- Waardering
- 6.323
Dinsdag is rustdag en denk dat ik van dinsdag meetdag maak 
Dus vanochtend alles verschillende metingen gedaan maar was de eerste keer dus wist niet echt hoe en waar ik precies moest meten. Heb dus overal de grootste punten gepakt. Ik twijfelde tussen mijn taille (waar mn broek zit) te meten of m'n lovehandels en ben voor het laatste gegaan.
Meting 7-1-2014:
Buik: 88cm
Arm rechts en links: 35,5cm
Bovenbeen rechts en links: 58,5cm
Gewicht 74,2kg (wtf -0,8kg in een dag?)
Pff geen idee, schat maandje? Ik ga gewoon door met hier en daar een kleine uitzondering, bijvoorbeeld voor die cake was 150ml melk nodig.
Cardio ga ik zoveel mogelijk op nuchtere maag doen en afwisselend met rustdagen en trainingsdagen, wat beste uitkomt voor mij.
---------- Toegevoegd om 15:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:05 ----------
Vandaag rustdag dus hier twee voorbeeld meals van vandaag:
Ontbijtje:
Dit rond 11u en rond 14u:

Dus vanochtend alles verschillende metingen gedaan maar was de eerste keer dus wist niet echt hoe en waar ik precies moest meten. Heb dus overal de grootste punten gepakt. Ik twijfelde tussen mijn taille (waar mn broek zit) te meten of m'n lovehandels en ben voor het laatste gegaan.
Meting 7-1-2014:
Buik: 88cm
Arm rechts en links: 35,5cm
Bovenbeen rechts en links: 58,5cm
Gewicht 74,2kg (wtf -0,8kg in een dag?)
Even doorzetten denk..hoelang zit je nu zuivel-loos?
Zelf doe ik cardio liever op rustdagen en mijn voorkeur is zeker niet voor of na mijn krachttraining..maar dat is denk een beetje ieder voorzich..
Pff geen idee, schat maandje? Ik ga gewoon door met hier en daar een kleine uitzondering, bijvoorbeeld voor die cake was 150ml melk nodig.
Cardio ga ik zoveel mogelijk op nuchtere maag doen en afwisselend met rustdagen en trainingsdagen, wat beste uitkomt voor mij.
---------- Toegevoegd om 15:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:05 ----------
Vandaag rustdag dus hier twee voorbeeld meals van vandaag:
Ontbijtje:
Dit rond 11u en rond 14u: