- Waardering
- 4.424
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een training die ik snap
Maar gaat lekker dan als je de volgende keer zoveel oefeningen gaat verhogen!
Jep herken ik, heb ik nu ook weerJa, het is even wennen het trainingsschema en de rest/pause sets maar bevalt opzich wel.
Nog even kijken wat precies de goede gewichten zijn vandaar dat het nu redelijk snel omhoog gaat.
Mn laatste pic is van drie dagen geleden, zoveel is er nog niet veranderd.
Gewicht wel wat omlaag maar zie niet echt verschil in de spiegel helaas.
Wel motiverend als je elke training het gewicht kan verhogen op t begin

Ja dan verhoog ik volgende training gewoon met 2,5kg en ga ik voor een langere pauze. Kelei raadt aan zo min mogelijk verhogen, vandaar de 2,5kg maar dat wist je waarschijnlijk welZou bij de bench inderdaad je pauze iets verlengen..ikzelf deed vaak 25-30 seconde. Is net dat beetje meer waardoor je de 3tjes nog wel drukt en anders ga je over op tweetjes.![]()

Lekker, veel verhoogd en straks nog hoger! Bench houd ik ook wel de 30 seconden aan, anders moet ik echt die 3e laten varen.
Bij kuiten doe je gewoon 3 straight sets he, soort van.Ik vind één minuut rust tussen de standing calf raises wel vrij veel, dit wordt aangeraden door Kelei. Misschien dat ik dit aanpas.
Iemand toevallig ervaring met goede belt om met gewicht te dippen/chin ups/pull ups?
Bij kuiten doe je gewoon 3 straight sets he, soort van.
1 setje met 15RM, dan minuut wachten, dan gewoon zoveel als je kan, dan weer minuut wachten en dan weer zoveel als je kan. Meestal iets van 15-12-10 oid.
Bij chins/pulls en evt dips kun je eventueel een dumbbell tussen je benen of voeten klemmen ofzo
m'n huidige gym heeft geen fatsoenlijk ding voor pull-ups of chin-ups of dips (en geen squatrack oid),Ja dumbell ga ik volgende training toevoegen, moest eerst even de 12 reps halen.
Gebruik jij nog steeds dumbells tussen je benen of wel al een riem?
maar vanaf 3 februari trainen bij een nieuwe, betere gym die dat allemaal wel heeft. Weet niet of ze daar een riem hebben dus zie dan wel, (en of ik uberhaupt gewicht moet toevoegen)m'n huidige gym heeft geen fatsoenlijk ding voor pull-ups of chin-ups of dips (en geen squatrack oid),
Squatrek herken ik wel van vrijwel alle gyms. Maar geen fatsoenlijke plek voor pullups?

Ja had het gelezen. Ik volg je log en heb je posts al eens ergens gezien wat je allemaal niet had in je gym. En die lijst was redelijk lang!m'n huidige gym heeft geen fatsoenlijk ding voor pull-ups of chin-ups of dips (en geen squatrack oid),
gym of peace
dus moest cable pulldowns doenmaar vanaf 3 februari trainen bij een nieuwe, betere gym die dat allemaal wel heeft. Weet niet of ze daar een riem hebben dus zie dan wel, (en of ik uberhaupt gewicht moet toevoegen)
Squatrek herken ik wel van vrijwel alle gyms. Maar geen fatsoenlijke plek voor pullups?

De reden waarom ik naar een andere gym ben gegaanHelaas hebben ze bij ons ook geen squatrek/cage. Begrijp dat echt niet want dat vind ik persoonlijk een van de belangrijkste dingen maarja.

De reden waarom ik naar een andere gym ben gegaan
Ik ga vandaag ook maar is pull ups proberen, voor het eerst dus ben benieuwd.
En als je ook van samabal houd zo te zien, moet je is een saus van tomatenpuree (+ verse kruiden/gedroogde kruiden) en sambal mengen, heel lekker bij de kip!
Jup me2, vanaf februari een nieuwe gym met fatsoenlijk apparatuur
Je kunt bij sommige oefeningen zoals die lateral raises ook t/m 15 reps gaan, schouders kunnen best wat hogere reps hebben en dan is de overgang naar het volgende gewicht waarschijnlijk ook relatief minder zwaar

Ik vraag sws hulp, wil me uitvoeringen een keer goed laten controleren.Als de pull ups niet lukken, vragen of iemand mee wil helpen en je voeten vast houden en misschien wat mee bewegen, dan komt het wel goed!
Dat klinkt goed, doe je dan gewoon kip + groente bakken en daar potje tomatenpuree en sambal bij?
Welke kruiden doe je er nog meer bij?
Ik zou in beginsel zelf bij 30 blijven, maar je zou er iets meer kunnen doen natuurlijkGoed punt, en dan naar de 40 reps of wel bij de 30 blijven?
Ja als ik hier naar andere gym ga moet ik stuk verder fietsen dus dat is helaas geen optie![]()
Ik ben gelijk 50 gaan doen in Kelei's oude schema..Ik zou in beginsel zelf bij 30 blijven, maar je zou er iets meer kunnen doen natuurlijk
Deze variant heeft ongeveer hetzelfde wekelijkse volume als de vorigeIk ben gelijk 50 gaan doen in Kelei's oude schema..
Maar deze variant heeft volgens mij iets meer oefeningen per training, dus zal ik eerst gaan voor 30 en het dan met 5 reps per week verhogen.
Als het goed is kun je op een gegeven moment je rust periodes ook iets inkorten..