Fitness Seller

The Novice's log

• Topic Starter Topic Starter
Dinsdag is rustdag en denk dat ik van dinsdag meetdag maak ;)

Dus vanochtend alles verschillende metingen gedaan maar was de eerste keer dus wist niet echt hoe en waar ik precies moest meten. Heb dus overal de grootste punten gepakt. Ik twijfelde tussen mijn taille (waar mn broek zit) te meten of m'n lovehandels en ben voor het laatste gegaan.

Meting 7-1-2014:
Buik: 88cm
Arm rechts en links: 35,5cm
Bovenbeen rechts en links: 58,5cm
Gewicht 74,2kg (wtf -0,8kg in een dag?)

Even doorzetten denk..hoelang zit je nu zuivel-loos?

Zelf doe ik cardio liever op rustdagen en mijn voorkeur is zeker niet voor of na mijn krachttraining..maar dat is denk een beetje ieder voorzich..

Pff geen idee, schat maandje? Ik ga gewoon door met hier en daar een kleine uitzondering, bijvoorbeeld voor die cake was 150ml melk nodig.

Cardio ga ik zoveel mogelijk op nuchtere maag doen en afwisselend met rustdagen en trainingsdagen, wat beste uitkomt voor mij.

---------- Toegevoegd om 15:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:05 ----------

Vandaag rustdag dus hier twee voorbeeld meals van vandaag:

Ontbijtje:
izrpy0.jpg

Dit rond 11u en rond 14u:
281vddl.jpg

Vanochtend 30 minuten cardio gedaan op nuchtere maag thuis.
Opzich niet heel erg als je gewoon een film of serie opzet ;)

Vanavond rustige benentraining, aangezien ik twee weken niet getraind had en dinsdag al spierpijn had van maandag zal morgen nog wel erger worden.
Ben weer van plan om de training te doen door middel van 'pre exhausting'

---------- Toegevoegd om 12:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:42 ----------

Voeding vandaag:

- 30min cardio

Meal 1:
90gr oats
30gr whey

Meal 2:
4 mandarijnen
30gr chocola hazelnoot

Meal 3:
75gr zilvervliesrijst
100gr kip
100gr groente
0,5 eetlepel olijfolie
0,5 eetlepel ketjap

Meal 4, thuis avondmaal:
100gr zilvervliesrijst + rundergehakt/groente/knor tonight

- Training

40gr dextrojuice
15min later 30gr whey

Meal 5:
75gr zilvervliesrijst
100gr kip
100gr groente
0,5 eetlepel olijfolie
0,5 eetlepel ketjap

Meal 6:
25gr casein
30gr cashewnoten

~2400kcal

Laatst bewerkt:
Prima voeding! whey en dextro kun je imo gewoon door elkaarr gooien

Prima voeding! whey en dextro kun je imo gewoon door elkaarr gooien

Heb nog even een edit gemaakt in de voeding om mn makro's te halen, geen straf ;) :o

Ik had juist overal (vooral op de xxl site) gelezen dat je best apart kan nemen. Weet niet hoe de rest daar over denkt?

Maar ik zal ze waarschijnlijk toch apart moeten blijven nemen omdat ik de dextrojuice in smaak orange heb en die zal nogal overheersend zijn wanneer ik die met whey mix, lijkt me niet heel lekker...

Opzich zou je t samen kunnen nemen maar apart is ook niet verkeerd bro. En is ook zonde om de smaak van je whey shake te verpesten door de dextrose haha. Volgende keer kun je t beste dextrose zonder smaak pakken, word je whey ook lekkerder, beetje zoeter

Vind whey en dextro samen vaak te zoet, maar is ook meer net hoeveel vloeistof je neemt.

Oepssss...

Krijg net een appje dat we vanavond naar onbeperkt sushi restaurant gaan, ik moet nu even wat in mijn planning en voeding aanpassen:

Meal 1:
30gr whey
90gr oats

Meal 2:
4 mandarijnen
30gr melkchocolade met hazelnoot

10gr EAS
Training
30gr dextrojuice
15min later 30gr whey

Meal 3:
Onbeperkt sushi :meal:

Meal 4:
25gr casein

Exclusief het avondeten zijn de makro's:
~1000kcal 83E/125K/21V

Dit betekent dat ik 1400kcal over heb om los te gaan bij de sushi, ik denk toch wel dit genoeg is?

Opzich zou je t samen kunnen nemen maar apart is ook niet verkeerd bro. En is ook zonde om de smaak van je whey shake te verpesten door de dextrose haha. Volgende keer kun je t beste dextrose zonder smaak pakken, word je whey ook lekkerder, beetje zoeter

Vind whey en dextro samen vaak te zoet, maar is ook meer net hoeveel vloeistof je neemt.

1400 calorieën is niet zoveel ik denk dat je meer binnen gaat krijgen haha

Jou meals zien er ook goed uit!
Goede toetjes (hertog ijs) keuze btw haha

Die is zeker lekker! Moet op zijn tijd kunnen toch:D ;)

Jazeker!
Toen ik vorig jaar moest herstellen van keelamandelen operatie (ramp 2 weken niet trainen), leefde ik zo ongeveer op ijs haha. Maar zoals ik al zei op een ander topic geen dag zonder havermout dus voor me operatie om 12 uur snachts nog even ontbeten (moest nuchtere maag hebben) en toen ik het ziekenhuis uit kwam meteen aan de havermout hoe pijnlijk het ook was haha.

maar geen goed weer nu voor ijs ):

Jazeker!
Toen ik vorig jaar moest herstellen van keelamandelen operatie (ramp 2 weken niet trainen), leefde ik zo ongeveer op ijs haha. Maar zoals ik al zei op een ander topic geen dag zonder havermout dus voor me operatie om 12 uur snachts nog even ontbeten (moest nuchtere maag hebben) en toen ik het ziekenhuis uit kwam meteen aan de havermout hoe pijnlijk het ook was haha.

Keel operatie en dan havermout eten damn:eek:

Even getraind voordat ik dadelijk uieten ga. Geen speciale training, heb twee weken niet getraind dus denk dat ik het morgen wel ga voelen:

Training: legday
Leg extensions:
10 x 30kg
10 x 50kg
10 x 60kg
10 x 65kg

Sitting leg curls:
10 x 30kg
10 x 50kg
10 x 60kg
10 x 60kg

Squats in smith:
10 x 20kg
10 x 70kg
10 x 70kg
10 x 70kg

Leg press:
10 x 100kg
10 x 150kg
10 x 150kg
10 x 150kg

SLDL:
10 x 20kg
10 x 60kg
10 x 60kg
10 x 60kg
Krijg vaak wat last van m'n onderrug bij deze oefening, dus ga denk ik de Romanian versie eens proberen. Iemand ervaring mee?

Kuiten in smith:
15 x 20kg
15 x 50kg
15 x 50kg
15 x 50kg

Kuiten in legpress:
15 x 70kg
15 x 100kg
15 x 100kg
15 x 100kg

Jazeker!

Damn twee weken ijs klinkt wel goed maar havermout eten na keeloperatie klinkt niet zo chill.

Even getraind voordat ik dadelijk uieten ga. Geen speciale training, heb twee weken niet getraind dus denk dat ik het morgen wel ga voelen:

Damn twee weken ijs klinkt wel goed maar havermout eten na keeloperatie klinkt niet zo chill.

Na een week ijs heb je er al geen zin meer in gek genoeg.
Doe je squats tot je hakken trouwens? Of 90 graden hoek.

Terug
Naar boven