AndroidHealthClinic

The Novice's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.421
Op nuchtere maag 32min (400kcal) cardio erop zitten op de hometrainer, opzich gaat dat zo voorbij in combinatie met een aflevering van Brooklyn Nine-Nine ;)
Even ontbijten en vanmiddag weer de sportschool in!

Op nuchtere maag 32min (400kcal) cardio erop zitten op de hometrainer, opzich gaat dat zo voorbij in combinatie met een aflevering van Brooklyn Nine-Nine ;)
Even ontbijten en vanmiddag weer de sportschool in!

Veel kcals man! Als ik een half uurtje op de cross als een malle ga red ik net 360kcal en dat is echt min. 180 hartslag

Thanks kerel, inderdaad goed idee!

Thanks! Euhm op dit moment eigenlijk niks speciaals. Eet de laatste tijd veel bromeals. Wanneer ik weer eens vrije dag heb wil ik een healthy kapsalon maken of bijv eigen pizza maken.
Maar bananenbrood is ook echt al te lang geleden dat ik dat gemaakt heb!

Healthy kapsa:
-pulled chicken (kippenbout in oven en daarna plukken, smaakvoller dan kipfilet)
-komkommer, sla, tomaat
-knoflooksaus (gemalen knoflook met yoghurt)
-zoete aardappelfrites
-cheddarkaas (kan ook cottage cheese)

Laatst bewerkt:
  • #1.424
Update:
Cut gaat redelijk goed, vind zelf dat ik wat te hard ga dus vanavond kleine refeed (havermout oid). Trainingen gaan ook steady dus hopelijk blijft dit. Wil gewoon even cutten tot 9/10% en kijken of ik dit kan onderhouden een tijdje. Meeste zullen denken waarom nu al cutten, nou ik hou liever van slow cut. Afgelopen jaren altijd te laat begonnen waardoor ik 'marvin kcals' moet eten om beetje op acceptabel VP te komen en flink wat cardio.

Training:
Warm up

Bench:
92,5x7
92,5x6
92,5x5,5
92,5x5,5
Laatste twee sets moest de spotter beetje helpen vandaar 5,5

Chin ups:
+16kgx7
+16kgx6
+16kgx5
+16kgx4

Seated calf raises smith:
170x13
170x12
170x13
170x13

Overhead shrugs DB:
Hier weer even een 5RM test gedaan omdat ik dit oorspronkelijk met een BB deed.
5x14
5x20
5x26
5x32 rechts 0x32 links
kreeg srs gewicht niet omhoog, halverwege failde ik
Werksets:
15x26
15x26 (links 11x26 :o)

Leg extensions one leg:
52,5x12
52,5x12
52,5x12
52,5x10

Pull throughs:
52,5x15
52,5x15

Veel kcals man! Als ik een half uurtje op de cross als een malle ga red ik net 360kcal en dat is echt min. 180 hartslag
Moet je niet te veel op letten, denk dat zoiets toch niet heel accuraat is. Is meer voor t oog.

Healthy kapsa:
-pulled chicken (kippenbout in oven en daarna plukken, smaakvoller dan kipfilet)
-komkommer, sla, tomaat
-knoflooksaus (gemalen knoflook met yoghurt)
-zoete aardappelfrites
-cheddarkaas (kan ook cottage cheese)
Ziet er goed uit kerel! Wel veel werk of niet :o?

Erg simpel hoor!

Je koopt kippenpoten en deze gaat je in de oven (met vel). Je zet ondertussen aluminiumbakjes (markt) klaar en snijd komkommer, tomaat, ui en kropsla. Daarna (als je voor 1 persoon maakt) een half teentje knoflook, beetje knoflookpoeder en magere kwark of yoghurt in de blender. Zoete aardappelen schillen in frietjes en in de oven of airfryer (voorstander van haha) en dan kip ontvellen (kijk uit is heet!) en de kip plukken (pulled chicken). Bakje vullen met zoete aardappelfrites, kip en kaas (cottage of iifym andere kaas) en dan even in de oven en als die klaar en warm is na het eruit halen de sla en de saus er op!

Mooie training kerel! Sterke bench en chins :D
En langzaam cutten is ook prima toch! Als dat voor jouw gevoel beter werkt, why not

Mooie training man! Vooral die chin-ups zijn nice

• #1.428
Erg simpel hoor!

Je koopt kippenpoten en deze gaat je in de oven (met vel). Je zet ondertussen aluminiumbakjes (markt) klaar en snijd komkommer, tomaat, ui en kropsla. Daarna (als je voor 1 persoon maakt) een half teentje knoflook, beetje knoflookpoeder en magere kwark of yoghurt in de blender. Zoete aardappelen schillen in frietjes en in de oven of airfryer (voorstander van haha) en dan kip ontvellen (kijk uit is heet!) en de kip plukken (pulled chicken). Bakje vullen met zoete aardappelfrites, kip en kaas (cottage of iifym andere kaas) en dan even in de oven en als die klaar en warm is na het eruit halen de sla en de saus er op!
Klinkt inderdaad stuk makkelijker zo. Heb wel een airfryer staan. Hoe lang doe je daar je aardappelen in voor 'friet'. Gebruik hem vaak voor vlees, bijv hamburgers. Of kip marineren met sate marinade en dan daarin, is echt hnnnggg!

