Fitness Seller

The Selina becomes Se-lean-a log

Een teveel aan caffeine =/= te veel caffeine, 'teveel' is een zelfstandig naamwoord.

Verder bestaat 'cafeine' niet, het Nederlandse is officieel 'coffeïne' maar iedereen gebruikt het Engelse 'caffeine'.

BOEIEND!!!!! NOT!!!!!

Mijn muur heb ik al jaren geleden gezet.Tegen gemene mensen zoals jij :(

1T2Hrb5.gif

Een teveel aan caffeine =/= te veel caffeine, 'teveel' is een zelfstandig naamwoord.

Verder bestaat 'cafeine' niet, het Nederlandse is officieel 'coffeïne' maar iedereen gebruikt het Engelse 'caffeine'.
Daarom kan k nooit slapen als ik pijnstillers met coffeine neem. T had al zo'n verdachte naam :o

• Topic Starter Topic Starter
Woktogo=lekker. Je moet ook genieten van het leven toch. Ik gok dat zo'n woktogo ongeveer 650-850kcal is (afhankelijk wat je neemt). Ik gok altijd alles bij elkaar met eten, dat ik ongeveer goed zit :p. Je merkt het vanzelf aan spiegel/kleding/cm.
Maar doe je goed, af en toe een slippertje (met voeding) geeft niks, als je draad maar weer oppakt volgende dag.

Good luck (leuke log).

Haha ik ga dan ook gokken, maar dan haal ik expres nog zo'n 150 kcal van af - voor de zekerheid. Heb het idee dat ik rond de 1200-1300 kcal zat. Morgen eens zien wat de weegschaal gaat aangeven :o

Het is moeilijk zo iemand te vinden ja. Ik heb jaren alleen getraind.Maar af en toe had in een trainingsmaat met dezelfde ingesteldheid.
Nooit te laat,Nooit opt laatste moment afzeggen met smoesjes,trainen en niet lullen.
En met zo iemand trainen vind ik leuker dan alleen.

Heb er ook wel een paar gehad die vaak te laat kwamen,afzeggen opt laatste moment met smoesjes,slecht trainen..... Ze willen wel een mooie fysiek maar ze willen er wel niets voor doen.

Dan train je beter alleen.

Hahaha gisteren ook bij het benchpressen. Ik probeerde met 30kg te pressen, waarbij ik heel erg gefocust was op mijn ademhaling en uitvoer. Terwijl ik bezig was vertelde ze me een verhaal (geen idee wat ze zei ook). Daarna was het haar beurt - hetzelfde gewicht - maar kreeg de stang niet omhoog. Ging ze uiteindelijk voor 12,5kg en ja hoor. Gaat ze tijdens(!) haar eigen rep haar verhaal afmaken... Nee snap ik, dat je dan niks zal voelen de volgende dag. :o

Alleen trainen blijft heerlijk hoor. Muziek in en jezelf afsluiten van de rest van de gym, lekker gefocussed trainen.

Lekker he die slaapproblemen, ik blijf er ook steeds maar intrappen. Savonds trainen en dan toch nog ff die preworkout met way too much stimulanten willen pakken:p

Die slaapproblemen komen voornamelijk door mijn deadlines. Stress en slapen gaan niet samen helaas :(

Aha, bedankt voor de opheldering. Maar van dat laatste zou ik wel een bronvermelding willen.

+ je had het over 'taalfouten'. Had een lijst met fouten verwacht, terwijl je nu maar één fout benoemt. Where the rest at tho?

Laatst bewerkt:
In welke gym train je in Rotterdam :o

Aha, bedankt voor de opheldering. Maar van dat laatste zou ik wel een bronvermelding willen.

We hebben allebei google, wil best bronnen citeren als het gaat om obscure dingen maar dit is echt 10 sec googlewerk. Lui meisje :'( :emo:

Overigens waren het er 2 dus het telt :trollface:

• Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven