- Waardering
- 113
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha thanksMet al dat heerlijke voedsel zie ik bijna je training over het hoofd!
Maar ook die training ziet er weer goed uit!
Ik weet ook niet zeker of het aan het bankdrukken ligt, maar vandaag heel de dag wat last van mn schouder en wanneer ik er voor tegen aan druk doet het ook zeer.
Haha thanks, je moet wel weten dat ik overdag low carb/kcal doe en na training meeste kcal nuttig. Dus ik moet helaas overdag beetje afzienMooie oefeningen weer
Nu ik die plaatjes zie ben ik blij dat ik een boven onderhoud dag had
En nee, ik voel me schouder koppen nooit na het bankdrukken.

Peanutbutter supreme was lekker ja! die andere nog niet gehad, net de smaken die me het minst lekker leken haha.
Ik doe alles in de magnetron![]()
Jouw meals zien altijd wel nice uit
Uhm alleen tijdens de training zelf, bij incline bench press
Uhmm wanneer ik de stang op me borst heb liggen dan zijn me onderarmen in een hoek van 90 graden met me bovenarmen.. zoiets dus lol. Lastig uit te leggen

Lol, zal wel eens wat youtube vids zoeken.
---------- Toegevoegd 13 March 2014 om 07:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst 12 March 2014 om 22:54 ----------
Training 30: workout B:
Warm up:
100kcal
Pull Ups:
9 x bw Geen progressie
Dips:
10 x BW +21kg Geen progressie
Chest Supported Dumbell Rows:
9 x 24kg +2kg
Leg Extensions:
12 x 95kg +5kg
Incline Dumbell Curl:
12 x 14kg +3 reps
Overhead Extensions:
11 x 27,5kg +1 rep
Seated Calf Raises
25 x 120kg +20kg
lol, werd beetje opgenaaid door maat die mee trainde en dat heeft zeker goed geholpen.
Side Lateral Raises
10 x 12kg
Romanian Deadlifts:
9 x 85kg +5kg Grip trainen.
Feedback:
Kelei volgers, een idee waar ik de dumbell chest supp rows door kan vervangen??
En hoe denken jullie over abb training, altijd weinig zin om na 1,5u trainen nog abbs te gaan doen
Zijn namelijk tegenstrijdige verhalen dat trainen van abbs wel/geen zin heeft.
Thanks, inderdaad. Heb ook vaak gelezen dat direct abbwork weinig zin heeft. Ga het maar gewoon paar oefeningen per week doen, lijkt me niet dat het kwaad kan. Cable row V handle is inderdaad fijn, ga hem daar mee veranderen.Ik heb zelf toen die chest supported row vervangen voor een cable row met v-handle! Veel fijner IMO!
Gewoon 1 a 2 ab oefeningen per week doen kan al voldoende zijn!Verder is het zichtbaar zijn van je abs toch een kwestie van laag vp.
Die dips zijn sterk trouwens maat!![]()
Dat is al 1x meer dan ik op dit moment, heb er ook altijd weinig zin in.
Als je de RDLS, squats en andere oefeningen waar core (abs, posterior chain) gebruikt wordt, is direct ab werk nutteloos.
Heb je pijn in je voor schouder kop als je bank drukt? Heb je pijn in je rotator cuff? Het is belangrijk dat je niet al te breed pakt en je ellebogen niet te veel flared (naar buiten, van je lichaam af), veel mensen kregen zo schouder problemen. Misschien kunnen jouw schouders er wel tegen, het is even fine tunen naar wat je eigen lichaam wenst.

FSQ, RDL, chins/pulls werken allemaal je core vrij goed hoor. Je kunt prima wat toevoegen als je wilt, maar kan denk ik ook prima zonder. Doe het zelf nooit, al is het meer omdat ik er gewoon geen zin in heb
Voor BP, stang naar onderkant borst/bovenste abs, en ellebogen wat intukken inderdaad. Voel nooit pijn in mijn schouder.
Thanks, hanging leg raises zijn mij nog wat te zwaarPak zelf vaak 2x p/w wat hanging leg raises mee, merk dat ik daar ook wel op vooruit ga. Vind het vooral voor het idee wel fijn om het af en toe erbij te doen, meestal rondom het weekend omdat ik dan wat meer tijd heb. Bij de FSQ (die jij dus niet doet) voel ik ze ook als een ****er. Pullups enzovoort ook, RDL ook. Maar vroeger deed ik veel meer losse rows (Barbell row, T-bar met losse bar) waarbij ik het ook enorm voelde.
Sterke trainingen trouwens, goed bezig!

FSQ kan ik helaas niet doen omdat er geen squat rek is in onze sportschool... Anders had ik ze wel gedaan.FSQ kan wel begrijpen dat je die niet doet ook niet de meest aangename oefeningen,
Train sins kort abs, Doe dan abwheels en planks, ben je ongeveer 5/10 minuten aan kwijt.