MiTrenZ
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 451
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
IN
eelt wen je snel aan, mijn handen zitten ook vol mee.
goed fysiek ook man!![]()
Welkom, thanks en leuk dat je volgt!
Eelt is vooral als ik train, overdag valt het wel mee maar zodra ik een oefening doe met een bar zie je het echt erg. Vraag me af hoe de handen eruit zien van sommige powerlifter haha.
Bij mij is het in ieder geval een stuk minder geworden sinds ik de bar in m'n vingerkootjes leg. Ja ik heb nu wat meer eelt op de vingers zelf, maar dat is minder vervelend.
Ja ga ik proberen, maar je kan toch geen RDL doen met de bar in je vingerkootjes lijkt me? Of heb jij sterke vingerkootjes die 100kg kunnen houden?Bij mij is het in ieder geval een stuk minder geworden sinds ik de bar in m'n vingerkootjes leg. Ja ik heb nu wat meer eelt op de vingers zelf, maar dat is minder vervelend.
In welke mate is eelt sowieso vervelend dan?
Bedoel me handen zitten ook vol mee, maar ondervind nooit last van of zo...
In welke mate is eelt sowieso vervelend dan?
Bedoel me handen zitten ook vol mee, maar ondervind nooit last van of zo...
Ja ga ik proberen, maar je kan toch geen RDL doen met de bar in je vingerkootjes lijkt me? Of heb jij sterke vingerkootjes die 100kg kunnen houden?

Bij mij werd het zo hard dat het pijn ging doen, dan ging ik het eraf halen tot bloedens toe. Inmiddels nergens meer last van.
Euh..mijn grip is sterker op deze manier dan wanneer ik hem in de hele hand leg![]()
Thanks! Ja kcal zijn deze week weer omhoog gegaan dus hoop/verwacht weer wat kracht terug te winnen.Nomnom!Ziet er weer lekker uit Frank!
Training ook sterk! Niet overal repjes meer of gewicht verhoogd, maar de belangrijke oefeningen gaan goed vooruit!
Haha thanks maat, ik zal voortaan erbij zetten wat het is. Heb net een heerlijk ontbijtje/pre workout meal op. Als je honger hebt adviseer ik je niet te kijkenJij bent wel echt de foodmaster van DBB geloof ik.
Misschien handig om te posten wat je bij elke foto voor food bij elkaar gedonderd hebt.
Ik krijg altijd enorme trek als ik jouw log lees![]()

GVD nu staat er weer niet bij dat het bruin brood met kaas ham komkommer en ei is![]()

Nice one, repped.