Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nette training frank! Ben zelf ook geen van van die curls op zoon bankje, op de laagste stand zit ik nog niet lekker
hoe gaat het met het cutten?

Klote van je schouder man, maar congrats met je PR!
Vind de barbel frontraises overigens niet mis nadat je aangaf pijn te hebben!
Hè gedver, altijd klote die onderrug klachten! Hopelijk niks ernstigs aan de hand en zeurt het gewoon even.
Doe je weleens een deload weekje?
Je kunt op veel verschillende manieren deloaden. Zelf verlaag ik vaak mijn gewichten naar 60-70%, maar heb bijvoorbeeld ook weleens het volume verlaagd met 50%. Een rustweek zou je ook kunnen overwegen, maar dat vind ik persoonlijk vaak een no-go..Nee eigenlijk nog niet echt gedaan, deload is toch op 75% trainen ofzo?

.Goed om je bf een beetje onder controle te houden met die extra rustdag!
Toch een mooie PR gepakt op de bench! Het blijft denk altijd fijn om je bench weer wat te kunnen verhogen.
Die incline smith presses vind ik ook altijd fijn om te doen, daar kun je echt je borst mee stuk sqeezen..echter heeft mijn eigen gym geen smith!
Succes vandaag met de lowcarb!

Pfoe, dat was zeker een slopende training al zie ik dat zo!
Altijd leuk om eens met een ander mee te trainen..al vind ik een deload van 3 dagen wel wat kort..![]()

Edit
Even dom vraagje, vandaag aan m'n foodprep gewerkt voor di/wo/do en heb de kip in de oven gedaan en gemarineerd.
Normaal doe ik mijn kip nooit in de oven, maar doe ik bij mijn meal een eetlepel olijfolie voor de goede vetten. Nu heb ik die eetlepel al bij de marinade gedaan dus hoeft niet meer bij rijst er extra bij toch want de goede vetten blijven behouden lijkt me, ook al doe ik het vlees in de oven op 175 graden?
Want heb hier wel eens gelezen dat je eigenlijk niet in olijfolie mag bakken omdat het dan te heet wordt en de goede vetten weg gaan, vandaar die vraag.
Haha ja klopt, dan maar deload nog even uitstellen![]()