XXL Nutrition

The Novice's log

IN :D

eelt wen je snel aan, mijn handen zitten ook vol mee.

goed fysiek ook man! :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.062
Training van gisteren vergeten te loggen. Vanavond weer trainen en zal hem dit keer wel loggen.

IN :D

eelt wen je snel aan, mijn handen zitten ook vol mee.

goed fysiek ook man! :thumbs:

Welkom, thanks en leuk dat je volgt!

Eelt is vooral als ik train, overdag valt het wel mee maar zodra ik een oefening doe met een bar zie je het echt erg. Vraag me af hoe de handen eruit zien van sommige powerlifter haha.

Bij mij is het in ieder geval een stuk minder geworden sinds ik de bar in m'n vingerkootjes leg. Ja ik heb nu wat meer eelt op de vingers zelf, maar dat is minder vervelend.

Welkom, thanks en leuk dat je volgt!

Eelt is vooral als ik train, overdag valt het wel mee maar zodra ik een oefening doe met een bar zie je het echt erg. Vraag me af hoe de handen eruit zien van sommige powerlifter haha.

Bij mij is het in ieder geval een stuk minder geworden sinds ik de bar in m'n vingerkootjes leg. Ja ik heb nu wat meer eelt op de vingers zelf, maar dat is minder vervelend.

In welke mate is eelt sowieso vervelend dan?
Bedoel me handen zitten ook vol mee, maar ondervind nooit last van of zo...

• #1.065
Ja ga ik proberen, maar je kan toch geen RDL doen met de bar in je vingerkootjes lijkt me? Of heb jij sterke vingerkootjes die 100kg kunnen houden?

Omdat het zeer deed wanneer ik er op drukte vandaar. Leek alsof het heel gevoelig werd.

Bij mij werd het zo hard dat het pijn ging doen, dan ging ik het eraf halen tot bloedens toe. Inmiddels nergens meer last van.

Ja ga ik proberen, maar je kan toch geen RDL doen met de bar in je vingerkootjes lijkt me? Of heb jij sterke vingerkootjes die 100kg kunnen houden?

Euh..mijn grip is sterker op deze manier dan wanneer ik hem in de hele hand leg :o

• #1.067
Door drukte was de volgorde wat veranderd. Dus heb niet de chronologische volgorde gevolgd zoals hier beneden staat.

Training 36: workout B:

Warm up:
100kcal

Romanian Deadlifts:
7 x 90kg +5kg
Fuuuuu k*t grip

Pull Ups:
9 x bw +1 rep
+1/-1 elke week pff. Ga er maar eens gewicht bij proberen

Dips:
11 x BW +21kg Geen progressie

Cable rows:
11 x 75kg +5kg

Leg Extensions:
11 x 97,5kg +1 rep

Incline Dumbell Curl:
7 x 16kg Geen progressie

Overhead Extensions:
9 x 30kg +2,5kg
Ging moeizaam

Seated Calf Raises
23 x 140kg +10kg

Side Lateral Raises
11 x 12kg +1 rep

Feedback:
Wel lekkere training, kcal gaan wat omhoog dus hopelijk kracht ook.
Gisteren trouwens core oefeningen erbij gedaan, superset van:
- 1 min plank
- 1 min side plank
- 1 min side plank
Even rusten, en dan nog een keer, even rusten en dan nog één keer 1 min plank.

Bij mij werd het zo hard dat het pijn ging doen, dan ging ik het eraf halen tot bloedens toe. Inmiddels nergens meer last van.

Euh..mijn grip is sterker op deze manier dan wanneer ik hem in de hele hand leg :o

Crazy, vandaag weer eens geprobeerd maar mn kootjes zijn nog niet zo sterk haha.

• #1.068
Training 37: workout A:

Warm up:
100kcal

Leg Press:
11 x 210kg +10kg
Na de oefening ben ik srs 10min gaan zitten om bij te komen, werd licht in mn hoofd.

Chin Ups:
9 x bw +6kg -1 rep

Bench/Kelei Press:
10 x 65kg +5kg

Wide Seated Rows:
8 x 80kg +5kg

Leg Curls:
12 x 80kg +2 reps

Concentration Curls:
9 x 16kg Geen progressie

Straight bar pressdown:
10 x 30kg +5kg

Standing Calf Raises
15 x 90kg -1 rep

Wide Grip Upright Rows excl weight EZ bar
11 x 35kg +1 rep

Feedback:
Tevreden training. Heel de volgorde was veranderd omdat het weer eens druk ben.
Nadeel van het trainen met rest pause sets is dat er vaak mensen komen en vragen 'mag ik even tussendoor'. Helemaal irritant als ze dan tussendoor gaan, en niks gaan doen maar eerst 15 sec rusten.

