MuscleMeat

The Novice's log

Ik moest ook even twee keer kijken :p Was eerst een beetje confused haha

special forces? ;P

Ik hoor het wel als je titel niet goed is :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.166
Voeding:
Meal 1:
100g havermout
40g whey delicious
108g banaan

Meal 2:
2 donuts
40g whey
rsx3q9.jpg

Training

Meal 3:
20g advanced post workout + 5g crea
60g whey (wat later)

Meal 4:
Avondeten thuis (Hachee volgens mij)

Meal 5:
30g night protein

Lekker healthy he!

Ik word de nieuwe James Bond, 007 jeweet
Zou wel vet zijn special forces, waar moet je dat volgen? Zeker niet bij Fontys?

Ik hoor het wel als je titel niet goed is :)
Thanks bro!

Pfoe...die donuts! Dat is toch wel 1 van mijn most guilty pleasures!

Een die ik voor mezelf ook altijd erg slecht goed kan praten ivm de combi vet+carbs (zo zie ik puur snoep nog weleens als refeed spul..:o)

gvdddddd ga es ff weg met die pics van donuts jongu :o

• #1.169
Vandaag borst/schouders getraind, vond het eerst altijd een van de leukere spiergroepen om te trainen maar door de fackedup schouder kan ik het amper trainen. Vaak alleen maar wat fly's.

Incline fly
15x10
15x10

Chestdips
10x
ging niet

Machine press close grip
10x60
10x65
8x70

Cable fly's
10x10
10x15
9x20

Cable flys decline
10x10
10x15
10x17.5

One arm chest press schuin
10x35 V 10x35
10x35 V 10x35
10x35 V 10x35

Cable lateral raises
10x5 V 10x5
10x5 V 10x5
10x5 V 10x5

DB frontraises, eerst links dan rechts
3x10x6

Facepulls
15x20
15x30
15x40

Rear db flys
15x4
15x4
15x4

Shrugs in smith
15x20
10x60
10x70
10x70 --> 6x60

16min (250kcal) cardio

Pfoe...die donuts! Dat is toch wel 1 van mijn most guilty pleasures!

Een die ik voor mezelf ook altijd erg slecht goed kan praten ivm de combi vet+carbs (zo zie ik puur snoep nog weleens als refeed spul..:o)
Ach af en toe moet je jezelf verwennen he, donuts zijn niet iets om dagelijks te eten gezien de makro's

gvdddddd ga es ff weg met die pics van donuts jongu :o
Haha

gvd wat een volume gast, komt door de donuts. powerfood srs. sterkte met je schouder!

• #1.171
Schouderklopje voor mezelf, gisteren vier donuts gekocht en gewoon netjes maar twee opgegeten en aan mn dieet gehouden. Dieet gaat wel wat snel, ben ong 2kg kwijt in 1.5w. Weet dat dit altijd snel gaat op t begin omdat ik een grote sprong in kcal heb gemaakt en nu strikter op mn voeding let. Even nog weekje aankijken op 2400kcal (of 1700 + avondeten)

gvd wat een volume gast, komt door de donuts. powerfood srs. sterkte met je schouder!

Thanks bro, volume valt toch wel mee :P
Vijf borst oefeningen en vijf schouder oefeningen, waarvan twee voor het versterken van de achterkant van mn schouder ivm blessure.

Voeding van vandaag
50g havermout
30g whey
100g banaan

Meal 2:
1 donut
40g whey
boterham met coburgerham
4 manderijnen

Meal 3:
10g husk
40g whey
Klein kopje soep gemaakt door thuis (makro's geen idee)
20kdgef.jpg
Meal 4:
Avondeten thuis

Meal 5:
30g Nightprotein

PWO:
20g advanced post workout
5g crea
100g eieren

Even kijken of ik vanavond nog energie vind om naar de gym te gaan, anders vervalt pwo.

