- Waardering
- 180
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Huppa pr er bij! , Kijk dat loont een goede voeding en hard trainen!
Brood ziet er niet verkeerd uit, krijg nu al weer trek na een flinke maaltijd te hebben gegeten!
Thanks Dave! Ik ga volgende keer een soort cake proberen als dit:Ben erg blij dat het recept je is bevallen!
Verder sterke trainingen en goede foto's man!![]()
Een van de eerste dingen die ik ga proberen is dat recept, ziet er epic uit.
Nice PR op de bench btw!

Mooie training Frank ondanks dat je niet fit was! Je meal prep ziet er ook lekker uit, gooide jij nou bosuitjes door je kipmarinade? En waar marineer je hem verder mee?
(Choco)kruidnoten zijn echt lekker, maar weet het vooralsnog redelijk uit te stellen dat ik daar aan begin..want als ik eenmaal begin is het eind zoek...en 1000g pepernoten zijn nu niet zo makkelijk in je macro's te fitten
Wel weet ik dat ik 6 december sinterklaas vier bij mijn schoonouders en dat wordt echt 1 grote vreet-orgie! Gaan namelijk eerst gourmetten en daarna surprises in combi met strooigoed, kruidnoten, chocomunten etc etc
Kan daar nu al wilde fantasieen over hebben!![]()
Ooh, ooh wat lekker die sate marinade! Echter krijg ik denk ruzie met mijn gf als ik de hele week deze marinade ga eten...gezien de hoeveelheid knoflook(granulaat)
Leuke training brah.
Hoezo zo weinig herhalingen op de deadlift? Vind je dat fijner!?
Thanks, over de herhalingen het zal wel weer broscience zijn maar bedoeling is dat de squat/sldl een power oefening zijn met maar 3-5 herhalingen en hier proberen wekelijks gewicht omhoog te gooien en de andere oefeningen eerder high rep.

Die beefburger heb ik vanavond nog op en omdat ik er een 'over' had heb ik er morgen ook nog 1! Echt smullenOok moet je eens kijken naar de beefburger van de AH, als je die grilt in de pan zijn ze echt heerlijk!

Oh dat is balenzeuren om squatrek bij het personeel?
Thanks, vind de beefburgers ook goed te doen! De sissy squats tellen eigenlijk niet echt als squats eigenlijk maar ik zet een bankje iets achter de smith, en squat ik tot hoogte van bankje (dus bankje met je kont aantikken wat dus 90 graden is) en dan weer omhoog, helaas geen ATG squat maar krijg altijd last van mijn onderrug bij ATG squats. Had het met iemand die ook traint erover en zijn mening was dat het aan de smith lag omdat je dan niet vrij kan bewegen. Dus even tijdje de sissy squats puur voor m'n quads.Die beefburger heb ik vanavond nog op en omdat ik er een 'over' had heb ik er morgen ook nog 1! Echt smullen
Erg lekkere training ook gozer! Sterke sissy squats!
Het is wel echt een hype momenteel om bij iedere gym eind van het jaar om extra materiaal te vragen hier op dbb![]()
Nice training. Vooral nice met die leg extensions, moet wel erg verzuurd hebben.
Het gaat goed trouwens met de voorbereidingen ^^
Probeer eens een potje casseine bij XXL of B&F..dan heb je toch de casseine maar dan met maar 6g lactose per 100g..Naar eindelijk van Marvin zijn log ga ik na volgende week (heb namelijk nog 6 bakken kwark thuis) eens proberen om zuivel te vermijden en kijken wat het effect heeft op mijn lichaam, gewoon puur om wat te experimenteren want ben wel benieuwd.
Ik ga dus mijn oats + whey in de ochtend met water pakken, maar moet nog een vervanging hebben voor mijn bak kwark in de avond, iemand tips? Vond kwark altijd redelijk ideaal aangezien het goed vulde maar ben benieuwd naar dit experimentje.
Probeer eens een potje casseine bij XXL of B&F..dan heb je toch de casseine maar dan met maar 6g lactose per 100g..
Of natuurlijk iets van eieren/vlees pakken..