• #1.069
FrankKr's log 2014

Postworkoutmeal:

ImageUploadedByTapatalk1395351976.424499.jpg

ImageUploadedByTapatalk1395352002.810151.jpg

Nomnom!:eating: Ziet er weer lekker uit Frank!

Training ook sterk! Niet overal repjes meer of gewicht verhoogd, maar de belangrijke oefeningen gaan goed vooruit!

Jij bent wel echt de foodmaster van DBB geloof ik.
Misschien handig om te posten wat je bij elke foto voor food bij elkaar gedonderd hebt.

Ik krijg altijd enorme trek als ik jouw log lees :D

• #1.072
Nomnom!:eating: Ziet er weer lekker uit Frank!

Training ook sterk! Niet overal repjes meer of gewicht verhoogd, maar de belangrijke oefeningen gaan goed vooruit!
Thanks! Ja kcal zijn deze week weer omhoog gegaan dus hoop/verwacht weer wat kracht terug te winnen.

Jij bent wel echt de foodmaster van DBB geloof ik.
Misschien handig om te posten wat je bij elke foto voor food bij elkaar gedonderd hebt.

Ik krijg altijd enorme trek als ik jouw log lees :D
Haha thanks maat, ik zal voortaan erbij zetten wat het is. Heb net een heerlijk ontbijtje/pre workout meal op. Als je honger hebt adviseer ik je niet te kijken :o

• #1.073
FrankKr's log 2014

Ontbijtje/pre workout Sandwich full of Gainz:
Drie volkoren boterhammen/30ml hamburger saus/komkommer/50gr kipfilet/3 eieren/2 plakken slanke 10%

ImageUploadedByTapatalk1395400425.282738.jpg

ImageUploadedByTapatalk1395400431.965259.jpg

GVD nu staat er weer niet bij dat het bruin brood met kaas ham komkommer en ei is :D

• #1.075
Vraagje, tips voor lekkere/'goede' koolhydraat bronnen. Eet in de avond grotendeels mn kh bronnen dus kan wel wat tips gebruiken!

Training van vandaag:
Training 38: workout B:

Warm up:
100kcal

Romanian Deadlifts:
7 x 90kg Geen progressie
Fuuuuu k*t grip

Pull Ups:
7 x bw +3,5kg

Dips:
11 x BW +21kg Geen progressie

Cable rows:
10 x 80kg +5kg

Leg Extensions:
10 x 100kg +2,5kg

Incline Dumbell Curl:
9 x 16kg +2 reps

Overhead Extensions:
10 x 30kg +1 rep

Seated Calf Raises
20 x 150kg +10kg

Side Lateral Raises
11 x 12kg +1 rep

Feedback:
Vond het echt heerlijke training, was lang geleden dat ik cable rows met 80kg had gedaan dus voelde weer eens lekker. Pull ups gewoon gewicht toegevoegd want schoot niet op, ging redelijk.

GVD nu staat er weer niet bij dat het bruin brood met kaas ham komkommer en ei is :D

Lees eens goed :P

• #1.076
FrankKr's log 2014

Pic van laatste meal van de dag:
Soort overnight oats van 150gr havermout en 550ml melk, dit overdag al in de koelkast zetten. En voor t eten 30gr casein toegevoegd en wordt t een heerlijk papje.

ImageUploadedByTapatalk1395436380.495380.jpg

• #1.077
FrankKr's log 2014

Damn heerlijk tussendoortje, choco kokos bolletjes. Of heeft iemand een betere naam?

ImageUploadedByTapatalk1395478261.001431.jpg

chococos balls ;)

Damn. Al die etenswaren :meal:

• #1.080
Training 37: workout A:

Warm up:
100kcal

Leg Press:
12 x 210kg +1 rep

Chin Ups:
11 x bw +6kg +2 reps

Bench/Kelei Press:
10 x 65kg Geen progressie

Wide Seated Rows:
6 x 80kg -2 reps
Gripfail

Leg Curls:
11 x 85kg +5kg

Concentration Curls:
9 x 16kg Geen progressie

Straight bar pressdown:
10 x 30kg Geen progressie

Standing Calf Raises
15 x 90kg -1 rep
IVM TIJDNOOD NIET GEDAAN, laat het staan omdat ik altijd mn laatste training copy paste en dan aanpas.

Wide Grip Upright Rows excl weight EZ bar
10 x 35kg -1rep

Feedback:
Vond het wel lekkere training, voelde goed. Jammer dat mn grip weer faalde maar op de belangrijkste onderdelen ga ik vooruit.

Als postworkout 30gr dextrojuice op en wat later een heerlijke tosti (gerookte zalm + kaas) en een Delicious Protein Bar Chocolate & Caramel van XXL Nutrition. Had voor het eerst zo'n protein bar op en is zeker een aanrader voor een heerlijk tussendoortje!

Nice one, repped.

Eten moet geen straf zijn he ;)

Terug
Naar boven