AndroidHealthClinic

The Novice's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.281
Vandaag rug/kuiten getraind met Jfryy. Relaxe kerel en echt buff. Paar centimeter groter dan ik maar wel 12kg zwaarder en stuk droger, goede stats dus!

Training bestond uit latt pull down, BOR (10x80), dumbell row (7x40), machine row, straight arm pulldown met rope en daarna een of andere killer kuitenset :eek:

Weet niet alle gewichten meer. De straight arm pulldown voelde echt goed. Had een naam maar ben die alweer vergeten, was iets van zeven sets met tussendoor rekken/aanspannen. Waarschijnlijk logt hij zijn training ook, dus check zn log maar:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/jfryys-contest-prep-log-375922/index8.html
Code:

Ga nu weer even Wendler doen. Maar vond het oude programma van Kelei goed werken en dan met name de oefening keuze. Heb toendertijd ook veel in zijn log gelezen om uitvoeringen van bepaalde oefeningen te verbeteren. Voor nu heb ik even 'geen zin' om iedere training sets te moeten tellen..:o
Wendler zijn ook wel veel over te spreken. Misschien wel interessant om eens in mn achterhoofd te houden ;)

Vandaag rug/kuiten getraind met Jfryy. Relaxe kerel en echt buff. Paar centimeter groter dan ik maar wel 12kg zwaarder en stuk droger, goede stats dus!

Training bestond uit latt pull down, BOR (10x80), dumbell row (7x40), machine row, straight arm pulldown met rope en daarna een of andere killer kuitenset :eek:

Weet niet alle gewichten meer. De straight arm pulldown voelde echt goed. Had een naam maar ben die alweer vergeten, was iets van zeven sets met tussendoor rekken/aanspannen. Waarschijnlijk logt hij zijn training ook, dus check zn log maar:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/jfryys-contest-prep-log-375922/index8.html
Code:

Was een lekkere training! Leuk dat je langs bent geweest :D Hoop voor je dat de spierpijn morgen (vooral in de kuiten :o) meevalt haha

Hoe gaat het met je knie, maat?

• #1.284
Was een lekkere training! Leuk dat je langs bent geweest :D Hoop voor je dat de spierpijn morgen (vooral in de kuiten :o) meevalt haha
Haha hoop dat het meevalt, hoef iig morgen geen kuiten te doen bij mn benen ;)

Hoe gaat het met je knie, maat?
Nog steeds wel wat last. Heb altijd al wel een bult gehad op mijn knie maar wanneer ik er nu opdruk doet het zeer, klinkt wat lastig en is moeilijk uit te leggen. Ben keer naar fysio geweest en mocht ik benen niet trainen. Dus morgen even rustig proberen, kijken hoe het voelt.

• #1.286
Jup, daar was ik al bang voor spierpijn in de kuiten :o

FST-7?

Hebben jullie in Eindhoven getraind bij sportarena? Want dan is het misschien ook tof te komen op 17 januari..dan is er weer een train & vreetmeeting

http://forum.dutchbodybuilding.com/f137/dbb-winter-meet-trainen-eten-and-stappen-376420/

Ja volgens mij wel, mooie locatie met flink wat opties om te trainen!

---------- Toegevoegd om 14:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:30 ----------

Kut training achter de rug, toch te veel last van mn knie om benen te trainen. Wilde een 10RM training doen voor mn schema volgende week maar helaas zonder succes.

Warm up

Squats
X * BW
Te veel last, vooral bij het buiten, dus gaan hurken/zitten voel ik echt een druk op mijn knie

RDL
20
50
70
80

Leg press
Same as squat

Hyper extensions
Was bezet :o

Leg extensions
70
80
80

Leg curls
Same, moet ik met mn knie tegen kussen aan zitten en is te pijnlijk

Marvin curls maar gedaan
30
35
40

Kuiten gister al gepakt

Om toch nog beetje sportief te doen maar gaan cardio'en. Naar de crosstrainer gelopen en maar liefst twee minuten op de crosstrainer gestaan, baalde te erg dat training kut ging dus maar naar huis gegaan, yes mad.
Eigenlijk wil ik nu mn carbs verlagen vandaag, beetje compensatie zeg maar. Maar heb mn meals al geprept dus kan moeilijk.

In! Wat zijn Marvin Curls? :p

• #1.288
Proberen foto te maken van mn knie, maar lukt niet echt dus kan de 'bult' niet laten zien.
15hftl.jpg

Niet haten op mn sexy witte benen.
Welkom!
Curls in leg extension, zag het in zn log :P

• #1.289
Ik log alleen eerste set, rest is restpause sets van drie, vier of vijf reps tot vijftig. Gewicht niet heel hoog maar voelde goed, imo belangrijker.

Bench
11x70

Cable flys
12x20

Rope pressdown
12x20

Overhead dumbell extensions
12x12

Cable side laterals
12x7.5

Iemand idee waar ik die overhead voor kan vervangen, misschien one arm cable pulldown en dan met mn hand gewoon de kogel vasthouden?

---------- Toegevoegd om 14:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:38 ----------

Iemand trouwens ervaring met legit fatburners? De moeite waard of weggegooid geld?

Goede training. Voor triceps kun je evt bodyweight/weighted/machine dips doen of close grip bench press. Dat zijn mijn favoriete triceps oefeningen.

