- Waardering
- 4.424
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe je niet deadliften brah? En hoezo maar 1 setje pullups, is dat meer een soort warming-up voor je?

foood!

Niet klagen over die barbell press! Vind het erg sterk..al helemaal op een low carb dag
Vind die barbel frontraise ook sterk man! Doe je die staand of zittend?
Altijd benieuwd naar foodpics
Ifoood!
---------- Toegevoegd om 20:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:10 ----------
Hoppa! Daar zijn ze dan..de lang verwachte foodpics! Ziet er goed uit man, zelfs de boterham met eitjes
Die bakjes ijs zijn inderdaad echt goed, maar je hebt wel gelijk..hoe groot je die bak ook maakt, hij gaat leeg!![]()

Dat broodje eizo simpel, maar wat lijkt me dat lekker
Die ga ik ook eens in mijn eetprogramma verwerken.

Hmm die ijsjes zijn toch ~200 kcal? Die moet ik weer eens kopen! Prima training verder! Lekker high volume!
Pfoe! Dat is moorden Frank...sick volume weg gedraaid met benen!
Beviel dat een beetje? Die portie bakjes ijs zijn inderdaad prima in je macro's te fitten!![]()
?
Je voeding ziet altijd goed uit bro! Hierop moet je zeker groeien![]()

!Mooie training gozer! En geluk dat jou gym wel open was...mijn gym hadden ze gewoon dicht gegooid!
Ik denk dat het geen raar idee is om je been trainingen af te wisselen in low-rep en high rep. Zou alleen dan wel mijn oefening keuze met name voor low-rep wel een beetje aanpassen, zodat je niet extentions en leg curls op <6 reps zit te doen, want daar zijn die oefeningen IMO niet voor bedoeld.
Zou bij low rep dan focussen op squats, (stiff leg)deads, zwaar kuitenwerk en misschien speedbox squats of rackpulls erbij pakken. Die speedboxes zijn misschien wat discutabel voor een zware benen dag, maar zijn wel erg goed om je lift-off power van je squat te versterken (kies dan een reprange van 8a10 setjes van 2a3 reps/ de 'speed' moet er nog goed inzitten).
Trap alleen niet in het valletje om dan de high rep dagen de intensiteit te verlagen door soms een 'te laag' gewicht te kiezen.
Nog een goede junk gepland vandaag met Sinterklaas of hou je het netjes?

Lekker getraind vanmiddag! Nu pas kunnen loggen omdat ik het druk had met nog de laatste cadeautjes kopen.

Goed getraind! Hoe bevalt je de high en low carb dagen? lijk je droger? heb je ook meer energie?