MuscleMeat

The power of Now - De kracht van het Nu

Volgens mij heb je deze draad niet goed gelezen, want JVR en ik vormen hier een tegenover gestelde polariteit van elkaar.

Betreffende Lauw, uit z'n schrijfsels kon je opmaken dat sommige van zijn dromen en vaardigheden niet de ontplooiing kregen die hij wenste en hij tevens notificeerde hoe de suffigheid van mensen in het middelpunt van bevestigende erkenning komt te staan.

Laat ik nou net ontkoppeld zijn aan de bespiegeling van zelfreflectie, ambities en de verslaving om anderen in de ogen te kijken ter bevestiging van zelfvertrouwen en eigen waarde. Op m'n 23ste was ik doorleefd en bejaard en nu aanschouwend hoe de rest van de wereld het ervan afbrengt. Met af en toe een duik in het niets wetende waterstof gewoon omdat ik het kan zonder angst, twijfel en dubbelzinnigheid.

Polariteit ? Nope, 2 verschillende uitingen van een eenzelfde onderliggend shit.

2 x dezelfde hoop shit onder 1 nog grotere shit vlag, doet me denken aan een land ergens in West Europa. :D

ik zou dit topic volledig begrepen als het hier een vrouwenforum was. ik ken ik-weet-niet-hoeveel wijven die allemaal een kop vol geblaat hebben over zelfbewustzijn, ontplooing, mindfulness en al die andere schijt

dat dit bij een mannen forum, en dan nog wel nn BB forum gepost wordt verrast mij toch. mss bestaat de nieuwe man toch echt...(ik denk altijd dat nieuwe mannen gewoon venten emt veel geduld zijn tot die wijven alles geloven en hen dan even goed de afwas laten doen)

enfin, dit boek is echt iets voor mijn moeder. die heeft een kast vol van dit gelul. als je dit leest als 19 jarige jongeman, dan scheelt er iets.

probeer je mss te concentreren op iets wat je goed kan ipv op zoek te gaan naar je "echte ik"... en blijf zoveel mogelijk van de drugs.

succes & beterschap maat!

ik zou dit topic volledig begrepen als het hier een vrouwenforum was. ik ken ik-weet-niet-hoeveel wijven die allemaal een kop vol geblaat hebben over zelfbewustzijn, ontplooing, mindfulness en al die andere schijt

dat dit bij een mannen forum, en dan nog wel nn BB forum gepost wordt verrast mij toch. mss bestaat de nieuwe man toch echt...(ik denk altijd dat nieuwe mannen gewoon venten emt veel geduld zijn tot die wijven alles geloven en hen dan even goed de afwas laten doen)

enfin, dit boek is echt iets voor mijn moeder. die heeft een kast vol van dit gelul. als je dit leest als 19 jarige jongeman, dan scheelt er iets.

probeer je mss te concentreren op iets wat je goed kan ipv op zoek te gaan naar je "echte ik"... en blijf zoveel mogelijk van de drugs.

http://www.youtube.com/watch?v=967PfRUUeEQ

die vent vertelt volgens mij allemaal die zever om vrouwen in bed te krijgen. of hij verdient gewoon zijn kost met die blablabla

allé, denkt ge nu echt dat die zelf ook zo denkt?

Deze 'vent' heeft meer bereikt dan jij ooit zou kunnen bevatten. Maar sure, oordeel maar over iemand waar je niks van af weet. Hou je buiten de discussie als je niks nuttigs toe te voegen hebt.

Laatst bewerkt:

Zinggggggggggggggggg

Deze 'vent' heeft meer bereikt dan jij ooit zou kunnen bevatten. Maar sure, oordeel maar over iemand waar je niks van af weet. Hou je buiten de discussie als je niks nuttigs toe te voegen hebt.

awel, ik heb dus echt waar een poging gedaan om naar die 6 minuten te luisteren en eerlijk..da ga niet zenne - die vent ZAAGT. geen enkel wijf kan zagen lijk diene kerel. en das de waarheid eigenlijk.

mannen spreken over coïtus, voetbal, autos, meer coïtus :p, muziek, hoeveel ze wel ni kunnen zuipen, en soms over hun werk, den hond en hun kinderen (als ze die al hebben). zelfs al manne geweten die een helen avond over wiskunde of chemie spreken - da kan ik ook nog begrijpen :rolleyes:

maar niet over "mental achievements that will be reached layer after layer after layer" - das echt vrouwenpraat gast... :eek: of kent gij een man die zo een dingen tegen u zegt in t echt? (als ja, oppassen als ge uwe rug draait)

dat is mijn hele punt (toeveoging aan het topic) dus:

gij zijt 19 - gij moet vollen bak 8er de wijven zitten en neuke gelijk als de beesten....en geen boekskes over de innerlijke waarheid lezen/luisteren; da kunt ge nog dun als ge oud zijt en versleten, gelijk de rest van die man zijn publiek (post-menopauze vrouwe die moeilijk kunne kroppe dat hunne vent naar lekkere wijve zit te kijken ipv naar hun)

voilà. enne zonder dank zenne , als ge nog eens met iets zit, vraag maar, dan leg ik het terug uit ;)

[...]
voilà. enne zonder dank zenne , als ge nog eens met iets zit, vraag maar, dan leg ik het terug uit ;)

Zo schreef Pumba in zijn dagboek...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

(als je de Nederlandse versie ooit gehoord hebt dan weet je wat ik bedoel :P)

Dit is waarschijnlijk een van de meest narrow minded posts die ik hier heb gelezen.

