- Waardering
- 94
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Na een week ijs heb je er al geen zin meer in gek genoeg.
Doe je squats tot je hakken trouwens? Of 90 graden hoek.
Heb ervaring met rmdl en stldl doe ze vaak tegelijk, als ik me rmdl in me hams probeer te voelen word het vaak automatisch een stiff, maar vind beide wel goed, kijk gewoon aan welke beter voelt![]()
Oké ik denk dat Pleister gelijk heeft gekregen, onbeperkt eten past inderdaad niet binnen 1400kcal...
Daarom deze week even twee dagen wat lager in kcal + extra keer cardio.
ik wist het. Ook al zeg je tegen jezelf, ''ik ga me een beetje inhouden'', het lukt toch niet als je daar zit
[/COLOR]Oké ik denk dat Pleister gelijk heeft gekregen, onbeperkt eten past inderdaad niet binnen 1400kcal...
ik wist het. Ook al zeg je tegen jezelf, ''ik ga me een beetje inhouden'', het lukt toch niet als je daar zit
Beetje compenseren met de rest van de week inderdaad, misschien een dag extra cardio ofzo

Goed idee
Maar inderdaad, zei ook van te voren tegen mezelf geen ijsje pakken, ook dat is niet gelukt.
Wel maar één bolletje dus dat valt gelukkig nog mee.

Herkenbaar![/COLOR]Oké ik denk dat Pleister gelijk heeft gekregen, onbeperkt eten past inderdaad niet binnen 1400kcal...

Dat doe ik je toch niet na met 70kg haha, ik doe 70kg gewoon met 60 graden hoek.
1 bolletje maar? Als je het doet moet je het goed doen bro![]()

Dat doe ik je toch niet na met 70kg haha, ik doe 70kg gewoon met 90 graden hoek.
Bro's en girl,
Hoe denken jullie over het nieuwe schema van Kelei?
Ben op dit moment topic één nog wat aan het doorlezen en staat veel interessante informatie in.
Link naar nieuwe schema:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=157587143
70kg valt toch wel mee, althans voor mannen voor vrouwen is het zeker netjes.
Behoorlijke sterke dame dan!Maar jij weegt ook in de 70kg, ik krijg me eigen gewicht ook wel tot helemaal aan de grond met squats.
* bedoelde 60 graden hoek btw.

Ja voor jou is het zeker netjes, goed bezig!Maar jij weegt ook in de 70kg, ik krijg me eigen gewicht ook wel tot helemaal aan de grond met squats.
* bedoelde 60 graden hoek btw.
Het splits schema ziet er goed uit, de goede basis oefeningen voor massa. Maar wel ingewikkeld met die reps.
Behoorlijke sterke dame dan!
@Frank: ik vond het schema van Kelei een welkome afwisseling. De oefeningkeuze kon IMO niet veel beter..Kelei heeft daar goed over nagedacht. Het tellen van de myo's en totale sets blijft het nadeel of je moet meer op gevoel gaan trainen en stoppen wanneer je voor jou gevoel verzadigd bent.. (de rest had ik al via PM gestuurd)
Ik wel! voelt prima. Heb jij toevallig ook al gelezen hoe hij ook alweer incline benchte..want vond dat ook een goede manier, maar ben het alweer vergeten..Op dit moment laat ik de barbell redelijk recht naar beneden zakken, dus op hoogte van mijn tepels.
Ben op dit moment topic van Kelei aan het lezen en raadt aan om tijdens de bench press je barbell te laten zakken tot je upper abs.
Lijkt me wel het proberen waard.
Ervaring mee toevallig?
Ja gaat wel goed hoor, op dit moment cutten tot ong 10% en dan wil ik weer bulken met een nieuw trainingsschema.Alles goed hier Frank? Ik zie veel sterke trainingen langskomen, keep up the good work!
Wat je de bench press betreft, dat hoor ik wel vaker terugkomen, ik ben benieuwd hoe het je gaat bevallen.
Ik wel! voelt prima. Heb jij toevallig ook al gelezen hoe hij ook alweer incline benchte..want vond dat ook een goede manier, maar ben het alweer vergeten..
Dat kan bij ons ook niet helaas, maar het ging me even meer om de plek waar hij de barbel laat zakken..het was of juist tepelhoogte of guilliotine styl..Heb het vandaag wel geprobeerd en daarbij voelde tepelhoogte met niet te brede greep eigenlijk wel goedHelaas vandaag niet echt kunnen oefenen op die manier omdat bench hele tijd bezet was.
Maar hij doet incline op 15 graden, helaas kan dat bij ons niet.

Dat kan bij ons ook niet helaas, maar het ging me even meer om de plek waar hij de barbel laat zakken..het was of juist tepelhoogte of guilliotine styl..Heb het vandaag wel geprobeerd en daarbij voelde tepelhoogte met niet te brede greep eigenlijk wel goed
Wel mooie training Frank! Flink volume gepakt