AndroidHealthClinic

The Novice's log

• Topic Starter Topic Starter
FrankKr's road to a bigger him

Spierpijn :o Dus zal wel een goede training zijn geweest.

Vanochtend mn nieuwe zooltjes opgehaald bij de podo. Het is natuurlijk wel even wennen maar hopelijk verbeterd dit mijn klachten.

Fack je biologische kip. Boeit mij iig geen hol
+1.. Om ook maar even wat nuttigs toe te voegen. Zou ik om komen in het geld zou ik overigens wel biologisch vlees/kip halen..
Spierpijn :o Dus zal wel een goede training zijn geweest.

Vanochtend mn nieuwe zooltjes opgehaald bij de podo. Het is natuurlijk wel even wennen maar hopelijk verbeterd dit mijn klachten.
Hoop het echt voor je man! pijn vrij trainen..

Ja serious ja. En ga niet huilen over geld als je toch al honderden extra aan voeding uitgeeft.

Fack je biologische kip. Boeit mij iig geen hol

+2 voor Pleister ;)

+1.. Om ook maar even wat nuttigs toe te voegen. Zou ik om komen in het geld zou ik overigens wel biologisch vlees/kip halen..

Hoop het echt voor je man! pijn vrij trainen..

Hoop het ook, gelukkig sinds ik naar de fysio ga al stuk minder last!
Hoe bevalt je vakantie?

Laten we het gezellig houden ;)

Stephen-Colbert-Popcorn.gif

---------- Toegevoegd om 18:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:26 ----------

Niet zo'n lekkere training, faalde echt hard bij de barbell shoulder press.

Training: schouders - buik - cardio
Barbell shoulder press:
10 x 20kg
10 x 40kg
9 x 50kg
4 x 50kg wtf....

Dumbell Front raises:
10 x 6kg
10 x 10kg
10 x 12kg
10 x 14 met moeite

One arm Standing Low-Pulley Deltoid Raise:
10 x 10 V 10 x 10
10 x 10 V 10 x 10
10 x 15 V 10 x 15

Dumbell shrugs:
15 x 14kg
15 x 16kg
15 x 18kg
15 x 20kg
15 x 22kg

Laying leg raises:
15 x
10 x
10 x

Cable crunches met bar:
15 x 10
15 x 30
15 x 40
15 x 40

Woodchoppers
15 x 10 V 15 x 10
15 x 15 V 15 x 15
15 x 15 V 15 x 15

32 minuten strafcadio ~ '600kcal'

Vraagje:
Had vorige week bij triceps de Cable Rope Overhead Triceps Extension, hoe doen jullie die, verticaal of horizontaal? Want ik deed hem meer horizontaal vooruit trekken maar op bodybuilding.com staat hij verticaal uitgelegd.

EDIT:
Nog steeds spierpijn in mijn kuiten. Denk serieus niet dat er een ergere plek is om spierpijn te hebben dan daar.

Laatst bewerkt:
Ik discrimineer niet tussen mijn kips: ik eet normale kips en biologische kips. kips is kips.

Nee maar even serieus, awesome maaltijden man, die sate marinade ga ik ook eens proberen.

Wat ging er mis bij de Overhead Press?

Wat je vraag betreft: deze uitvoering vind ik persoonlijk beter:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik discrimineer niet tussen mijn kips: ik eet normale kips en biologische kips. kips is kips.

Nee maar even serieus, awesome maaltijden man, die sate marinade ga ik ook eens proberen.

Wat ging er mis bij de Overhead Press?

Wat je vraag betreft: deze uitvoering vind ik persoonlijk beter:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja die sate is echt te goed, die hou ik er voortaan altijd in!

Ja zo doe ik hem ook maar zag hem op bb.com zo staan:
http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/cable-rope-overhead-triceps-extension

Ik heb deze saté gekocht vandaag:o
rr5lzq.jpg

Net borst - biceps getraind. Echt k*t training dus niet waard om te loggen. Ik heb nu sinds de zomer vakantie wekelijks 4 x getraind en denk dat ik maar weekje rust moet nemen. Twijfel nog over deload weekje op 60% ofzo of helemaal niet. Denk dat ik gewoon weekje 60% ga trainen.

Ook wil ik in januari weer een tussentijdse cut gaan plannen, ik weet dat ik nog niet heel veel massa heb maar ben niet tevreden over mn vp. En nu komt kerst + oud/nieuw er ook nog aan wat betekend niet heel gezond eten + de nodige liters alcohol.
Als ik 1 jan weer begin met m'n cut begin ik ook met alcoholvrije periode, dat betekend dat af en toe biertje wel moet kunnen maar niet te veel. Ik wil de cut als volgt aanpakken, wat is jullie mening daar over?
Onderhoud volgens calculatie ~2800

Week 1: Trainingsdagen 2700kcal high carb/protein low fat, rustdagen 2000kcal high protein/fat en low carb 3 x per week 30min cardio, denk na de training of af en toe op nuchtere maag.

Week 2: Trainingsdagen 2600kcal high carb/protein low fat, rustdagen 2000kcal high protein/fat en low carb 3 x per week 30min cardio, denk na de training of af en toe op nuchtere maag.

Week 3: Trainingsdagen 2500kcal high carb/protein low fat, rustdagen 2000kcal high protein/fat en low carb 3 x per week 30min cardio, denk na de training of af en toe op nuchtere maag.

Week 4: Trainingsdagen 2500kcal high carb/protein low fat, rustdagen 2000kcal high protein/fat en low carb 4 x per week 30min cardio, denk na de training of af en toe op nuchtere maag.

Ben van plan wekelijks mijn gewicht te meten, nog meer punten die ik zal meten zoals buikomtrek? Ik probeer me altijd zo veel mogelijk aan mijn kcal en makro's te houden maar eet 's avonds altijd thuis dus daar hou ik dan 600kcal voor open.
Na week 4 kijk ik hoe ik ervoor sta en misschien dat ik hem dan doortrek tot half februari.

Dus DBB what do you think...

Net de saté op, had 75gr saté over me kipfilet/tonijn. Was niet vies ofzo maar ook geen aanrader

Nog op of aanmerkingen op m'n planning hierboven?

Net de saté op, had 75gr saté over me kipfilet/tonijn. Was niet vies ofzo maar ook geen aanrader

Oké dan laat ik hem dus mooi liggen in de winkel, thanks ;)

persoonlijk vind ik hem met een ez stang en dan staand het fijnst en cablepushdown met stang.

EZ stang staand? Dacht eerst ff dat je skull crushers bedoelde. Cable met stang is inderdaad ook fijn.

Bump

Geen commentaar op m'n planning?

Dat qua gewicht in de gaten houden is mogelijk,
Ikzelf zou het dagelijks nuchter doen en bijv in een excel bestand zetten, zodat je een grafiek krijgt.
Dan zou je op maandelijkse basis een lijn van steigen of dalen moeten zien.

Dat zou je ook met buikomtrek kunnen doen en evt met huidplooi meting.

Dat qua gewicht in de gaten houden is mogelijk,
Ikzelf zou het dagelijks nuchter doen en bijv in een excel bestand zetten, zodat je een grafiek krijgt.
Dan zou je op maandelijkse basis een lijn van steigen of dalen moeten zien.

Dat zou je ook met buikomtrek kunnen doen en evt met huidplooi meting.

Vind wekelijks genoeg, dagelijks vind ik beetje overdreven.

Terug
Naar boven