Fitness Seller

The Selina becomes Se-lean-a log

Bezoekers in dit topic

x60ieo.png
Hey een nieuwe. Als mn salaris binnen is, en hij al te bestellen is, gelijk wat leesvoer in huis halen :)
 
Ben ik effe blij dat ik niet representatief ben voor de doorsnee (cuck)Belg.

Wie wil er dat nu?
 
Is proefdruk, maart/april komt ie uit.

Kunt hier al je mailadres droppen: [Link niet meer beschikbaar]

galen op zijn best :roflol: adverteren in logs

wordt de prijs bij forum contests nu je aas boek + supp boek btw?
 
Is proefdruk, maart/april komt ie uit.

Kunt hier al je mailadres droppen: [Link niet meer beschikbaar]
Komt er een pakket aanbieding voor deze met het AAS boek? ;)
 
Is het mogelijk dat je binnen een week al resultaat ziet? Ik voel de hele week mijn glutes branden (weekend minder geworden) en als ik nu in de spiegel kijk zie ik al een push-up effect en is t weer wat ronder van vorm. Possible or are my eyes deceiving me? ???

(Geen pics vragen btw, is geen aandachtzoekerij of iets. Ben serieus benieuwd hoe snel je al resultaat kan zien..)

Progress in één week: - 2,4 kg
Ben nu omw om weer te trainen, motivated! :D
 
Laatst bewerkt:
Is het mogelijk dat je binnen een week al resultaat ziet? Ik voel de hele .week mijn glutes branden (weekend minder geworden) en als ik nu in de spiegel kijk zie ik al een push-up effect en is t weer wat ronder van vorm. Possible or are my eyes deceiving me? ???

(Geen pics vragen btw, is geen aandacht zoekerij of iets. Ben serieus benieuwd hoe snel je al resultaat kan zien..)

Progress in één week: - 2,4 kg
Ben nu omw om weer te trainen, motivated! :D

Op 1 week gaat er niet veel vooruitgang zijn. Zelfs nog geen 200 gr spieren erbij. Mss door vetverlies dat de spieren beter zichtbaar zijn ofzo.

Verder wel mooie vooruitgang. -2,4 kg
 
En hoe zit het met muscle memory (is dat de term?), is dat ook mogelijk? Had maanden niet getraind, maar daarvoor had ik ook wel wat gekweekt in een jaar tijd. Of is een jaar niet lang genoeg ervoor?
 
En hoe zit het met muscle memory (is dat de term?), is dat ook mogelijk? Had maanden niet getraind, maar daarvoor had ik ook wel wat gekweekt in een jaar tijd. Of is een jaar niet lang genoeg ervoor?
Denk niet dat muscle memory ervoor gaat zorgen dat je op 1 week veel spieren gaat winnen. Zelfs nog geen 200gr. en zeker niet als vrouw.

En volgens mij is muscle memory wreed overrated.
 
Hmm okee okee, thanks voor jullie reacties!
 
Komen er nog pics? :(

aandachtzoekerij is 1 woord
 
Back
Naar boven