- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
druk op de bult bovenaan de voorkant van je scheenbeen?
.Zelf ook een tijd last van gehad. De boosdoener voor mij was naar voren komen/druk op mn tenen laten komen bij squats en je hamstrings te hard op je kuiten laten komen onderin. Ik weet niet of jij je daar een beetje in herkent maar zoja is het wel het proberen waard denk ik. Sinds ik gecontrolleerder zak en beter let op de druk op het midden/achterkant van mn voet houden heb ik er bijna nooit meer last van. Is ongetwijfeld ook van toepassing op leg press en andere vergelijkbare lifts, maar ik doe alleen squats dus vandaar.
Dat lijkt mij het verstandigst ja. Als het echt bij bw squats al pijn doet dan denk ik niet dat je er sws omheen gaat kunnen trainen, dan beter gewoon rust geven.
Ja voel hem zo ook beter eigenlijk. Ach afwisselt per training heb ik beide gehad hePrima training man! BOR onderhands ben ik ook sterker..vind ook dat je iets meer focust naar het onderste deel van je lats..

Eigenlijk zelfde als overhead, dus wat breder dan schouderbreedte. Jij?Goede tren! Hoe breed pakken jullie de BOR? Schouderbreedte of iets breder?
Ja pakken we denk ik op dezelfde breedte. Underhand vind je niks?Iets breder dan schouderbreedte idd, pak m wel overhand.
Same, heb tijd dat ik er geen last van had. Toen altijd keer op gewicht gesquat en zelfs PR gesquat. Daarna overgestapt naar 5x5 met squats en na drie weken last. Denk inderdaad, zoals Pleurklaat al zei, dat het misschien aan mijn squats liggen.Welcome to the Osgood-Schlatter club. Zelf heel veel last van gehad van circa 12-14 jaar. Sinds begin december 2014 is het bij mij weer terug, heb d'r nu nog klere veel last van. Squats / Leg Press gaat eigenlijk niet, dan begint het alleen maar te zeuren, op welke manier ik ze ook uit voer. Inmiddels met leg extensions ook last ervan.
Enige wat je kunt doen is rust nemen, dat doe ik nu ook al een tijd. De klachten worden wel iets minder, totdat ik er echt weer kracht op moet zetten. Als het ernstig is kan het maanden duren voordat het echt weer weg is.

Same, heb tijd dat ik er geen last van had. Toen altijd keer op gewicht gesquat en zelfs PR gesquat. Daarna overgestapt naar 5x5 met squats en na drie weken last. Denk inderdaad, zoals Pleurklaat al zei, dat het misschien aan mijn squats liggen.
Nu even eromheen trainen door vrij basic leg day met leg extensions, RDL, leg extensions, RLD en kuiten![]()
Ja pakken we denk ik op dezelfde breedte. Underhand vind je niks?
Ik heb het gevoel dat ik met overhand sterker ben (en ik vind het ook minder belastend voor de polsen).
Underhand sterker en stuk minder last van de polsen (vooral m'n rechter pols die gebroken is geweest)Beter toch, je moet iig niks forceren dat je last krijgt want denk dat het voor spierontwikkeling weinig uit zal maken om dingen te gaan forceren!Ik heb het gevoel dat ik met overhand sterker ben (en ik vind het ook minder belastend voor de polsen).
Gisteren niet getraind maar vandaag wel, zal trianing morgen loggen want moet zo gaan. Was toch maar saaie leg training omdat ik niet veel kan.Bij mij is dat precies andersomUnderhand sterker en stuk minder last van de polsen (vooral m'n rechter pols die gebroken is geweest)
Vandaag ook nog trenning in de plenning?