DJR89
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 653
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thanks bro, is zeker gelukt haha! Bij jou ook?
Ja hoor:
We kunnen nog wel samen trainen, geen probleem! Ga dan gewoon niet zwaar bij de oefeningenGoed dat je even kiest voor rust voor je schouder. Gaan onze samentrain plannen dan even in de ijskast of kan dat even goed?

Neem de nodige rust bro! Ik weet hoe fucked up het kan zijn om met een (lichte) schouderblessure te trainen: het gaat niet.
Proberen foto te maken van mn knie, maar lukt niet echt dus kan de 'bult' niet laten zien.
![]()
Niet haten op mn sexy witte benen.
Heb het denk ik gemist, maar was heb je aan je benen?
Nice pics wel man![]()

wat voor pannenkoeken mix gebruik je eigenlijk voor die wafels? XXL?
Had even die foto's van je fysiek gemist, maar ziet er goed uit kerel! Goed pak massa en nog goed droog
Ik ga ook maar eens regelmatig wafels eten denk..![]()
Haal je van die pakken ei-eiwitten trouwens?Thanks maat!
Wafels zijn de bom, en dat voor maar 350 kcal oid!

bij bulk powders zijn ze ook te koop
Had ze bij de sligro meegenomen, ideaal! En inderdaad ook bij MM te koop.
Sligro bro, en MM maar bestel daar niet zo vaak. Nog maar twee keer besteld.Bij MuscleMeat verkopen ze het in ieder geval
http://musclemeat.nl/index.php/diepvries/vloeibaar-ei.html
In Amerika krijg je het in veel winkels, hier zijn de ei-eiwitten helaas lastiger te vinden![]()
Thanks girl, nee gelukkig niet!goeie training weer, sterke extensions ook. nooit last van je knieën daarbij?
bij bulk powders zijn ze ook te koop
Is helaas de enige quad exercise die ik kan doen atm. Want bij het dalen bij squaten/legpress krijg ik last van mn knie. Dan komt er zeg maar druk op mn bult, beetje lastig uit te leggen...