AndroidHealthClinic

The Novice's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.302
Damn soms kan pomp toch wel hinderlijk zijn, vooral een onderarm pomp. Net de eerste Pull workout van Kelei erop zitten, zal hem straks even loggen. Niks speciaals.

Oh en cutten gaat niet super, komen (te) veel verplichtingen tussendoor. Vandaag bijvoorbeeld ipv één uurtje weg vijf uurtjes weg geweest dus tussendoor 'moeten' lunchen met paar man. Ach probeer het grotendeels in te calculeren en hier en daar te compenseren met low carbs.

Yohimbine wil ik ook nog een keer proberen.
Waarvoor? :o
Je bent al t*ring droog

:heart: Ik eet het zelden tot nooit, maar o mijn god wat ben ik verliefd op deze meal! Vlokken en krentenbollen!:o
Haha same, als ze thuis verse broodjes & krentenbollen gehaald hebben kan ik die dus echt niet laten liggen...
Ben al blij dat ik het bij twee ps kan houden.

---------- Toegevoegd om 22:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ----------

Training:

Chin ups:
11 x bw
Damnn

Pull ups:
Wow dat lukte dus totaal niet
Veranderd in:

Latt pulldown:
12x70
Zit hier met grip te kutten, wat last van mn eelt en straps werkt niet icm RP

Seated rows:
10x70

Facepulls:
12x45

Barbell curls:
8x30
Niet tot 50 gegaan, te zwaar begonnen

Laatst bewerkt:
Kom echt zojuist in je logje! Vraagje voor wat betreft je knie, wat is daar precies mee? Klinkt alsof je exact hetzelfde hebt als ik op het moment namelijk.

Haha..dat van die verplichtingen herken ik wel! Gewoon genieten van de kerst, proberen niet (full) r*tard te gaan en vanaf zaterdag weer netjes volgens schema..

Fijne feestdagen Novice!

• #1.305
Weinig updates deze week, gym is dicht.

Oh en het is kerst dus daar moet ik ook even van genieten! Fijne kerst lieve trouwe volgers ;)

Heerlijk high protein en low carb/kcal tussendoortje met Whey Delicious XXL Yoghurt Rasbery!

huh8o8.jpg

Kom echt zojuist in je logje! Vraagje voor wat betreft je knie, wat is daar precies mee? Klinkt alsof je exact hetzelfde hebt als ik op het moment namelijk.
Welkom bro! Maar wist ik het maar, ik weet het zelf ook niet namelijk.

Haha..dat van die verplichtingen herken ik wel! Gewoon genieten van de kerst, proberen niet (full) r*tard te gaan en vanaf zaterdag weer netjes volgens schema..

Fijne feestdagen Novice!

Thanks bro, probeer alles zoveel mogelijk te beperken. Heb echt een gaven, ga zo'n dagen met 12/14% VP erin en kom ze met 20/25% eruit lijkt wel...

Thanks bor, en jij ook fijne dagen! Nice chick btw

Weinig updates deze week, gym is dicht.

Oh en het is kerst dus daar moet ik ook even van genieten! Fijne kerst lieve trouwe volgers ;)

Heerlijk high protein en low carb/kcal tussendoortje met Whey Delicious XXL Yoghurt Rasbery!

Kom bij arena trainen, eerste en tweede kerstdag gewoon geopend (weliswaar beperkt, maar toch :P)
Ziet er goed uit dat tussendoortje! Zoiets heb ik nou nooit in mijn schema staan haha.

Fijne kerstdagen ;)

lekker krentdbollen

o haha typo bedoelde krentebollen

• #1.308
Kom bij arena trainen, eerste en tweede kerstdag gewoon geopend (weliswaar beperkt, maar toch :P)
Ziet er goed uit dat tussendoortje! Zoiets heb ik nou nooit in mijn schema staan haha.

Fijne kerstdagen ;)
Zou ik graag doen kerel, maar helaas weinig vrij beide dagen. Alleen in de ochtend.
Ben januari zo goed als vrij (qua school) dus kunnen in die maand nog wel eens samen trainen?

Dat tussendoortje past zelfs in jouw schema, is gewoon 60g whey met klein beetje water om er een sludge van te maken en 100g fruit.

lekker krentdbollen

o haha typo bedoelde krentebollen
Zelfs de tweede keer is het niet goed, krenteNbollen.
Maakt in mijn log mag er wel foud gespelt worten.

Hnnng! Proteinfluff!:D Dat past in ieders schema!:thumbs:

Zou ik graag doen kerel, maar helaas weinig vrij beide dagen. Alleen in de ochtend.
Ben januari zo goed als vrij (qua school) dus kunnen in die maand nog wel eens samen trainen?

Dat tussendoortje past zelfs in jouw schema, is gewoon 60g whey met klein beetje water om er een sludge van te maken en 100g fruit.