Ik lees al dit soort boeken sinds mn 16e, wat is daar mis mee? Leg mij maar eens uit waarom het overgrote merendeel van de extreem succesvolle mensen danwel nu als vroeger vaak een ontelbaar veel boeken hebben gelezen terwijl hier in Nederland bijna niemand meer dan 1-2boeken per jaar leest die leerzaam zijn en ook vrijwel niemand uitblinkt in ook maar iets en het merendeel ongelukkig is. Anyone?:rolleyes:

De grootste fout die mensen maken is dat ze denken dat ze klaar zijn met leren als ze met school klaar zijn. De kwaliteit van je leven wordt bepaald door de kennis die jij vergaard (toepast), dan wel door ervaringen, tv,films en boeken.

Door boeken zoals dit leer je zoveel over het leven, over een bepaalde manier van denken, dit soort boeken helpen je gelukkig(er) te worden in het leven, succesvoller, in kort, je optimale zelf.

Ik zou hier wel een boek over kunnen schrijven maar het punt is men zelf opzoek moet gaan naar deze boeken want dat betekent dat zij geloven dat ze meer uit het leven kunnen halen, op wat voor gebied dan ook.

Dus bij dezen wil ik aan jouw vragen, ben je echt zo gelukkig en succesvol? Leid je nu echt het leven waarvan je alleen maar kunt dromen? Zo niet, dan beperk je je potentieel ENORM door dit soort boeken niet te lezen imo maar het lijkt me dat ieder wijs man beseft dat er altijd wel meer te leren is en dat alles toegevoegde waarde kan hebben op hun leven.

Maargoed, wie ben ik, als je meteen als dit soort dingen de grond in trapt zonder enig verder besef wens ik je veel succes want het zou kunnen dat je dat nog nodig gaat hebben;)

Laatst bewerkt:
Dan blijven het nog altijd placebo's. Kan wel een effectief medicijn zijn though..

@dildo citizen:

wij lezen óók boeken.

maar dan voor mannen....

van je 16 lees je dit soort dingen? onder dwang of uit vrije wil? wij lazen vroeger boekjes over hoe we onze brommer moesten opdrijven, de playboy, strips, en zelfs een Echt Boek af en toe....

enfin, als jer gelukkig van wordt, veel plezier er mee!

@dildo citizen:

wij lezen óók boeken.

maar dan voor mannen....

van je 16 lees je dit soort dingen? onder dwang of uit vrije wil? wij lazen vroeger boekjes over hoe we onze brommer moesten opdrijven, de playboy, strips, en zelfs een Echt Boek af en toe....

enfin, als jer gelukkig van wordt, veel plezier er mee!

Lol dus meer mindful worden is alleen voor vrouwen? Streven naar meer succes en een groter gevoel van vervulling en voldoening in het leven is alleen voor vrouwen? Wat ene holbewoner logica.

Ik lees het omdat ik het interessant vind:)

Idioten lezen alleen maar strips , playboys mindless shit. Dan als je begint over echte boeken die je aan het denken kunnen zetten is het 'vrouwen materiaal' of ben je de 'nieuwe' man en dat bedoel je niet op een goeie manier. Behoorlijk zielig als je het mij vraagt , waar moet je anders je kennis van halen? Van school?:roflol: Terwijl jij je tijd hebt verspild aan playboys en strips heeft de jongere generatie kennis opgedaan.(Sommigen toch)

De minder intelligente mannen praten wss uitsluitend over wat jij allemaal opnoemde. Ik lach met ''mannen'' die proberen indruk te maken op me door te zeggen en te tonen hoeveel ze wel niet kunnen drinken.

Je mag gerust boeken lezen op die leeftijd, deftige boeken.

Maar geen boeken die duidelijk bedoelt zijn om simpele popie jopie antwoorden te verschaffen in een academisch taalgebruik voor losers, die hun auteurs en boeken prijzen op het internet en over hoeveel 'wijsheid' ze er uitgehaald hebben :roflol: Succesvoller my ass. Je bent nog steeds dezelfde loser met 20 euro minder.

opt*fen graag

Laatst bewerkt:

Maar geen boeken die duidelijk bedoelt zijn om simpele popie jopie antwoorden te verschaffen in een academisch taalgebruik voor losers, die hun auteurs en boeken prijzen op het internet en over hoeveel 'wijsheid' ze er uitgehaald hebben :roflol: Succesvoller my ass. Je bent nog steeds dezelfde loser met 20 euro minder.

opt*fen graag

Heb het gevoel dat deze post naar mij gericht is. Ik heb dat boek nog niet gelezen dus geen veronderstellingen maken. Sommige dingen dat ik van Tolle al hebt gehoord zijn nuttig , al eens over nagedacht dat je wss niet begrijpt wat hij precies bedoelt?

opt*fen graag
Je begrijpt het boek niet of je hebt hem niet gelezen???

Heb het gevoel dat deze post naar mij gericht is. Ik heb dat boek nog niet gelezen dus geen veronderstellingen maken. Sommige dingen dat ik van Tolle al hebt gehoord zijn nuttig , al eens over nagedacht dat je wss niet begrijpt wat hij precies bedoelt?

Is naar iedereen gericht die dit soort crap opzoekt.

Zelf doe ik m'n eerste master (exp) psychologie, dus ik weet wat deftige boeken zijn en wat crappy pseudopsychologische zelfhulp boeken voor allerhande losers die te tam zijn om deftig artikel(s) te lezen, dus dan maar kiezen voor een kwakzalver.

Terug
Naar boven