- Waardering
- 6.323
Wel lachen, heb tegenwoordig echt 'zomer broeken' en winter broeken' want in de zomer pas ik maatje 30 en in de winter wordt het meer maatje 32/33 
Vandaag geen sinterklaas voor mij maar pas volgende week, dus 'gelukkig' geen oneindige makro's met gourmetten en pepernoten.

Vandaag geen sinterklaas voor mij maar pas volgende week, dus 'gelukkig' geen oneindige makro's met gourmetten en pepernoten.
Heb hem zo gister gedaan maar voelde mn rug niet echt eerlijk gezegd.Ik leun altijd tegen het dumbellrek en de dumbell probeer ik dan zover mogelijk naar achter te trekken. Ik trek hem dan ook niet recht omhoog zoals bij de variant op het bankje maar een beetje in een schuine baan naar me toe waarbij mijn hand ongeveer ter hoogte van mijn navel aan mij zij uitkomt.
Thanks man, heeft geen haast. Maandag pas weer rug trainenIk heb het momenteel vrij druk, maar als ik wat meer tijd heb na het weekend zal ik het filmpje eens opzoeken![]()

dus wordt weer even wennen qua techniek. Dan verrander ik de sumo naar conventional. Had nu de DL voor de squats omdat DL kracht repranges worden en squat meer rond de 10 reps. Dus dan nog fit was voor de DL.
.