- Waardering
- 6.323
Voor het eten weer getraind, borst/schouders, door de deload weinig interessant om te loggen. Verschillende grepen getest bij het bankdrukken want zit hier nog steeds mee te kutten. Ik druk altijd redelijk small en ellebogen ong 45 graden.
Heb onder andere de grip van Serge getest maar dat voelde helemaal niet fijn. Nu gewoon mn ringvingers op het lijntje op de barbell gehouden.
Voeding vandaag:
Meal 1:
60g volkoren penne
1/10 pastasaus
Tussendoortje
cup a soup chinese tomaat
Meal 2:
60g volkoren penne
1/10 pastasaus
Training
Meal 3:
lasagne thuis, geen idee volgens mij niet heel healthy
Meal 4:
Makro's vullen met sludge
Meal 5:
30g night protein
Best low vandaag, drukke dag gehad en weinig honger. En stiekem door het zien van de flexcup pics.
Mealprep van gisteren zelfgemaakte pastasaus, in totaal tien pasta maaltijden:

Heb onder andere de grip van Serge getest maar dat voelde helemaal niet fijn. Nu gewoon mn ringvingers op het lijntje op de barbell gehouden.
Voeding vandaag:
Meal 1:
60g volkoren penne
1/10 pastasaus
Tussendoortje
cup a soup chinese tomaat
Meal 2:
60g volkoren penne
1/10 pastasaus
Training
Meal 3:
lasagne thuis, geen idee volgens mij niet heel healthy

Meal 4:
Makro's vullen met sludge
Meal 5:
30g night protein
Best low vandaag, drukke dag gehad en weinig honger. En stiekem door het zien van de flexcup pics.
Mealprep van gisteren zelfgemaakte pastasaus, in totaal tien pasta maaltijden:
Nice man, klinkt goed! Welke wedstrijden of mag je dat nog niet zeggen van je coach?Haha heel herkenbaar! Heeft voor mij zelfs de doorslag gegeven om in maart weer twee wedstrijden te doen in plaats van te wachten tot volgend jaar oktober/december![]()
Haha, herken het gevoel!Inderdaad, zit nu ook in mijn cut en kan nu echt niet meer wachten tot ik goed droog sta. Had ook eigenlijk gezegd nooit wedstrijden te willen doen, maar nu ik deze pics zie ga ik toch wel zwaar twijfelen![]()
En dat terwijl jij diegene bent met het lichaam ervoor