XXL Nutrition

The Novice's log

Subscribed

brood ziet er goed uit! was het tedoen?
Nog steeds goed gemotiveerd bezig zo tezien, netjes

• Topic Starter Topic Starter
Het is weer tijd voor cardio, altijd leuk.

brood ziet er goed uit! was het tedoen?
Nog steeds goed gemotiveerd bezig zo tezien, netjes

Ja was zeker goed te doen, was zelfs lekker ;)

Welkom

---------- Toegevoegd om 11:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:58 ----------

60min cardio zit erop, 800kcal volgens de hometrainer.
Wel redelijk k*t dat ik rond 13:30 al ga trainen en ik m'n benen op dit moment best wel voel.
Vandaar dat ik de Dextrojuice van vanmiddag maar nu ga nemen, hopelijk helpt dit het herstel een beetje.
Ook zal ik de koolhydraten van vanmiddag deels toevoegen nu aan mijn ontbijt.

---------- Toegevoegd om 16:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:45 ----------

Vandaag 300kcal hoger dan normaal maar dat zie ik niet als een probleem gezien de cardio sessie van vanochtend. Ze waren thuis namelijk tussen de middag toastje met eiersalade aan het eten en heb ik er twee van op en heb 6 (heb me in kunnen houden :o) pringels op, dus schat ik op 300kcal.

Voeding:

Cardio
30gr dextrojuice

Meal 1:
4 eieren
2 eetlepels ketchup
2 bruin brood
Mix voor boerenomelet

Meal 2:
Beetje left over kip/rijst/groente
Home made protein bar

TRAINING

Meal 3:
Ik maak altijd standaard mealbakjes, zoals maaltijd vier. Heb als maaltijd 3 de helft ervan opgegeten net, en doe de andere helft voordat ik uit ga anders krijg ik straks honger :o
(+ 2 kleine toastjes eiersalade en 6 stukjes pringels)

Meal 4:
75gr rijst
150gr kip
100gr roerbakmix
0.5 eetlepel olijfolie
sambal

Meal 5:
Zie meal 3

Meal 6:
25gr casein

~2700kcal verhouding: 35E/45K/20V
Heb de verhouding aangezien ik de toastjes/proteinbar/pringels niet in voeding had staan dus is meer schatting.

Training zal ik straks loggen

---------- Toegevoegd om 19:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:25 ----------

Training 9: workout A:

Warm up:
100kcal

Leg Press:
12 x 210kg +10kg
Volgende keer verhogen

Chin Ups:
10 x bw +4kg Geen progressie

Bench Press:
10 x 62,5kg Geen progressie

Wide Seated Rows:
12 x 62.5kg +2.5kg
Volgende keer verhogen

Leg Curls:
12 x 75kg +2 reps
Volgende keer verhogen

Concentration Curls:
8 x 14kg Geen progressie

Rope Pressdown:
12 x 25kg +1 rep
Volgende keer verhogen

Standing Calf Raises
20 x 65kg +5kg
RP sets: 14 x 65kg en 11 x 65kg

Wide Grip Upright Rows
10 x 40kg +5kg

Abs:
Knee raises drie keer tot failure met 60 sec rust:
25 x
15 x
10 x

Cable crunch met 60 sec rust:
25 x 35kg
15 x 35kg
15 x 35kg

Geen idee hoe die oefening heet maar in mn linker hand een kettlebelt en dan naar rechts zakken
15 x 20kg VS 15 x 20kg
15 x 20kg VS 15 x 20kg
15 x 20kg VS 15 x 20kg

Feedback:
Helaas geen progressie bij sommige oefeningen maar rest wel dus niks om zorgen over te maken. Enige waar ik me misschien zorgen om zou maken in de bench press, maar lijkt wel alsof ik veel kracht verloren ben na de leg press en chins.

Laatst bewerkt:
Gaat prima hier! Je kan moeilijk verwachten dat je bij elke oefening, zeker op kleinere oefeningen als concentration curls, bij elke training vooruitgang boekt he :D

Gaat prima hier! Je kan moeilijk verwachten dat je bij elke oefening, zeker op kleinere oefeningen als concentration curls, bij elke training vooruitgang boekt he :D

Thanks, nee dat begrijp ik ook wel, boek trouwens redelijke vooruitgang bij de concentration curls, had het meer over de pull ups (B) en de bench press.

Thanks, nee dat begrijp ik ook wel, boek trouwens redelijke vooruitgang bij de concentration curls, had het meer over de pull ups (B) en de bench press.
Komt goed, ik heb in twee maanden recomp wel is gehad dat ik drie trainingen achter elkaar (drie maal A in 1 week) geen rep erbij had op de bp, maar over twee maanden wel 10 kg aan m'n bp toegevoegd, en dat in een recomp.

Komt goed, ik heb in twee maanden recomp wel is gehad dat ik drie trainingen achter elkaar (drie maal A in 1 week) geen rep erbij had op de bp, maar over twee maanden wel 10 kg aan m'n bp toegevoegd, en dat in een recomp.

