben wil dit echt van invloed zijn.
Ondanks dat zorg ik er zelf voor dat ik na mijn training altijd direct een stuk fruit en een shake met whey en dextro neem (ook omdat ik dit lekker vind). Ik probeer dan verder mijn post workout meal wel binnen een uur te consumeren. Of dat ook echt een must is durf ik niet te zeggen.
Denk dan wat dat betreft het bovenstaande geldt..heb je heel veel spiermassa dan is het belangrijker dan op 'ons' niveau. Jay Cutler bijvoorbeeld moest zelfs tijdens zijn cut snachts zijn bed uit omdat zijn spiermassa hem letterlijk op at..hij woog soms na een nacht slapen enorm veel kilo's minder.
---------- Post toegevoegd 9 October 2013 om 19:33 ----------
Haha..zie dat jij ook strafcardio hanteert! Bij mij was het ook erg druk vandaag..geen idee waarom! Vervelend was het wel, maar desondanks prima getraind gozer!![]()

Die burn oefening zou natuurlijk weleens voor die schouderpijn kunnen zorgen..40 reps is ondanks het gewicht natuurlijk een ziek volume!
Voeding ziet er ook weer lekker uit! Zeker die wrap
Het schema dat je gisteren postte heeft me wel geïnspireerd..men je een beetje te spreken over dat schema? En dan met name de vraag: is iedere spiergroep 1 keer per week voldoende?

Kent iemand nog goede abs oefeningen voor morgen?
Dacht zelf aan cable crunch, machine crunch en sit ups op zo'n schuin bankje waar je je voeten bovenin onder kan zetten. Geen idee hoe het heet
Hanging legraises werkt nog maar amper...
Goed bezig! die wrap ziet er zeker goed uit!
Verhouding is goed high carb day? zeker
Die front raises met barbell, hoe bevalt dat?
Goeie log! In
Oefening 1:
De beste ab-oefening vind ik laying leg raises.
Je ligt op een decline bankje, houdt dat beensteun ding vast en zwaai je benen omhoog tot je heupen ook van het bankje komen, zo pak je onderkant abs heel goed.
Langzame ROM doen en onderaan geen momentum gebruiken om omhoog te komen.
Gegarandeerd dat 10 reps met deze al heel moeilijk gaat!
Daarna kan je desnoods een dropset doen op de hanging legraises, omdat die de zelfde spier traint maar met minder moeite.
Oefening 2:
Cable crunches of weighted machine crunches. Goed hard squeezen bij het contraction punt en langzaam weer terug. Pakt meer bovenkant abs aan.
Oefening 3:
Woodchopper. 2 buikspier oefeningen zijn genoeg om je abs aan te pakken (mits de uitvoering goed is), dus deze Woodchopper oefening pakt de obliques aan.
Erg fijne oefening, ook weer hard squeezen.