Vandaag speciaal voor jullie beetje IIFYM

Had nogal wat kcal over omdat ik het druk had en dus weinig gegeten had en daarom staat er nu protein banaan cake in de oven en vanavond trakteer ik mezelf op een Hertog ijsje!
Maar zo eerst gaan trainen natuurlijk.
Jouw voeding is altijd super bro, me jelly. Als je dit voor langere tijd doorzet ga je goed resultaat zien!
Thanks bro, dit motiveert me!
Dit dus
Basic food is good food!
Vind zelf ook dat je op basic bodybuildingfood makkelijk aanpassingen kunt doen..IIFYM's vergt veel meer rekenwerk namelijk..
Inderdaad, basic food is good. Zodra ik begin met ander food zit er meestal geen stoppen aan en ga ik cheaten
Verder idd goede voeding!
Thanks!
Ik doe alles in Word met de hand, echt onhandig eigenlijk! Heb jij een speciaal programma ervoor?
Probeer myfitnesspall, echt ideale app. Al helemaal voor jou gezien het IIFYM principe.
Ik heb ook gewoon een vast schema in Excel gemaakt. Gewoon alle voedingswaarden van de basic producten die ik gebruik aan de rechterkant. Links een schema voor de maaltijden. Kan hiermee dus gemakkelijk variëren en de aantallen aanpassen. Maar goed, ik kan de hele week strict volgens het schema eten op werk, dus dat is erg lekker!
Lijkt me echt k*t werk elke dag excel gebruiken, probeer myfitnesspall eens.
Zelf gebruik ik een voorgeprogrammeerde excel sheet waar je door middel van dropdowns en ingevoerde gewichten je voeding kunt uitrekenen..
Deze is ook handig..

---------- Toegevoegd om 11:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:29 ----------
Blij dat ik ooit een dergelijke excel van DBB heb afgehaald..moet er niet aan denken dat zelf allemaal in te vullen..
Haha zelf een excel schema maken lijkt me echt een hel!
---------- Toegevoegd om 23:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:55 ----------
Even training van vanmiddag loggen, redelijk drukke dag gehad vandaar pas zo laat. Heb ook pas net mn laatste meal. Had voor mn training eens caffeine genomen die ik besteld had bij XXL en werkte opzich wel lekker, je krijgt er geen extreme energie van maar wel focus en dat vond ik wel fijn. Ik had het vanochtend ook genomen en was eigenlijk ideaal bij het studeren, kon me stuk beter concentreren.
Daarnaast remt ook het hongergevoel, hierdoor had ik tot 3u alleen mn ontbijt op en had ik nog genoeg ruimte om wat IIFYM toe te passen
Training 7: workout A:
Warm up:
100kcal
Leg Press:
12 x 200kg
+3 reps
Chin Ups:
10 x bw +4kg
1 rep
Bench Press:
10 x 62,5kg
+2,5kg
Wide Seated Rows:
12 x 60kg
+1 rep
Leg curls was bezet dus
Concentration Curls:
8 x 14kg
+2kg
Verhoogt naar 14kg maar wel stuk minder reps kunnen doen
Rope Pressdown:
11 x 25kg
+1 rep
Wide Grip Upright Rows
12 x 35kg
+5kg
Nipt, dus twijfel of ik het volgende keer zal verhogen. Denk naar 37,5kg
Leg Curls:
10 x 75kg
+5kg
Standing Calf Raises
20 x 60kg
+5 reps
RP sets: 14 x 60kg en 12 x 60kg
Abs:
Knee raises drie keer tot failure met 60 sec rust:
22 x
15 x
13 x
Cable crunch met 60 sec rust:
22 x 35kg
15 x 35kg
15 x 35kg
Geen idee hoe die oefening heet maar in mn linker hand een kettlebelt en dan naar rechts zakken
15 x 20kg VS 15 x 20kg
15 x 20kg VS 15 x 20kg
15 x 20kg VS 15 x 20kg
Feedback:
Wel lekkere training, merk dat mn rust harder nodig heb en trainingen langer beginnen te duren. Vooral omdat ik ook nog abs erbij heb gepakt, aangezien een maat vroeg of ik mee deed.
Voeding:
Meal 1:
4 eieren
30ml ketchup
Meal 2:
Stukje protein banaan cake
TRAINING
30gr dextrojuice
Meal 3:
100gr rijst
100gr kip
100gr roerbakgroente
sambal
Meal 4 (nu):
Groter stuk protein banaancake
karamel traktatie Hertog
25gr casein
TOTAAL 2000kcal 134E/237K/31V
Had vanochtend geen cardio kunnen doen vandaar dat ik zo low zit.