- Waardering
- 6.323
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wel icm kuiten, want ja kuiten kunnen niet groot genoeg zijn toch?
Haha lekkere training man!Thanks kerel!
)
Ja heb daarom tijdje zuivel vermijdt. Het zou onderhuids vocht vasthouden toch? Toch zijn er veel bodybuilders en dbbérs die erbij zweren maar ik heb geen voor- of nadelen gemerkt.Ziet er goed uit! Zuivel kan ook prima in je dieet toch! Er wordt wel eens gezegd dat je er een wat dikkere huid van kunt krijgen, maar dat lijkt me te verwaarlozen![]()
Ben benieuwd hoe je progressie is de komende weken! En het houdt inderdaad onderhuids vocht vast. Ik mag van m'n coach ook geen zuivel eten, behalve op mijn cheatdag..
Ik ben ook benieuwd! Ja voor jou begrijp ik het wel, je zit nu in de wedstrijdvoorbereiding. Doe je het offseason wel gewoon?

Het lijkt inderdaad erg veel hahaMaar goed dat je dit doet!
Progressie gegarandeerd de komende weken![]()
Thanks en welkom! Het zal inderdaad verschillend zijn per persoon, maar als ik het goed begrijp consumeer je nu wel zuivel? Want je zegt een stuk minder. Ik dacht dat het alleen effect had wanneer je zuivel helemaal uit je dieet haalde.Denk dat dat ook per persoon verschilt , ik persoonlijk merk wel nu ik een stuk minder zuivel consumeer , ik een minder dikke huid heb. Mooie trainingen ,ik volg![]()
Heb hem hieronder gequote voor jeWelke tip voor je knie heb je gehad van Pleurklaat?

Zelf ook een tijd last van gehad. De boosdoener voor mij was naar voren komen/druk op mn tenen laten komen bij squats en je hamstrings te hard op je kuiten laten komen onderin. Ik weet niet of jij je daar een beetje in herkent maar zoja is het wel het proberen waard denk ik. Sinds ik gecontrolleerder zak en beter let op de druk op het midden/achterkant van mn voet houden heb ik er bijna nooit meer last van. Is ongetwijfeld ook van toepassing op leg press en andere vergelijkbare lifts, maar ik doe alleen squats dus vandaar.
Thanks en welkom! Het zal inderdaad verschillend zijn per persoon, maar als ik het goed begrijp consumeer je nu wel zuivel? Want je zegt een stuk minder. Ik dacht dat het alleen effect had wanneer je zuivel helemaal uit je dieet haalde.
Heb hem hieronder gequote voor je![]()