AndroidHealthClinic

The Novice's log

Ik heb ook gewoon een vast schema in Excel gemaakt. Gewoon alle voedingswaarden van de basic producten die ik gebruik aan de rechterkant. Links een schema voor de maaltijden. Kan hiermee dus gemakkelijk variëren en de aantallen aanpassen. Maar goed, ik kan de hele week strict volgens het schema eten op werk, dus dat is erg lekker!

FrankKr's log 2014

Ik doe alles in Word met de hand, echt onhandig eigenlijk! Heb jij een speciaal programma ervoor?

Zoals hij eigenlijk al noemt, excel. Dan kun je het ook zelf met de hand invoeren, maar je hoeft niet zelf uit te rekenen. Je hebt daar dus formules voor, maar een nadeel is wel dat je eerst alles moet invoeren voor je eraan kan beginnen.

Oke straks eens even uit testen, nooit geprobeerd eigenlijk

Ik doe alles in Word met de hand, echt onhandig eigenlijk! Heb jij een speciaal programma ervoor?
Zelf gebruik ik een voorgeprogrammeerde excel sheet waar je door middel van dropdowns en ingevoerde gewichten je voeding kunt uitrekenen..

Deze is ook handig..:thumbs:

---------- Toegevoegd om 11:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:29 ----------

Zoals hij eigenlijk al noemt, excel. Dan kun je het ook zelf met de hand invoeren, maar je hoeft niet zelf uit te rekenen. Je hebt daar dus formules voor, maar een nadeel is wel dat je eerst alles moet invoeren voor je eraan kan beginnen.
Blij dat ik ooit een dergelijke excel van DBB heb afgehaald..moet er niet aan denken dat zelf allemaal in te vullen..

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag speciaal voor jullie beetje IIFYM ;)
Had nogal wat kcal over omdat ik het druk had en dus weinig gegeten had en daarom staat er nu protein banaan cake in de oven en vanavond trakteer ik mezelf op een Hertog ijsje!

Maar zo eerst gaan trainen natuurlijk.

Jouw voeding is altijd super bro, me jelly. Als je dit voor langere tijd doorzet ga je goed resultaat zien!
Thanks bro, dit motiveert me!

Dit dus:thumbs:

Basic food is good food!

Vind zelf ook dat je op basic bodybuildingfood makkelijk aanpassingen kunt doen..IIFYM's vergt veel meer rekenwerk namelijk..
Inderdaad, basic food is good. Zodra ik begin met ander food zit er meestal geen stoppen aan en ga ik cheaten :o

Thanks!

Probeer myfitnesspall, echt ideale app. Al helemaal voor jou gezien het IIFYM principe.

Ik heb ook gewoon een vast schema in Excel gemaakt. Gewoon alle voedingswaarden van de basic producten die ik gebruik aan de rechterkant. Links een schema voor de maaltijden. Kan hiermee dus gemakkelijk variëren en de aantallen aanpassen. Maar goed, ik kan de hele week strict volgens het schema eten op werk, dus dat is erg lekker!
Lijkt me echt k*t werk elke dag excel gebruiken, probeer myfitnesspall eens.

Zelf gebruik ik een voorgeprogrammeerde excel sheet waar je door middel van dropdowns en ingevoerde gewichten je voeding kunt uitrekenen..

Deze is ook handig..:thumbs:

---------- Toegevoegd om 11:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:29 ----------

Blij dat ik ooit een dergelijke excel van DBB heb afgehaald..moet er niet aan denken dat zelf allemaal in te vullen..

Haha zelf een excel schema maken lijkt me echt een hel!

---------- Toegevoegd om 23:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:55 ----------

Even training van vanmiddag loggen, redelijk drukke dag gehad vandaar pas zo laat. Heb ook pas net mn laatste meal. Had voor mn training eens caffeine genomen die ik besteld had bij XXL en werkte opzich wel lekker, je krijgt er geen extreme energie van maar wel focus en dat vond ik wel fijn. Ik had het vanochtend ook genomen en was eigenlijk ideaal bij het studeren, kon me stuk beter concentreren.
Daarnaast remt ook het hongergevoel, hierdoor had ik tot 3u alleen mn ontbijt op en had ik nog genoeg ruimte om wat IIFYM toe te passen ;)

Training 7: workout A:

Warm up:
100kcal

Leg Press:
12 x 200kg +3 reps

Chin Ups:
10 x bw +4kg 1 rep

Bench Press:
10 x 62,5kg +2,5kg

Wide Seated Rows:
12 x 60kg +1 rep

Leg curls was bezet dus

Concentration Curls:
8 x 14kg +2kg
Verhoogt naar 14kg maar wel stuk minder reps kunnen doen

Rope Pressdown:
11 x 25kg +1 rep

Wide Grip Upright Rows
12 x 35kg +5kg
Nipt, dus twijfel of ik het volgende keer zal verhogen. Denk naar 37,5kg

Leg Curls:
10 x 75kg +5kg

Standing Calf Raises
20 x 60kg +5 reps
RP sets: 14 x 60kg en 12 x 60kg

Abs:
Knee raises drie keer tot failure met 60 sec rust:
22 x
15 x
13 x

Cable crunch met 60 sec rust:
22 x 35kg
15 x 35kg
15 x 35kg

Geen idee hoe die oefening heet maar in mn linker hand een kettlebelt en dan naar rechts zakken
15 x 20kg VS 15 x 20kg
15 x 20kg VS 15 x 20kg
15 x 20kg VS 15 x 20kg

Feedback:
Wel lekkere training, merk dat mn rust harder nodig heb en trainingen langer beginnen te duren. Vooral omdat ik ook nog abs erbij heb gepakt, aangezien een maat vroeg of ik mee deed.

