AndroidHealthClinic

The Selina becomes Se-lean-a log

• Topic Starter Topic Starter
Jarenlang gevoetbald? Heb je dan stekkebenen? van voetballen worden de benen namelijk niet dikker :)

Haha vind voetballers erg opvallende quads hebben, vandaar dat ik mezelf altijd met ze associeer.:p

Dat was iemand die deed alsof. Een raaskaller.

Ja die man was sowieso een geval apart. Was niet echt duidelijk of zijn doel was om te pt'en of vrouwen versieren.

Haha vind voetballers erg opvallende quads hebben, vandaar dat ik mezelf altijd met ze associeer.:p

Ja die man was sowieso een geval apart. Was niet echt duidelijk of zijn doel was om te pt'en of vrouwen versieren.

Als ze die dan al zouden hebben dan komt het niet door tegen een lederen object gevuld met lucht te stampen hoor :)
Tis maar wat je opvallend noemt :)

Die benen hebben ze omdat ze ook met gewichtjes trainen :)

Als ze die dan al zouden hebben dan komt het niet door tegen een lederen object gevuld met lucht te stampen hoor :)
Tis maar wat je opvallend noemt :)

Die benen hebben ze omdat ze ook met gewichtjes trainen :)

Tuurlijk, zeg ook niet dat ze die benen hebben door tegen balletjes te trappen.

Haha maargoed, nu vallen mijn quads minder op omdat er een aardig laagje vet overheen zit. Echter wanneer ik weer rond de 68 kilo weeg zullen ze weer te voorschijn komen (helaas). Hoop alleen niet dat het mijn trainingsproces zal verstoren. Ben bang dat als het weer zo ver is, dat ik het geen gezicht vind en daardoor mijn trainingsschema wil omgooien.

Tuurlijk, zeg ook niet dat ze die benen hebben door tegen balletjes te trappen.

Haha maargoed, nu vallen mijn quads minder op omdat er een aardig laagje vet overheen zit. Echter wanneer ik weer rond de 68 kilo weeg zullen ze weer te voorschijn komen (helaas). Hoop alleen niet dat het mijn trainingsproces zal verstoren. Ben bang dat als het weer zo ver is, dat ik het geen gezicht vind en daardoor mijn trainingsschema wil omgooien.
Goede quads zien er gewoon mooi uit op vrouwen!

Je moet eruit zien zoals je wilt en jezelf het lekkerste voelt. Dat gezegd hebbende zul je op deze site makkelijk horen dat zichtbare quads mooi zijn. Echter in de echte buitenwereld is dat toch echt anders.

In de buitenwereld vinden ze het mooi als vrouwen benen als tandenstokers hebben ;)

In de buitenwereld vinden ze het mooi als vrouwen benen als tandenstokers hebben ;)

Tbh in de buitenwereld kan het niemand iets interesseren. Ik heb nog nooit gehoord dat een dude seks afslaat omdat een vrouw te grote quads heeft/geen matchend ondergoed/restjes nagellak/striae/al die andere onnozele shit waar vrouwen zich druk om maken.

Precies, in de buitenwereld is er namelijk bier.
En nu ga ik weer stoppen met deze onzin.

Tbh in de buitenwereld kan het niemand iets interesseren. Ik heb nog nooit gehoord dat een dude seks afslaat omdat een vrouw te grote quads heeft/geen matchend ondergoed/restjes nagellak/striae/al die andere onnozele shit waar vrouwen zich druk om maken.

Haha *politiek correct modus: ON* maar je doet het voor jezelf. Dus als vrouwen zich druk maken, is het omdat hun huidige fysiek niet matcht met het ideaalbeeld die ze hebben. Niet omwille van wat een man van haar looks zou vinden en of ze er fuckable uitziet.

Terug
Naar boven