En wat de fatburners betreft; uit mijn eigen ervaring kan ik stellen dat ze voor het dagelijkse vetverlies weinig bijdragen. Een voordeel waarom ik een goedkope fatburner (b&f perfect burn) gebruik, is de energieboost en hongeronderdrukking. Vooral dat laatste vind ik fijn als ik low kcal eet. Hoe kut is het als je niet kunt slapen omdat je honger hebt en je macro's al hebt gehaald. :)

Sommigen zeggen dat ze veel verbranden met fatburners, maar ik vind dat 95%+ van het resultaat uit voeding+training+rust komt.

yohimbine :o?

• #1.292
Goede training. Voor triceps kun je evt bodyweight/weighted/machine dips doen of close grip bench press. Dat zijn mijn favoriete triceps oefeningen.

En wat de fatburners betreft; uit mijn eigen ervaring kan ik stellen dat ze voor het dagelijkse vetverlies weinig bijdragen. Een voordeel waarom ik een goedkope fatburner (b&f perfect burn) gebruik, is de energieboost en hongeronderdrukking. Vooral dat laatste vind ik fijn als ik low kcal eet. Hoe kut is het als je niet kunt slapen omdat je honger hebt en je macro's al hebt gehaald. :)

Sommigen zeggen dat ze veel verbranden met fatburners, maar ik vind dat 95%+ van het resultaat uit voeding+training+rust komt.
Ohja CGBP kan ik wel eens proberen, met RP sets ook goed te doen!

Over de fatburner, ik kan dus beter een keer koekjes/toetje laten staan ipv toevoegen fatburner:p
Dat maar doen dan!

Nog nooit van gehoord?

Goede training. Intensief ook dmv rust-pause sets.

Heb afgelopen jaar ECA gebruikt (niet legaal), maar werd daar eigenlijk een beetje bereoerd van. Yohimbine wil ik vanwege de benefits nog wel een keer proberen...maar moet je die ook combineren met ECA of kan het ook zonder?

Legale burners doen IMO niet zoveel of je moet nu nog geen caffeine consumeren..dan zal die extra er wel voor zorgen dat je (slechts tijdelijk) wat meer verbrand. Die hongeronderdrukking werkt bij mij overigens niet..:o

Heb afgelopen jaar ECA gebruikt (niet legaal), maar werd daar eigenlijk een beetje bereoerd van. Yohimbine wil ik vanwege de benefits nog wel een keer proberen...maar moet je die ook combineren met ECA of kan het ook zonder? Legale burners doen IMO niet zoveel of je moet nu nog geen caffeine consumeren..dan zal die extra er wel voor zorgen dat je (slechts tijdelijk) wat meer verbrand. Die hongeronderdrukking werkt bij mij overigens niet..:o
Hoef je voor zover ik weet niet te combineren. Enige waar je met yohimbine volgens mij op moet letten is de timing. Moet nog even precies uitzoeken hoe, ik hoor iig verhalen over het nemen op een lege maag (in afwezigheid van insuline), en vrij strikt 3 maal daags om het effect te handhaven. weet nog niet precies hoe en wat

Legale fatburners die je zo bij B&F ofzo krijgt werken IMO sowieso niet. ECA kan wel een prima hulpmiddel zijn naast een goed voedingsschema.

• #1.299
Voeding

Meal 1
2 broodjes met vlokken
2 krentebollen
60gr whey

Meal 2
60g zilvervliesrijst
100g kip
sambal/ananas/linzen/boontjes

Meal 3
60g zilvervliesrijst
100g kip

Meal 4
60g zilvervliesrijst
100g kip

Meal 5
40g nightprotein

PWO:
20g advanced postworkout
5g crea

Vrij low dagje dus. Morgen en overmorgen ontbijtje vervangen voor eieren.

die chit is wel legit, maar ook illegaal om in te voeren, dus er aan komen is beetje lastig. wil het zelf iig gaan proberen in m'n volgende cut

verhoogt vetverbranding in probleemgebieden (midsectie, billen, etc)
Klinkt wel goed! Laat maar wat weten tegen die tijd

Goede training. Intensief ook dmv rust-pause sets.
Thanks bro

Heb afgelopen jaar ECA gebruikt (niet legaal), maar werd daar eigenlijk een beetje bereoerd van. Yohimbine wil ik vanwege de benefits nog wel een keer proberen...maar moet je die ook combineren met ECA of kan het ook zonder?

Legale burners doen IMO niet zoveel of je moet nu nog geen caffeine consumeren..dan zal die extra er wel voor zorgen dat je (slechts tijdelijk) wat meer verbrand. Die hongeronderdrukking werkt bij mij overigens niet..:o
Haha, denk dat ik het geld dan gewoon netjes op mn bankrekening laat staan

hier is een post over yohimbine, geschreven door Lyle McDonald

http://forums.lylemcdonald.com/showthread.php?t=4076
Thanks, zal thuis eens lezen!

Legale fatburners die je zo bij B&F ofzo krijgt werken IMO sowieso niet. ECA kan wel een prima hulpmiddel zijn naast een goed voedingsschema.

Denk dat optimaliseren van mn voedingsschema dan meer uithaalt, niet ideaal met die kerstdagen :o

Yohimbine wil ik ook nog een keer proberen.

Terug
Naar boven