AndroidHealthClinic

The Selina becomes Se-lean-a log

Haha, not sure if serious or kidding. Je weet dat basic-fit - wat zal het zijn? - vijf vestigingen heeft binnen Rotterdam? :p
j/k. Het is ook net iets te ver rijden voor me, en ik ben aan mn privacy gehecht hier op t forum dus je zou het niet eens weten mocht ik daar wel trainen. :fluit:

• Topic Starter Topic Starter
We hebben allebei google, wil best bronnen citeren als het gaat om obscure dingen maar dit is echt 10 sec googlewerk. Lui meisje :'( :emo:

Overigens waren het er 2 dus het telt :trollface:

Tweede voelde aan als mierenneukerij en kan er zelf geen bronnen over vinden. Zie namelijk overal gewoon 'cafeine' staan, vandaar dat ik het jou vraag :o

waar zie je cafeine staan? :|

• Topic Starter Topic Starter
j/k. Het is ook net iets te ver rijden voor me, en ik ben aan mn privacy gehecht hier op t forum dus je zou het niet eens weten mocht ik daar wel trainen. :fluit:

:o

Maar erg begrijpelijk inderdaad. Ik kwam er helaas wat later achter dat privacy op de forum wel zo fijn zou zijn :o

Ha, heb het gevoel dat ik het gewoon bij het rechte eind heb. :o

Wil je een recht eind? :eyebrow:

Zou best kunnen, heb wel vaker mensen verbeterd om er vervolgens achter te komen dat het al ingeburgerd is. Zo mag 'beter als' nu ook (:barf:), 'over het algemeen' (was eerst 'over het geheel' en 'in het algemeen') en ga zo maar door. Straks mag 'door de war' ook nog, of 'overnieuw'.

Een teveel aan caffeine =/= te veel caffeine, 'teveel' is een zelfstandig naamwoord.

Verder bestaat 'cafeine' niet, het Nederlandse is officieel 'coffeïne' maar iedereen gebruikt het Engelse 'caffeine'.
Hoezo bestaat cafeïne niet.

Wil je een recht eind? :eyebrow:

Zou best kunnen, heb wel vaker mensen verbeterd om er vervolgens achter te komen dat het al ingeburgerd is. Zo mag 'beter als' nu ook (:barf:), 'over het algemeen' (was eerst 'over het geheel' en 'in het algemeen') en ga zo maar door. Straks mag 'door de war' ook nog, of 'overnieuw'.
of uitgeprint. ergernis nummer 1 op 't werk

Hoezo bestaat cafeïne niet.

Na wat googlen blijkt dat iedereen het op elke manier schrijft. Caffeine, cafeïne, cofeïne, coffeïne is allemaal cool blijkbaar... en dan vragen mensen zich af waarom er zoveel terrorisme is :roflol:

Na wat googlen blijkt dat iedereen het op elke manier schrijft. Caffeine, cafeïne, cofeïne, coffeïne is allemaal cool blijkbaar... en dan vragen mensen zich af waarom er zoveel terrorisme is :roflol:

Geef maar gewoon toe....je was mis meneer de spellingsnazi :D

Het staat ook gewoon in de Van Dale. :kiss:

x60ieo.png

Terug
Naar boven