- Waardering
- 1.760
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Yes mad..

Prima oefening IMO. Hoe bevielen ze?Lol could be, maar curls in een leg extension. Zag hem in zn log staan vandaar![]()

Voeding van vandaag:
Meal 1:
1 paracetemol
Meal 2:
Broodje kebab, niet gegeten maar kwam eruit

In principe wel, al zou het met jou lengte misschien wat lastiger zijn. Ik zelf moet iets op mijn tenen gaan staan zelfs om mijn knie en draaipunt ten hoogte van de zitting te krijgen..maar jij bent misschien te lang om de oefening zo te doen..curls in extension, dat ik daar nooit op gekomen ben. Fucking geniaal!
Voel je dan wel die stretch goed als je onder bent?

Chest press één arm
10x25
10x30
10x30
Ga bij deze schuin zitten, dus als je links doet je benen ook naar links en bij de press beweeg je zo diagonaal langs je lichaam. Probeer maar eens, wel lekkere oefening.
Vandaag weer!Meal 1: blikje redbull
Goeie training die chest press variant ga ik ook es x proberen denk ik![]()
Heerlijke meal haha 
Ja kende hem nog niet, ga hem zeker vaker inhouden. Krijgt er ook wel lekkere pomp van.Erg fijn is dit inderdaad! Doe hem nu een paar weken en bevalt enorm goed

Buffe delts en arm gozer!!
Wel benieuwd naar het recept van die bulktortilla! Ziet er goed uit!
Geniet van de all you can eat, waar ga/heb je gegeten?

You whot mate?!Toen naar cardio toe lopen alsof ik in mn kontje was geneukt

HahaYou whot mate?!
Goede training Frank!Dumbel lunges zijn inderdaad wennen qua balans..vandaar dat mijn voorkeur ook uitgaat naar barbel lunges.. en als ik heel eerlijk ben doe ik liever lunches ipv lunges..
![]()

Thanks broLunges, ik vervloek mezelf vaak als ik ze weer eens doen haha
Prima squats kerel
Op een of andere manier ben ik in 1RM sterker dan 5/10RM. Twee weken geleden 150kg gesquat maar als dat zou betekenen dat ik 5x128kg zou doen maar zie mij dat nog niet doen. Heb nu gewoon 100kg gepakt en wil dit per training verhogen met 2.5Ik had je eigenlijk wel iets sterker verwacht met die dikke poten van je!
Alhoewel, 9 setjes squats doe ik je niet nalunges zijn ook killing
![]()
Haha, slim he. Thanks girl maar deze nick past wat beter bij mij wegens privacy redenen.lekkere train!!Waarom heb je je naam eigk veranderd?? Ik vond t net al gek dat ik iemand anders met jouw ava zag posten maar nu valt t kwartje
![]()
Beetje domme vraag, maar wil je dan ook niet meer bij naam genoemd worden?Haha, slim he. Thanks girl maar deze nick past wat beter bij mij wegens privacy redenen.
Beetje domme vraag, maar wil je dan ook niet meer bij naam genoemd worden?