MuscleMeat

The Novice's log

Je fysiek gaat lekker Frank!:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Had vanochtend hele erge spierpijn in mn benen aangezien ik gisteren weer eens een wedstrijdstrijd gevoetbald had. We hebben namelijk 7 weken winterstop gehad dus nu flinke spierpijn. Heb wel gewoon een uur cardio gedaan maar heb het gevoel dat de spierpijn alleen maar erger is geworden. Wordt dus een leuke training vanmiddag :o

Schouder komt hier mooi uit. Sterke spiergroep van je?
Thanks, vond ik zelf ook. Denk dat schouder inderdaad één van de betere spiergroepen van me is.

Je fysiek gaat lekker Frank!:thumbs:

Thanks!

Net fysiek inderdaad! :thumbs:
Als ik zie dat, dat 13-14% is, zit mijn VP veel hoger dan ik had verwacht :gay:

Goed bezig Frank, keep it up!

Training van net, heb benen overgeslagen want heb nogal spierpijn dus geef ze liever dag rust. Heb het even geprobeerd maar voelde niet fijn.

Training 11: workout A:

Warm up:
100kcal

Leg Press:
10 x 120kg
Voelde niet fijn dus overgeslagen.

Chin Ups:
9 x bw +6kg +2kg

Bench Press:
10 x 62,5kg Geen progressie

Wide Seated Rows:
12 x 65kg +2.5kg
Volgende keer verhogen, was eigenlijk meer 11,5 rep want laatste was niet volledig.

Leg Curls:
Overgeslagen

Concentration Curls:
9 x 14kg +1 rep

Rope Pressdown:
12 x 25kg +1 rep
Volgende keer verhogen

Standing Calf Raises
Overgeslagen

Wide Grip Upright Rows
12 x 37,5kg
Volgende keer verhogen

Feedback:
Benen overgeslagen waardoor het kortere training was maar heb toch te veel spierpijn :o. Voor de rest wel leuke training, laatste week en daarna deload.

Net fysiek inderdaad! :thumbs:
Als ik zie dat, dat 13-14% is, zit mijn VP veel hoger dan ik had verwacht :gay:
Hoeveel schat jij het vp op dan?

Goed bezig Frank, keep it up!

Thanks!

Nja ik zal geen schatting doen, mijn kijk daarop is niet juist denk ik.
Maar had het wel iets lager geschat eigenlijk.

Foodpics:

jt9p8o.jpg

2md026t.jpg

b5glt3.jpg

23raluh.jpg

v5e4pc.jpg

oh24ax.jpg

34rbn2v.jpg

20ii7ix.jpg

etef6v.jpg

Ben je mexicaans?

Benen heb ik ook een sessie overgeslagen laatst ja, bij teveel spierpijn wordt het ook niks. Training ziet er goed uit. Voeding is strong hnnnggg.

Foods look good Frank!:eating:

Training gaat ook lekker zo te zien! Toe aan een deload of staat het op het programma?

Zo, de 64minuten cardio zitten er weer op.
Volgende week zondag een soort beach thema feest (:sd:) dus ga deze week nog even full dedicated cutten en op nuchtere maag cardio. Daarna wat minder in de vorm van recompen. Ga vrijdag/zaterdag/zondag wel weg dus hopelijk kan ik schade beperken voor het beachfeest, zou zonde zijn anders.

Volgens mij nergens chili bro?

Foods look good Frank!:eating:

Training gaat ook lekker zo te zien! Toe aan een deload of staat het op het programma?

Thanks! Op dit moment zou ik best een deload kunnen gebruiken maar dat komt meer omdat ik nog steeds flinke spierpijn heb in de benen. Afgelopen zondag weer 90 minuten gevoetbald na zeven weken winterstop dus vandaar. Qua upperbody valt het nog wel mee. Maar ga aanstaande vrijdag tot en met woensdag weg dus zie dat als deload en daarna even kijken hoe ik me voel anders do/vr/za actieve deload of meteen weer beginnen.

.

Laatst bewerkt:
Gisteren voor het eerst een kwarktaart gemaakt en die staat nu in de koelkast. Ben benieuwd of hij gaat smaken vanavond.

Hebben jullie nog tips voor topping, wil protein fluff proberen en wat nog meer?

Alles ziet er weer goed uit haha, fysiek gaat ook goed :thumbs:

Thanks.

.

Laatst bewerkt:
Bij je voedsel pics, wat is dat laatste ding?
Ik zit ook in de cut en het ziet er heel interessant uit om ook eens te proberen.. :D

FrankKr's log 2014

Pindakaas :thumbs:
Of bij serveren ervan chocolade saus, cacao + heet water = saus :)

Pindakaas is iets te veel kcal, zoek iets met hoog in koolhydraten, ideeën?

---------- Toegevoegd om 12:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:15 ----------

Bij je voedsel pics, wat is dat laatste ding?
Ik zit ook in de cut en het ziet er heel interessant uit om ook eens te proberen.. :D

Echt beste ooit is dat. Vooral in de cut, het is mn nieuwe verslaving geworden denk ik. Pak een tupperware bak, doe er 50gr pannenkoekenmix, 40gr whey, kaneel en koekkruiden in en water toevoegen tot het vloeibaar is. Roeren tot het een geheel is en dan in die magnetron. Alvast bedankt voor de karma.

Report back wat je ervan vind.

Jam?

Terug
Naar boven