Mindfields
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 75
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Haha, herkenbaar dat soort weekenden! Het is wel altijd erg dubbel qua gevoel...aan de ene kant genieten en aan de andere kant krijg je het idee je hele shape te verknallen.Oeps, dit weekend meer een cheatweekend geworden. Zal het maar zien als refeed
Zaterdag feest gehad vanaf 14u, en zondag familiedag. Afgelopen weekend wel genoeg rotzooi op dus nu weer lekker back tot the makro's. Lijkt wel alsof ik in twee dagen van 13% naar 16% ben gegaan maar is hopelijk vocht wat ik vasthoud.
Deze week mn laatste trainingsweek en dan actieve deload week.

Haha, herkenbaar dat soort weekenden! Het is wel altijd erg dubbel qua gevoel...aan de ene kant genieten en aan de andere kant krijg je het idee je hele shape te verknallen.
Ga er maar vanuit dat je een shitload vocht vast houdt. Nu weer back on track dan komt je shape vanzelf weer mee

Ijs was echt een aanrader, in vijf minuutjes gemaakt en was heerlijk. En ook nog eens lowcarb en lowkcal, wat wil je nog meerZiet er weer lekker uit Frank! Zowel training als voeding!
Was het ijs goed gelukt? Want dan ben ik wel benieuwd naar het recept!
Ga het zeker vaker maken!Mooie training weeren die food pics
Ik ben ook wel benieuwd naar je ijs recept![]()
Heel herkenbaar dit! Merk werkelijk geen ruk van creatine! Toch koop ik af en toe een pot en maak deze leeg...Ik heb trouwens geen voordelen gemerkt van de laadfase van creatine. Ik merk eigenlijk sowieso niks van creatine.
Maar heb het toch thuis liggen dus zal het wel blijven gebruiken.

Geen probleem, recept is echt aan te raden. Ga het vanavond weer etenHeel herkenbaar dit! Merk werkelijk geen ruk van creatine! Toch koop ik af en toe een pot en maak deze leeg...
Omdat het kan
Thanks voor het recept Frank!![]()

Ik doe mn crea altijd in mn postworkoutshake, 300ml water, 30gr dextro juice pro en 5gr crea. Ik kan eens proberen om dit te doen met wat warm/lauw water, geen idee of dat smaakt.Laat je de creatine wel goed oplossen in water of iets anders?
Ik zag laatst een filmpje voorbij komen dat creatine niet in je lichaam wordt opgenomen als het nog in poederform is. Ik deed het altijd in water, keertje roeren en dan gewoon opdrinken. Blijkbaar is dat niet goed, want het duurt wel een tijd voordat de creatine een beetje fatsoenlijk in het water is opgenomen.
Zal is kijken of ik dat filmpje kan vinden. Hij laat dan zien dat het in koud water ziek lang duurt voordat het redelijk is opgenomen, terwijl het in warm water best snel gaat. Zou dan ook je creatine in warm water roeren ipv koud.
Zoals je in het filmpje hier beneden ziet, zal de crea ook niet/nauwelijks worden opgenomen wanneer je het in pilvorm hebt lijkt me.Ik merk ook niks van Creatine. Heb nog een pot met pillen thuis staan maar die blijven ongebruikt![]()
Thanks!