AndroidHealthClinic

The Novice's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.101
Door de drukte hier en daar wat veranderd van oefening volgorde. K*t drukte!
Ook niet ideaal als je met rest pause sets traint en er mensen vragen of ze even tussendoor kunnen.

Training 42: workout B:

Warm up:
100kcal

Romanian Deadlifts:
9 x 90kg -1 reps
Grip trainen

Cable rows:
12 x 80kg +2 reps

Incline Dumbell Curl:
9 x 16kg Geen progressie

Leg Extensions:
12 x 100kg +1 rep

Pull Ups:
5 x bw -1 rep
RPS maar tot 20/25 gegaan

Dips:
12 x BW +21kg +2 reps
Volgende keer nog niet verhogen want 12e rep was echt met moeite

Seated Calf Raises
25 x 150kg +4 reps

Side Lateral Raises
8 x 12kg +2kg

Overhead Extensions:
11 x 30kg +4 reps

Feedback:
Vond het een goede training. Voelde goed aan en kon vrijwel overal verhogen. Beetje jammer van de pull ups, maar best begrijpelijk omdat ik ze niet als tweede oefening had gedaan.

Nu staat er een postworkoutmeal in de oven :meal:

Ik heb wel vaker creatine geprobeerd eigenlijk, maar nooit echt een heel positief effect ondervonden. Nouja, de eerste keer wel, toen deed ik het in vruchtensap en goed roeren. ik kreeg echt merkbaar een betere pomp en spier uithoudingsvermogen ging duidelijk omhoog. Daarna weer een potje gekocht, ipv sap deed ik een schepje in mijn mond en een slokje water om het weg te spoelen. Toen werkte het dus voor geen meter en daarna nooit weer geprobeerd. Nu denk ik te weten waar het door komt dus misschien probeer ik het ooit wel weer een keer :)

True natty's mogen zeker wel creatine gebruiken!

Haha, mooi dan ben ik ook een true natty ;)

Creatine, tja. Ik supp het gewoon, het is toch ongelofelijk cheap.

Het blijft toch een van de supplementen die wetenschappelijk wel onderbouwd is.
Baat het niet, dan schaadt het niet denk ik dan maar.

• #1.103
Creatine, tja. Ik supp het gewoon, het is toch ongelofelijk cheap.

Het blijft toch een van de supplementen die wetenschappelijk wel onderbouwd is.
Baat het niet, dan schaadt het niet denk ik dan maar.

Inderdaad, ik ook. Maar ga het vanaf nu wel testen met warm water, als ik het niet vergeet ;p

• #1.104
Vandaag naar lekker avondje cardio'en op Masters!

Geen updates meer? :(

sport je niet meer ofzo?

• #1.107

Nee sporten is voor homo's.

Notsrs, maar train nog wel. Zeer actief zelfs.
Ik merk wel dat ik stuk beter ben in bulken dan in cutten, gewicht gaat vrij easy omhoog maar helaas mn vetpercentage ook. Heb even een tussentijdse cut gedaan en was wel progressie te zien. Had foto's van rond zelfde VP vergeleken met elkaar.

Heb toevallig vandaag nog leg pic in t 'post je foto' topic geplaatst. Maar ben al lang gestopt met loggen want was weinig animo voor. Had wel veel stalkers want mn views gingen wel omhoog. We zullen wel eens keer samen gaan trainen, lekker 4kg dumbells gebruiken als echte 'bodybuilders' ;)

Poten zien er goed uit kerel!

4kg? :eek: als ik maar geen blessures krijg :D

Ja deal!

In!

• #1.112
Nou misschien toch maar weer gaan loggen, hoop zo wat meer motivatie te krijgen om me aan mn dieet te houden. Train geregeld 5 a 6 dagen in de week. Tijdje gezocht naar schema op internet maar niks kunnen vinden, dus advies is altijd welkom.

Huidig:
Borst - schouders
Rug - armen
Benen

Af en toe buik als ik zin heb na de training en wil misschien wat cardio toevoegen omdat ik mn VP wat wil gaan verlagen. Yes cuttinnnn in the winter!

Wilde al bijna mijn abo verwijderen

• #1.114
Meteen maar even mn voeding vandaag. Dadelijk even dieetje schrijven voor komende tijd, ga gewoon standaard brodiet doen en geen carbcyclen. Verpest af en toe mn low carb te erg omdat iemand weer zondig moet trakteren of dat ze thuis iets lekkers halen. Wie haalt er nu vers stokbrood en kaneelijs als ik een low carb dag heb...

Meal 1 06:50:
60g Whey Delicious
140g banaan
50g peperkoek
10g blue band goede start

Meal 2 10.15:
100gr havermout
30gr Whey Delicious

Meal 3 13.15:
100gr havermout
30gr Whey Delicious

Meal 4 16.00:
100gr havermout
30gr Whey Delicious

Meal 5 18.00:
Avondeten thuis, volgt later

TRAINING

PWO:
20g Advanced PWO XXL

Meal 6:
30g Night Protein

Wilde al bijna mijn abo verwijderen

Fieuw net op tijd dan ;)

Ben je vegetarisch? heel erg basic dieet, slik je nog vitamines om het gebrek aan gevarieerd eten te compenseren?
Anyway IN.

Je kan qua workout gewoon een schema van het internet plukken.. bijvoorbeeld PHUL; Wendler 5/3/1; Madcow etc.

• #1.116
Ben je vegetarisch? heel erg basic dieet, slik je nog vitamines om het gebrek aan gevarieerd eten te compenseren?
Anyway IN.

Je kan qua workout gewoon een schema van het internet plukken.. bijvoorbeeld PHUL; Wendler 5/3/1; Madcow etc.

Was gister te lam om te koken

Ik dacht dat ik lui was met mijn voeding :roflol:

Cool dat je weer logt, Frank!

In!

Terug
Naar boven