Voeding:
Meal 1:
4 eieren
30ml ketchup

Meal 2:
Stukje protein banaan cake

TRAINING
30gr dextrojuice

Meal 3:
100gr rijst
100gr kip
100gr roerbakgroente
sambal

Meal 4 (nu):
Groter stuk protein banaancake
karamel traktatie Hertog
25gr casein

TOTAAL 2000kcal 134E/237K/31V
Had vanochtend geen cardio kunnen doen vandaar dat ik zo low zit.

Laatst bewerkt:
Mooie training Frank! Die caffeine caps zijn inderdaad fijn!:thumbs:

Weer lekker een Hertog traktatie ingefit..*goood!*:meal:

Lijkt me echt k*t werk elke dag excel gebruiken, probeer myfitnesspall eens.

Elke dag? Ik heb gewoon 1x een Excel schema gemaakt waarin diverse maaltijden staan. Ik weet alle aantallen nu uit m'n hoofd, dus kan gewoon de standaard maaltijden koken en dan weet ik altijd op hoeveel ik zit per dag.

De protein-banaan cake van gisteren:

2v9q2zd.jpg

Door school vanochtend weer geen cardio kunnen doen op nuchtere maag, hierdoor schrap ik weer 400kcal in m'n voeding. Morgen vrij dus moet het geen probleem zijn.

Mooie training Frank! Die caffeine caps zijn inderdaad fijn!:thumbs:

Weer lekker een Hertog traktatie ingefit..*goood!*:meal:

Yess, was heerlijk ijsje! Gefeliciteerd met je PR trouwens, echt nice!

Elke dag? Ik heb gewoon 1x een Excel schema gemaakt waarin diverse maaltijden staan. Ik weet alle aantallen nu uit m'n hoofd, dus kan gewoon de standaard maaltijden koken en dan weet ik altijd op hoeveel ik zit per dag.

Oh zo, dan valt het inderdaad wel mee.

Ook aan het bakken geweest :thumbs:
Iedereen houd van banaanbrood/cake hier :D

Training van toen net.

Training 8: workout B:

Warm up:
100kcal

Romanian Deadlifts:
12 x 100kg +10kg
Volgende keer verhogen.

Pull Ups:
8 x bw
Ben hier maar tot 20 gegaan met de RP sets

Dips:
12 x bw+8kg + 2kg
Volgende keer verhogen

Ches Supported Dumbell Rows:
12 x 18kg
Volgende keer verhogen

Leg Extensions:
12 x 75kg +5kg
Volgende keer verhogen

Incline Dumbell Curl:
8 x 14kg +2kg

Overhead Extensions:
12 x 17,5kg
Volgende keer verhogen

Seated Calf Raises in smith
20 x 70kg +5kg/I]
18 x 70kg
15 x 70kg

Side Lateral Raises
11 x 10kg +1rep

Feedback:
Baal echt van die pull ups, nog steeds maar 8 keer. Gewoon blijven doen of?
Iemand ervaring met goede belt voor dips/chins/pulls om gewichtsschijven makkelijk aan te hangen?

Ook aan het bakken geweest :thumbs:
Iedereen houd van banaanbrood/cake hier :D

Inderdaad!

Pull Ups:
8 x bw
Ben hier maar tot 20 gegaan met de RP sets

Baal echt van die pull ups, nog steeds maar 8 keer. Gewoon blijven doen of?
Iemand ervaring met goede belt voor dips/chins/pulls om gewichtsschijven makkelijk aan te hangen?

Snap ik, maar komt wel goed. Gewoon blijven doen! Zou eventueel kunnen kijken wat het met gewicht erbij doet. Ik heb ook wel eens oefeningen waar ik 8x kan zonder gewicht, maar met gewicht ook 8x doordat de spieren gewoon op raken. Goede belt, geen idee, moet zelf ook nog even zoeken :)

Voeding:
Meal 1:
1/4e protein banaan cake

Meal 2:
1/4e protein banaan cake

TRAINING
30gr dextrojuice

Meal 3:
75gr rijst
150gr kip
100gr roerbakmix
0.5 eetlepel olijfolie
sambal

Meal 4:
75gr rijst
150gr kip
100gr roerbakmix
0.5 eetlepel olijfolie
sambal

Meal 5:
25gr casein

2000kcal 140E/235K/50V

Snap ik, maar komt wel goed. Gewoon blijven doen! Zou eventueel kunnen kijken wat het met gewicht erbij doet. Ik heb ook wel eens oefeningen waar ik 8x kan zonder gewicht, maar met gewicht ook 8x doordat de spieren gewoon op raken. Goede belt, geen idee, moet zelf ook nog even zoeken :)

Denk dat ik gewoon nog weekje probeer en kijken hoe het dan gaat. Aangezien ik nu net 8 reps kan, lijkt me niet dat ik gewicht moet toevoegen.

Voeding:
Denk dat ik gewoon nog weekje probeer en kijken hoe het dan gaat. Aangezien ik nu net 8 reps kan, lijkt me niet dat ik gewicht moet toevoegen.

Gaat er ook om dat je het even kunt proberen :) Werkt het niet pleur je dat gewicht weer weg!

daaaamn de protein bread, moet ik binnenkort ook weer eens maken!

Terug
Naar boven