MuscleMeat

The Selina becomes Se-lean-a log

Bezoekers in dit topic

Ik heb hierdoor wel een bescheiden massa aan spieren opgebouwd geloof ik, maar ik vraag me af of dit zo'n groot verschil zou opleveren in onderhoud...
Spieren vragen nu eenmaal veel meer onderhoud dan vet dus wie weet...

Aan de andere kant heb ik als een losgeslagen debiel gegeten in december, wat er wellicht voor heeft gezorgd dat mijn maag nu huge is en nog weer moet wennen aan de huidige stand van zaken...
Bestaat dit effect wel echt?
 
Waarom gelijk 500 onder je onderhoud en niet wat minder? 1500kcal is weinig en hebt niet veel over wanneer je niet meer afvalt of je moet al elke dag uur cardio willen doen.

Zou iets hoger beginnen. Zoals je zelf aangeeft ben je actiever kwa training dan voorheen.

Succes!
 
1500kcal (of 1750, potato potahto), wel een beetje poverty macros :( (mijn ontbijt is 1200kcal ofzo :roflol: )

Al eens gedacht aan activiteit opschroeven zodat je rond de 2000 kan gaan zitten?

:lol: Haha nouuuu, voor nu houd ik het op 3 maal pw tot eind januari. vanaf februari zal het waarschijnlijk 4x pw worden. Vind het op dit moment ook niet zo erg om onder de 2000 kcal te zitten, scheelt me weer wat boodschappengeld. :emo:

Voor het eerst volg ik een vrouwen-log :). Wel erg lage kcals inderdaad! Gebruik je iets om de honger te drukken, in de zin van supplementen?

Nee, ik gebruik daar geen supplementen voor. Moet ook zeggen dat ik nooit honger heb bij 1500 kcal. Heb het idee dat mijn hongergevoel door de feestdagen komt of mijn tekorten in vezels. Merk dat ik onder de 10 gram aan vezels dagelijks zit, wat eigenlijk rond de 30 gram zou moeten zitten. Dus dat kan er ook voor zorgen dat het mijn hongergevoel aanwakkert.

Bestaat dit effect wel echt?

Geloof het wel, want heb dat normaliter - zoals eerder in deze post aangegeven - niet bij 1500 kcal.

En hoe voel je je er zelf bij? :)

Haha, ja en wat maakt het dat je besloten hebt om een vrouwen-log te volgen Brison? :lol:

Waarom gelijk 500 onder je onderhoud en niet wat minder? 1500kcal is weinig en hebt niet veel over wanneer je niet meer afvalt of je moet al elke dag uur cardio willen doen.

Zou iets hoger beginnen. Zoals je zelf aangeeft ben je actiever kwa training dan voorheen.

Succes!

Actiever ben ik niet te noemen, destijds stond ik 3 keer per week 45 minuten lang op de crosstrainer te zwoegen en op de donderdag ging ik naar een crossfit lesje van een uur. Denk wel dat je gelijk hebt, kon beter met een 250 kcal cut starten. Echter is het zo dat ik eind deze maand bij de opnamens van een televisieprogramma aanwezig moet zijn en wilde iig voor het zekere gaan :emo: Heb wel het idee dat ik over anderhalf week weer mijn kcal inname ga opschorten naar 1700/1750 kcal, eens eerst zien wat er in die twee weken tijd met mijn lichaam gebeurt.
 
Laatst bewerkt:
Echter is het zo dat ik eind deze maand bij de opnamens van een televisieprogramma aanwezig moet zijn en wilde iig voor het zekere gaan :emo:
:roflol:
Slankt televisie al niet sowieso af of is het omgekeerd? :D
 
Haha, kan het nog vager? :D

Professionele eters werken veel water weg per dag om zo hun maag uit te zetten, als resultaat kunnen ze meer eten maar hun eetlust wordt hier niet groter van. Veel procedures m.b.t. fat loss werken omgekeerd. Nu is het niet zo dat dat per definitie honger reguleert maar als je maag sneller vol gaat zitten stop je sneller met eten.
 
Professionele eters werken veel water weg per dag om zo hun maag uit te zetten, als resultaat kunnen ze meer eten maar hun eetlust wordt hier niet groter van. Veel procedures m.b.t. fat loss werken omgekeerd. Nu is het niet zo dat dat per definitie honger reguleert maar als je maag sneller vol gaat zitten stop je sneller met eten.
:ty:
 
:roflol:
Slankt televisie al niet sowieso af of is het omgekeerd? :D

Het verdikt. Vraag me af hoeveel cameras er gericht staan op sommige mensen. :D
 
Laatst bewerkt:
IMG_8089.jpg IMG_8090.jpg

Barbell squats 5x5 (52,5 kg)
Deadlift 1x5 (50 kg)
Press 5x5 (15 kg)
Row 5x5 (32,5 kg)
Curl 3x8 (12,5 kg)
Bench press 3x8 (25 kg - gefaald, volgende keer 20 kg proberen)
Cable crunches 3x12 (30 kg)

Eigenlijk niet slim om deze volumes aan te houden tijdens een cut. Twijfel eraan om vanaf volgende week de 5x5 te verminderen naar 3x5 en de 3x8 naar 2x8.

IMG_8089.jpg


IMG_8090.jpg
 
Laatst bewerkt:
basic-fit zei:
  • Gelieve na het sporten geen eigendommen achter te laten in de lockers, daar deze dagelijks worden gecontroleerd en opengemaakt;

Pfft, wist niet dat deze regel gehanteerd werd binnen Basic-fit.. Kom ik aan bij het kluisje welke ik had geclaimd, maar mijn slotje en spullen waren weg. ???
Moet nu een nieuw slotje halen, bummerrrrr.... :(
 
Komt er ook nog een fotolog?

Also: barbell rear delt row i.p.v. barbell row?
 
Komt er ook nog een fotolog?

Ik heb een foto, maar ik twijfel nog of ik 'm moet plaatsen. Misschien plaats ik 'm wel wanneer ik duidelijke progressie heb gemaakt :o

Also: barbell rear delt row i.p.v. barbell row?

Qua training ben ik echt onwetend. Dat was het eerste wat ik in de app tegenkwam, vandaar dat ik die doe.. :o:o Beter de barbell row voortaan?
 
Pfft, wist niet dat deze regel gehanteerd werd binnen Basic-fit.. Kom ik aan bij het kluisje welke ik had geclaimd, maar mijn slotje en spullen waren weg. ???
Moet nu een nieuw slotje halen, bummerrrrr.... :(

Jij dacht daar gedurende 1 jaar een locker op te eisen? :)

Dat is in elke gym zo waar ik al getraind heb. Behalve mijn eerste. Daar kon je een vaste locker huren voor 5 euro (toen 200 Bef) voor een gans jaar.
 
Laatst bewerkt:
Pfft, wist niet dat deze regel gehanteerd werd binnen Basic-fit.. Kom ik aan bij het kluisje welke ik had geclaimd, maar mijn slotje en spullen waren weg. ???
Moet nu een nieuw slotje halen, bummerrrrr.... :(


Haha dat is toch logisch? Als iedereen dat gaat doen, blijven er geen kluisjes over.
 
Back
Naar boven