Ja zit zelf op dit moment in cut en lukt nog goed. Twijfel nog hoelang ik met de cut doorga maar zou graag op 10% willen staan.

Inb4 :sd:

Vanochtend vond ik m'n fysiek er minder uitzien, leek wel alsof mn buikvet meer was. Dus ik op de weegschaal en woog 0.6kg meer dan twee dagen geleden, echt geen idee gezien mn voeding/training goed was, zie hierboven.
Het zal wel vocht zijn neem ik aan omdat ik wat meer zout heb gegeten dan normaal gisteren.

Dadelijk naar de gym voor workout B.

EDIT:
Dit wilde ik nog wel even met jullie delen, m'n preworkout meal, voor het eerst gemaakt vandaag en was prima te doen. Redelijk low kcal en carb zodat je na de training meer carbs/kcal kan eten :meal:
Credits gaan overigens naar Stormtricks, maar had het zelf nog nooit geprobeerd vandaar dat ik het deel. Dus mn preworkoutmeal van vandaag:
Totaal: 260kcal 36E/15K/5V

scues7.jpg

Had zelf mn eigen creatie ervan gemaakt, dus met 25gr pindakaas. Gewoon omdat pindakaas facking lekker is.

2exsuuo.jpg

Met 25gr pindakaas:
425kcal 41E/18K/20V

Laatst bewerkt:
Pindakaas is altijd epic win :thumbs: Probeer je bench press anders eens aan het begin van je training en kijk hoe het voelt?

Ziet weer goed uit bro!

Training 10: workout B:

Warm up:
100kcal

Romanian Deadlifts:
12 x 105kg +5kg
Volgende keer zelfde gewicht maar meer op houding focussen.

Pull Ups:
8 x bw
Dit keer wel tot 30 reps gegaan

Dips:
12 x bw+10kg +2kg
Volgende keer verhogen

Ches Supported Dumbell Rows:
10 x 20kg +2kg

Leg Extensions was bezet.
Incline Dumbell Curl:
9 x 14kg +1 rep

Leg Extensions:
12 x 80kg +5kg
Volgende keer verhogen

Overhead Extensions:
12 x 20kg +2,5kg
Volgende keer verhogen

Seated Calf Raises in smith
Tot failure met 30 seconde rust
22 x 80kg +10kg/I]
15 x 80kg
11 x 80kg

Side Lateral Raises
10 x 10kg -1 rep

Feedback:
Geen ontevreden training, hier en daar progressie en gezien de lage hoeveelheid aan calorieën die ik eet ben ik best tevreden. Slow progress is ook progress.
Bij de Leg Extensions kom ik af en toe wat van het bankje af, lijkt me geen probleem toch?

Pindakaas is altijd epic win :thumbs: Probeer je bench press anders eens aan het begin van je training en kijk hoe het voelt?
Zal volgende week eens proberen, ga volgende week ook de pull ups met weight proberen kijken wat het effect/verschil is.

Thanks! Jij als true natural bodybuilder een idee hoe het kan komen door zo'n gewichtsschommelingen? +0.6kg in twee dagen.

goed bezig frank :thumbup:

Toen net even, na twee flinke maaltijden een fullbody pic gemaakt, zal hem morgen even uploaden.
Morgen is derde week van Kelei, dit is ook meteen de laatste trainingsweek van de cycle aangezien ik vrijdag/woensdag weg ben en dat ze als een passieve deloadweek. Dan donderdag/vrijdag/zaterdag gewoon actieve deload en die maandag erna (17 februari) begin aan cycle 2, dus weer A/B/A/B/A/B.

Klinkt goed?

Komt door de dianabol bro, ik zou als ik jou eens eens OFF gaan, word tijd!
Mwa, 1kg test en 100mg dianabol is toch aardig OFF?

Hier nog zo'n pindakaas fan, geen dag zonder!
Haha, ik eet het niet dagelijks maar vind het wel heerlijk.

Thanks!

Klinkt prima. Je kunt eventueel ook aan het eind van week 4 al weer beginnen als je denkt dat je het trekt (gewoon op gevoel afgaan). Als je niet 6-7 dagen per week traint heb je toch al iets meer rust en is dat best te doen.

Just an update pic. Van gisteravond na twee flinke maaltijden, gok vp nog steeds rond 13/14 maar wel in gewicht gezakt.

30m5t9y.png

Klinkt prima. Je kunt eventueel ook aan het eind van week 4 al weer beginnen als je denkt dat je het trekt (gewoon op gevoel afgaan). Als je niet 6-7 dagen per week traint heb je toch al iets meer rust en is dat best te doen.

Ja ik aim ook op 6 dagen per week trainen. De volgende cycle zal wel moeilijker gaan aangezien ik op het begin vaak de juiste 10 RM heb moeten zoeken.

Schouder komt hier mooi uit. Sterke spiergroep van je?

mirin vein on shoulder

Terug
Naar boven