- Waardering
- 4.424
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Prima training! Met die FSQ's gewoon doen wat goed voelt! Maar kan me voorstellen dat naarmate het zwaarder wordt het cleanen steeds lastiger wordt. Mocht je het schema van Kelei gaan doen dan is dat cleanen een no-go tussen de Myo's!
Neem je die whey trouwens tijdens het trainen![]()
Dat inderdaad! Ik heb zelf een hekel aan benchpresses, dus toen ik Kelei zijn schema begon dacht ik "laat ik die vervangen voor dumbelpresses", maar kwam er de eerste training al achter dat dat niet te doen was. Dat steeds opgooien van de dumbells vrat energie en reps behalen werd kansloos..Die begrijp ik niet helemaal, bedoel je dat van de grond af tillen een no-go is of wat?

Dat inderdaad! Ik heb zelf een hekel aan benchpresses, dus toen ik Kelei zijn schema begon dacht ik "laat ik die vervangen voor dumbelpresses", maar kwam er de eerste training al achter dat dat niet te doen was. Dat steeds opgooien van de dumbells vrat energie en reps behalen werd kansloos..
Hetzelfde gaat gelden voor die FSQ's, want om 50 reps te halen in setjes van 3 reps zul je toch al snel 10+ keer het gewicht moeten cleanen![]()

Ik denk dat het niet raar is dat je training niet super ging op 2000kcals! Wel lekker dat je dat toetje in je macro's wist te fitten!
Succes vandaag en zie de rijst als een klein carb-load voor je volgende workout

Vandaag ben ik de hele dag bezig met studie en later werken. Ik heb dus bewust wat hoger in kcal omdat ik redelijk moe vanochtend wakker werd. Ik heb maandag en dinsdag twee tentamens en daarna pas week erna vrijdag. Dus dit compenseer ik wo/do/vr wel.
Voor de rest weinig te melden,
Fijn weekend![]()
Succes met leren! Moet ik ook maar is gaan doen..Vandaag ben ik de hele dag bezig met studie en later werken. Ik heb dus bewust wat hoger in kcal omdat ik redelijk moe vanochtend wakker werd. Ik heb maandag en dinsdag twee tentamens en daarna pas week erna vrijdag. Dus dit compenseer ik wo/do/vr wel.
Voor de rest weinig te melden,
Fijn weekend![]()