DJR89
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 653
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn nice cake, moet ik ook eens proberen. Sterke OHP ook. Wellicht kun je eerst met 55kg spelen, want de 50kg ging heel lekker. 10kg erbij op een press is erg veel. Lijkt weinig, maar stiekem is het toch wel +20%. Zou bijv eerst 55kg reppen tot je die 5x kunt.

Thanks, denk t wel maar moet wat aan m'n grip doen.
Ook doe ik rustig aan door m'n onderrug, gelukkig niet veel last meer van maar wil eerst zeker weten dat die 100% in orde is.
Vind ik persoonlijk wel een goed idee. Maar met straps moet je rekening houden dat je gripkracht niet goed goed genoeg mee ontwikkelt.. altijd een beetje voor en nadelen
Klopt, denk dat ik voortaan warming up sowieso zonder doe en dan bij gripfail (dus denk +100kg) wel straps gebruik.
Misschien per training afwisselen om toch wat aan m'n grip te werken.

Serieus? Gewone kip bij AH (die dus niet in het vriesvak) ligt is volgens mij nooit standaard €5 geweest. Ik shop al tijdje bij de AH en goedkoopste was ik hem standaard heb gezien was rond de €6 - €6.50 en dat is al tijdje geleden.

Yes, gebruik deze marinade:
http://www.inproba.nl/lay/media/Product foto/t600/Inproba Sate Marinade Mix 38g.jpg
En dan per portie kip 1 eetlepelolijfolie. Dus vandaag was dat gemarineerd met 4 x eetlepel olijfolie, 2 x water en 1 eetlepel ketjap.
not sure if serious?
---------- Toegevoegd om 20:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:01 ----------