Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
brood ziet er goed uit! was het tedoen?
Nog steeds goed gemotiveerd bezig zo tezien, netjes

Welkom
) pringels op, dus schat ik op 300kcal.
Gaat prima hier! Je kan moeilijk verwachten dat je bij elke oefening, zeker op kleinere oefeningen als concentration curls, bij elke training vooruitgang boekt he![]()
Komt goed, ik heb in twee maanden recomp wel is gehad dat ik drie trainingen achter elkaar (drie maal A in 1 week) geen rep erbij had op de bp, maar over twee maanden wel 10 kg aan m'n bp toegevoegd, en dat in een recomp.Thanks, nee dat begrijp ik ook wel, boek trouwens redelijke vooruitgang bij de concentration curls, had het meer over de pull ups (B) en de bench press.
Komt goed, ik heb in twee maanden recomp wel is gehad dat ik drie trainingen achter elkaar (drie maal A in 1 week) geen rep erbij had op de bp, maar over twee maanden wel 10 kg aan m'n bp toegevoegd, en dat in een recomp.

Zal volgende week eens proberen, ga volgende week ook de pull ups met weight proberen kijken wat het effect/verschil is.Pindakaas is altijd epic winProbeer je bench press anders eens aan het begin van je training en kijk hoe het voelt?
Thanks! Jij als true natural bodybuilder een idee hoe het kan komen door zo'n gewichtsschommelingen? +0.6kg in twee dagen.
Mwa, 1kg test en 100mg dianabol is toch aardig OFF?Komt door de dianabol bro, ik zou als ik jou eens eens OFF gaan, word tijd!
Haha, ik eet het niet dagelijks maar vind het wel heerlijk.
Klinkt prima. Je kunt eventueel ook aan het eind van week 4 al weer beginnen als je denkt dat je het trekt (gewoon op gevoel afgaan). Als je niet 6-7 dagen per week traint heb je toch al iets meer rust en is dat best te doen.