- Waardering
- 6.323
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind wekelijks genoeg, dagelijks vind ik beetje overdreven.
Nee sorry Frank deze vind ik niet zo smakelijk uitzien. Ben teleurgesteld in je![]()
?
Genieten moet ook op zijn tijd!Verder goede plannen Frank en herken me er wel een beetje in!
Ik zou zelf buiten buikomtrek ook mijn been en armomtrek af en toe meten, want je wil per slot van rekening niet teveel spiermassa inleveren.
Verder probeer ik een meet te regelen, kijk maar even of je interesse hebt.
http://forum.dutchbodybuilding.com/...i-februari-2014-midden-oost-nederland-356918/

Ik ben ook niet groot..pleister daarentegen wel. Maar die meetst zijn altijd hartstikke leuk en leerzaam..en eten kunnen we allemaalEn die omtrek dan ook wekelijks meten? Denk dat ik dan gewoon vaste dag van de week toe met gewicht + omtrek van been/middel/arm en hier zal posten
Ben veel te ecto voor een meet als jij en Pleister daar zijn![]()

Ik ben ook niet groot..pleister daarentegen wel. Maar die meetst zijn altijd hartstikke leuk en leerzaam..en eten kunnen we allemaal
Zelf meet ik mijn gewicht en taille wekelijks op dezelfde dag/ochtend. Mijn arm en been omtrek maandelijks, maar bij cutten soms ook wekelijks..
Kan nu niet fatsoenlijk reageren op de planning van je cut want ben op werk dus dat doe ik vanavond even. En wat betreft de meet, jij komt ook!![]()
Als je echt wilt gaan cutten zou ik lager gaan in je calorieen, ik zie een verschil van tussen de 100-300 calorieen onder je onderhoud, duurt veels te lang voordat je fatsoenlijk resultaat ziet.
Ik zou al direct vanaf week 1 +-400 calorieen onder je onderhoud zitten en iedere week +-100 calorieen verlagen. Lijkt misschien drastisch maar je trekt er ook maar 4 weken voor uit, dus je hebt erg weinig tijd. Cardio raad ik aan op lege maag, dit werkt voor mij het beste in ieder geval.
Thanks voor je input. Gelukkig moet ik de meeste kcals nog innemen nu dus meteen wat in mn voeding geschrapt, zal even m'n post aanpassen!
Ik had gelezen dat je na krachttraining al in een vetverbrandingszone zit omdat dan je energie al is opgebruikt en als je dan cardio gaat doen dus vet verbrand. Zal wel weer broscience zijn zeker?
Ik zal zoveel mogelijk cardio op nuchtere maag doen, aanraden om het op trainingsdagen of rustdagen te doen of maakt dat niet veel uit?

Tja wat is broscience, is altijd lastig te zeggen. Het ene onderzoek spreekt de ander weer tegen etc etc.
Ik ga uit van me eigen ervaring en ik merk dat wanneer ik cardio in de ochtend doe op lege maag het een stuk sneller en effectiever werkt.
Ik weet niet hoe je zit met werk of school maar als het zou uitkomen zou ik dat zeker eens 4 weekjes proberen om te zien hoe jou het bevalt, weet je dat weer voor in de toekomst!

Hier staan ook een paar leuke (pre-workout) recepten. Cake ziet er overigens nice uit!
http://www.victormooren.com/recepten/
Gewoon doen wanneer het je uitkomt, zolang je erna 2-3 meals eet voordat je kracht training gaat doen is dat geen probleem broVraagje, wat zouden jullie doen wanneer ik cardio op nuchtere maag ga doen op trainingsdagen of juist op rustdagen, of gewoon doen wanneer het mij uitkomt.
Gewoon doen wanneer het je uitkomt, zolang je erna 2-3 meals eet voordat je kracht training gaat doen is dat geen probleem bro
Even doorzetten denk..hoelang zit je nu zuivel-loos?Afgelopen weken trouwens zoveel mogelijk zuivel proberen te vermijden, ik moet eerlijk zeggen dat ik er niks van heb gemerkt. Ik blijf er nog even mee doorgaan omdat het wel handig in de cut is, aangezien de kcal die in zuivel zit