Voelde wel weer goed vandaag om weer 'clean' te eten en te trainen. Na kerst ook nog twee dagen uiteten 'moeten' gaan ivm verplichtingen, en dan ook een drie- en vier gangen menu. Ach, heb alle dagen genoten en nergens spijt van!
Vandaag ontbeten met brood/ham/kipfilet want moest nog havermout halen. Toen moest ik even klusje voor iemand doen en daar koffie en een bastogne koek (58kcal/8,5K/0,5E/2V). Hierna standaard havermout/whey meal. Na training 20g advanced postworkout en 5g crea en even later nog twee boterhammen (toasted) met 5 eieren/kipfilet/ketchup. Avondeten pasta/zalm/spinazie en nog eens naar de gym gegaan.
Training van overdag:
100kcal warm up
Bench Press:
12x70
Chill, niet veel last van mijn schouder. Volgende keer verhogen
Cable Flys:
10x22.5
Rope Pressdown:
12x22.5
Volgende keer verhogen
Close Grip Bench:
12x50
Niet zo'n chille oefening, verander hem in overhead cable tricep extension
Cable Side Laterals:
12x10
Damnnn hier branden mn schouders gewoon. Pak gewoon cable, doe tot falen (in dit geval 12 keer) wissel ik van hand, weer tot falen, dan andere hand tot falen etc, tot ik de 50 reps per hand heb. :burn:
Hierna nog wat kuiten gedaan want al ruim week geen benen kunnen trainen.
Log natuurlijk alleen eerste set, na elke set restpause (3, 4 of 5 reps) tot 50 reps.
Hnnng! Proteinfluff!

Dat past in ieders schema!
Nee bro, protein sludge. Profeinfluff is ook zwaar lekker en past ook in ieders schema, wel meer werk
komt door die kut dbber die krentenbol verkeerd gespeld heeft in zn username
Report hem, zijn we er vanaf.
Dat moeten we zeker eens doen! Ik ga in januari alleen wel fulltime stage lopen in Wijchen, dus even kijken hoe we dat gaan plannen, komt goed

Nog een fijne tweede kerstdag!
Thanks kerel, we plannen nog wel wat!