En nog naar de gym geweest?:D

• #1.173
Net zoals gister vandaag weer een dagje met voeding wat makkelijk weg te krijgen is, heb namelijk gister mn verstandskiezen moeten laten trekken. Dus bromeals (rijst/pasta) is een hel. Op een of andere manier woog ik vanochtend kilo zwaarder dan gister wtf. Maarja mn voeding:Meal 1
75g havermout
30g whey
12g PB2
8g pindakaas

Meal 2
75g havermout
30g whey
12g PB2
8g pindakaas

Meal 3
75g havermout
30g whey
12g PB2
5g pindakaas

Meal 4
Avondeten thuis

Meal 5
30g night protein

Postworkout
20g advanced post workout (aanrader!)
5g crea
Iets later 20g whey delicious

Morgen overdag vrij dus tijd om even wat meals voor te bereiden, van plan om twee rijst/kip meals te pakken en een havermout per dag.

Jup, nog even snel rug/bi/triceps gedaan. Voelt altijd wel goed als je toch nog geweest bent!

Heb je ze bij de tandarts of chirurg laten verwijderen?

Jup kaak chirurg op t ziekenhuis. Zou mn tandarts dat niet toevertrouwen denk ik :p
Lagen ze scheef dan? Want zolang dat niet het geval is bij mijn tandarts heb je geen keuze en doet hij het zelf!

Beterschap in ieder geval! Als het goed is ga je er niet lang last van hebben:thumb: Wat is PB2 btw?

• #1.178
Lagen ze scheef dan? Want zolang dat niet het geval is bij mijn tandarts heb je geen keuze en doet hij het zelf! Beterschap in ieder geval! Als het goed is ga je er niet lang last van hebben:thumb: Wat is PB2 btw?
Nee lagen niet scheef maar tandarts raadde t wel aan, vroeg of laat zouden ze er toch uit moeten zei ze. Maar toen ik daar aan kwam zei de chirurg dat de wortel wel schuin zat :p
PB2 is pindakaas poeder, ideaal om cake, koekjes of bijv je havermout pindakaas smaak te geven zonder veel kcal. Je kan er evt ook zelf low kcal pindakaas van maken voor op brood oid.
Verstandig! In het ziekenhuis is het een veel meer routinematig klusje. Heb je nog lang last gehad van nabloeding?
Ja inderdaad, een chirurg is daar de hele dag mee bezig en volgens mij hoger opgeleidt dus vertrouw ik net wat meer ;) maar nabloedingen best wel man, vooral overdag heel de dag bloed in mn mond en tuffen. 's avonds werd t gelukkig minder en nu al geen last meer van.

Ja inderdaad, een chirurg is daar de hele dag mee bezig en volgens mij hoger opgeleidt dus vertrouw ik net wat meer ;) maar nabloedingen best wel man, vooral overdag heel de dag bloed in mn mond en tuffen. 's avonds werd t gelukkig minder en nu al geen last meer van.

Herkenbaar haha, heb zeker de hele dag nog mijn eigen bloed lopen drinken :o

• #1.180
Vanmiddag weer gaan trainen, had helaas maar uurtje dus mn training niet af kunnen maken. Heb voor t eten ook een keramische pannenset gekocht, dus morgen even testen met een uitsmijter en dit weekend waarschijnlijk pannenkoeken!

Training:
100kcal warm up

Squats
10xbw
10x20
5x50
5x70 2 paused
3x90
5x110
5x110
5x110
5x110
5x110

RDL
10x50
10x60
10x70
8x80
6x90
Voel mn hamstrings hier niet zo goed, denk dat ik dieper moet zakken met de bar

Hamstring curls SS walking lunges (10kg dumbell in elke hand)
20x45 SS 16x10
20x45 SS 16x10
20x45 SS 16x10

Leg extension SS seated calfraises in smith
15x35 SS 15x80
15x35 SS 15x80
15x35 SS 15x80
15x35 SS 15x80

Tijd op

Na trainen 20g advanced postworkout en wat creatine. Heb de whey overgelaten voor straks.

Herkenbaar haha, heb zeker de hele dag nog mijn eigen bloed lopen drinken :o

Was t ook goed voor de gains? :P

Terug
Naar boven