Mooie training kerel! Sterke bench en chins :D
En langzaam cutten is ook prima toch! Als dat voor jouw gevoel beter werkt, why not
Thanks man, ja echt respect met je uur cardio pd, dat lukt mij op dit moment niet!

Mooie training man! Vooral die chin-ups zijn nice
Thanks, chins voelde inderdaad goed! Denk volgende training nog niet verhogen maar even wat meer reps proberen te maken.

• #1.429
Training op 'nuchtere maag' (alleen wat Roid Rage op :fire:)

RDL:
152,5x8
152,5x8
152,5x7
152,5x6

Lat pulldown pronated:
82,5x10
82,5x10
82,5x8
82,5x7

One leg calf raises DB:
40x6
40x6
40x6
40x5

Incline lateral raises:
8x15
8x12
8x12
8x10

Reverse bayesain fly:
10x15
10x15
10x15
10x15

Bayesian curl:
22,5x12
22,5x13

DAMN SON! Die RDL's op dat volume:fire:

Hoe bevalt Roid rage? Beetje kick als Unstoppable/NoxiPro of totaal niet vergelijkbaar?

Harde training bro! Ben ook benieuwd naar de Roid Rage. Had je geen crash na afloop?

• #1.433
Harde training bro! Ben ook benieuwd naar de Roid Rage. Had je geen crash na afloop?

Roid Rage is chill als je op nuchtere maag gaat trainen of beetje moe bent door lange dag school/werk. Maar sinds dat ene goedje (DMAA?) uit pre workouts is verbannen moet je niet meer te veel verwachten van een preworkout lijkt me

Nette training! Zeker als je op lege maag bent gegaan.
Dat is niks voor mij haha :P

Zien er goede trainingen uit! Kan je hier wat uitleg over geven ?

Heeft dat nog nadelen, trainen op lege maag?

Geen idee eerlijk gezegd. Ik kan het in ieder geval niet wetenschappelijk onderbouwen.
Maar voor mij persoonlijk werkt het niet, omdat ik simpelweg niet kan trainen op een lege maag.
Daarbij lijkt het mij (maar dat weet ik niet zeker), dat je organen, metabolisme etc. ook niet
geweldig op gang komen als je zonder te eten gaat trainen. Of dit later enig nadeel geeft weet ik niet.

• #1.438
Training:

Sumo overhead:
52,5x6
52,5x6
52,5x6
52,5x5

Squat:
125x6
125x6
125x5
125x5
Moeizaam

High DB row:
30x10
30x10
30x10
30x10

Lying cable flys pronated:
10x20
10x16
10x13
10x13

Hyper extensions:
+30x13
+30x11
+30x11
+30x12
Damn, mn hamstrings waren in de fik bij het zakken van gewicht op de laatste reps.

Overhead DB extension:
16x12
16x11

Voeding nog steeds op orde, eigenlijk alleen maar bromeals laatste tijd.

Nette training! Zeker als je op lege maag bent gegaan.
Dat is niks voor mij haha :P
Geen idee eerlijk gezegd. Ik kan het in ieder geval niet wetenschappelijk onderbouwen.
Maar voor mij persoonlijk werkt het niet, omdat ik simpelweg niet kan trainen op een lege maag.
Daarbij lijkt het mij (maar dat weet ik niet zeker), dat je organen, metabolisme etc. ook niet
geweldig op gang komen als je zonder te eten gaat trainen. Of dit later enig nadeel geeft weet ik niet
Heeft dat nog nadelen, trainen op lege maag?
Geen idee of het voor- of nadelen heeft. Ik vind het fijner sporten dan met volle maag. Dus als ik bijv om 8u al in de sportschool moet zijn dan ga ik niet om kwart voor 8 maaltijd nemen, liever een preworkout of 0kcal caffeine drankje. Ik denk dat het niet nadelig is voor je organen/metabolisme gezien veel sporters altijd op nuchtere maag gaan, volgens mij personen die IF volgen trainen ook vaak op nuchtere maag?
BCAA's, preworkouts of cafeine drank zie ik nog steeds als nuchtere maag btw.

Zien er goede trainingen uit! Kan je hier wat uitleg over geven ?
Thanks Guido en welkom! Waar wil je wat over weten, over mijn trainingen? Stuur maar PM wat je wilt weten.

• #1.439
Homemade protein bars:
mh6b87.jpg

Nu even ontbijten en straks trainen!

Daaaaaamn ziet er lekker uit! Hoe maak je die?

Terug
Naar boven