Dat moeten we zeker eens doen! Ik ga in januari alleen wel fulltime stage lopen in Wijchen, dus even kijken hoe we dat gaan plannen, komt goed ;) Nog een fijne tweede kerstdag!

• #1.312
Voelde wel weer goed vandaag om weer 'clean' te eten en te trainen. Na kerst ook nog twee dagen uiteten 'moeten' gaan ivm verplichtingen, en dan ook een drie- en vier gangen menu. Ach, heb alle dagen genoten en nergens spijt van!

Vandaag ontbeten met brood/ham/kipfilet want moest nog havermout halen. Toen moest ik even klusje voor iemand doen en daar koffie en een bastogne koek (58kcal/8,5K/0,5E/2V). Hierna standaard havermout/whey meal. Na training 20g advanced postworkout en 5g crea en even later nog twee boterhammen (toasted) met 5 eieren/kipfilet/ketchup. Avondeten pasta/zalm/spinazie en nog eens naar de gym gegaan.

2jv72s.jpg

Training van overdag:
100kcal warm up

Bench Press:
12x70
Chill, niet veel last van mijn schouder. Volgende keer verhogen

Cable Flys:
10x22.5

Rope Pressdown:
12x22.5
Volgende keer verhogen

Close Grip Bench:
12x50
Niet zo'n chille oefening, verander hem in overhead cable tricep extension

Cable Side Laterals:
12x10
Damnnn hier branden mn schouders gewoon. Pak gewoon cable, doe tot falen (in dit geval 12 keer) wissel ik van hand, weer tot falen, dan andere hand tot falen etc, tot ik de 50 reps per hand heb. :burn:

Hierna nog wat kuiten gedaan want al ruim week geen benen kunnen trainen.

Log natuurlijk alleen eerste set, na elke set restpause (3, 4 of 5 reps) tot 50 reps.

Hnnng! Proteinfluff!:D Dat past in ieders schema!:thumbs:
Nee bro, protein sludge. Profeinfluff is ook zwaar lekker en past ook in ieders schema, wel meer werk :o

komt door die kut dbber die krentenbol verkeerd gespeld heeft in zn username :(
Report hem, zijn we er vanaf.

Dat moeten we zeker eens doen! Ik ga in januari alleen wel fulltime stage lopen in Wijchen, dus even kijken hoe we dat gaan plannen, komt goed ;) Nog een fijne tweede kerstdag!
Thanks kerel, we plannen nog wel wat!

• #1.313
Vanochtend een koffie gedronken, wat supps gepakt en naar de sportschool gegaan. Daar een groepsles gevolgd en bij thuiskomst 60g whey op. Straks nog eens naar de sportschool voor een pull day.

Voeding:
Meal 1:
60g whey
Even later:
70g Peijnenburg ontbijkoek
15g blueband goede start boter

Meal 2 (preworkout meal):
Wafelssss (protein versie of course)
Had er nog 0 kcal WF over gedaan.

25zjrlu.jpg

Ahhhh dem wafels. Heerlijk.

Die wafels zien er erg goed uit inderdaad! En mooie training ook gisteren :D

• #1.316
Training van gister.

Pull ups
10x bw
lol dit duurde wel even

Seated rows
12x50
bewust laag gewicht, korte en explosieve beweging. Dus geen fullrom. Ook maar 10/20sec rust en meer reps in de restpause. Tot 80 gegaan ongeveer
Volgende keer verhogen

Straight pull down
12x45
Volgende keer verhogen

Facepulls
12x45
Volgende keer verhogen

Barbell curls
12x25
Volgende keer verhogen

Fijne jaarwisseling alvast!

Die wafels zien er erg goed uit inderdaad! En mooie training ook gisteren :D

Thanks mates

Damn...those waffles!:meal::heart:

Goede jaarwisseling Novice!

Nice, alle 6 de wafels in 1x opgegeten? :p
Training ziet er prima uit ook ;)

Fijne jaarwisseling man!

• #1.319
Voeding vandaag:

Not, is niet te calculeren, rotzooi + drank.

Damn...those waffles!:meal::heart:

Goede jaarwisseling Novice!
Thanks bro, jij ook man! Lukt het beetje vandaag? Ga mijn makro's niet eens bijhouden vandaag :o

Nice, alle 6 de wafels in 1x opgegeten? :p
Training ziet er prima uit ook ;)

Fijne jaarwisseling man!
Thanks man, jij ook!

Tuurlijk alle zes wafels opgegeten, is ongeveer 55kcal per wafel dus vrijwel niks ;)

Training ziet er goed uit! Haha die voeding komt volgend jaar wel weer, lekker genieten nu :P Fijne jaarwisseling!

Terug
Naar boven