MuscleMeat

The Novice's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.042
Dacht ik dus ook, maar instructeur vond het onverantwoordelijk en onvoorzichtig die oefening, bullshit dus.

lawl

heeft ie waarschijnlijk op een of andere cursus gehoord waarmee ie instructeur is geworden van een of andere sport docent met overgewicht

• #1.044
FrankKr's log 2014

Heerlijke bowl met kwark, melk, casein, bananen, appels, cereals en kaneel.

ImageUploadedByTapatalk1394835268.071815.jpg

Lekker man! Die Overhead Extensions, wat kun je daar nou weer fout aan doen? Zolang je niet te lomp gaat smijten ermee kun je vrijwel maar 1 ding doen. Heerlijke oefening is dat :)

• #1.046
Afgelopen zes dagen dagelijks mezefl gewogen om zo proberen achter mn onderhoud te komen. Mn gewicht fluctueert elke dag +0,2 of -0,2 dus denk dat ik ongeveer mn onderhoud heb gevonden. Dus maandag wat extra kcal! :D

Lekker man! Die Overhead Extensions, wat kun je daar nou weer fout aan doen? Zolang je niet te lomp gaat smijten ermee kun je vrijwel maar 1 ding doen. Heerlijke oefening is dat :)

Inderdaad, die instructeur moest gewoon wat te zeuren hebben denk ik.

---------- Toegevoegd om 15:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:30 ----------

Vandaag even een superdude training gedaan, had namelijk nog wat spierpijn in mn benen dus bewust geen benen gedaan omdat ik morgen gewoon 90 minuten moet voetballen, sorry guys.

Training 33: workout A:

Warm up:
100kcal

Leg Press:
X

Chin Ups:
11 x bw +6kg +1 rep

Wide Seated Rows:
11 x 75kg Geen progressie

Bench/Kelei Press:
10 x 60kg +2 reps
Nog steeds even wennen maar komt wel goed

Leg Curls:
X

Concentration Curls:
9 x 16kg Geen progressie

Straight bar pressdown:
12 x 20kg
Ipv rope verranderd naar straight bar, voelt toch iets fijner, gewicht veel te laag gedaan om even de oefening goed te krijgen

Standing Calf Raises
X

Wide Grip Upright Rows
12 x 30 (excl gewicht EZ bar)
Voor de verrandering eens met een EZ bar gedaan, voelde fijn dus ga voortaan met EZ bar doen

Feedback:
Tevreden training, nu lekker weekend houden.
Fijn weekend!

• #1.047
FrankKr's log 2014

Iemand een idee wat ik hier tegen kan doen, doet namelijk best wel zeer.

ImageUploadedByTapatalk1394957117.543052.jpg

Ondanks het ontbreken van been oefeningen, is het een mooie training.

Geen idee wat je kan doen aan de eelt plekken. Heb ze ook wel maar niet zo heel erg.

Proberen de stang met je vingerkootjes te pakken en niet met je handpalm. En af en toe wat eelt lospulken.

En jezus wat ziet dat eten er toch altijd goed uit bij jou...

• #1.050
Tip, ga nooit op low carb dag naar je oma :o

Ondanks het ontbreken van been oefeningen, is het een mooie training.

Geen idee wat je kan doen aan de eelt plekken. Heb ze ook wel maar niet zo heel erg.
Thanks, ga zelf even wat google wat ik eraan kan doen. Als ik er nu op druk doet het namelijk best wel zeer. Het ziet er op die foto erger uit omdat ik daar net getraind heb.

Proberen de stang met je vingerkootjes te pakken en niet met je handpalm. En af en toe wat eelt lospulken.

En jezus wat ziet dat eten er toch altijd goed uit bij jou...
Probleem is dat ik geen grip heb als ik hem in de vingerkootjes leg, ik kan dan nooit RDL doen met de bar in mn vingerkootjes lijkt me?

Hook-grip oefenen, vooral bij een lat pulldown is dat een wereld van verschil qua gevoel.

Verder goede trainingen en epic voedsel.
Overhead extension doe je gewoon goed trouwens, was de instructor ecto, obese of een bankhang type?

• #1.052
Hook-grip oefenen, vooral bij een lat pulldown is dat een wereld van verschil qua gevoel.

Verder goede trainingen en epic voedsel.
Overhead extension doe je gewoon goed trouwens, was de instructor ecto, obese of een bankhang type?

Heb even wat afbeeldingen opgezocht van de hook-grip, gebruik je hem zelf ook?
Lat pulldown zit niet in mn schema maar kan hem dus wel toepassen bij andere oefeningen zoals de RDL.
Enig idee hoe ik dat eelt wat voorkom, begint namelijk wat zeer te doen.

Instructor was redelijk ecto inderdaad haha.

Laatst bewerkt:
Heb je die kaneel van die bowl afgesnoven of heb je het eerst doorgeroerd:trollface:

Ik gebruik van die eelt van die p*ssy trainings handschoenen, maar ook daar doorheen ontstaat eelt

Pads willen ook wel helpen tegen de eelt

• #1.055
Vandaag even rustdag door spierpijn van voetbalwedstrijd. Had nog even foto geschoten gisteren voor jullie. Je ziet dat mn vp wel wat is opgelopen maar vind dat ik nog steeds redelijk droog sta. Borst komt echt totaal niet naar voren op deze pic, maar is ook wel aandachtspuntje. Zal eens kijken welke pose ik zal maken voor een goede chest pic.

2rwn7li.jpg

Pads willen ook wel helpen tegen de eelt

Volgens mij heeft de gym die, zal eens informeren thanks.

Gebruik je geen handschoenen dan?
Ik koop eens in de 3 maanden van die goedkope dingen bij bnf. Werken prima en scheelt je een pak eelt + meer grip. En dat gezeik met handschoenen zijn voor mietjes etc interesseert me echt geen reet ;)

Goed droog nog kerel! Voor borst zou ik proberen meer een side pose te maken..

Mooi droog nog gewoon hoor! 10% lijkt me?

• #1.059
Gebruik je geen handschoenen dan?
Ik koop eens in de 3 maanden van die goedkope dingen bij bnf. Werken prima en scheelt je een pak eelt + meer grip. En dat gezeik met handschoenen zijn voor mietjes etc interesseert me echt geen reet ;)
Nee want handschoentjes zijn gay.

Grapje, thanks voor de tip. Maar vind handschoentjes srs niks. Ik heb nu wat eelt weg gehaald en ga tijdje de hookgrip proberen en misschien pads checken.
Is je rugblessure al bijna helemaal over?

Goed droog nog kerel! Voor borst zou ik proberen meer een side pose te maken..
Thanks, zal eens een side pic laten schieten binnenkort.

Mooi droog nog gewoon hoor! 10% lijkt me?

Thanks, maar nee, sta srs rond 14/15, daar lijk ik droger op dan ik werkelijk ben :o

14/15%

not sherrif ..

Terug
Naar boven