- Waardering
- 3.632
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 42%
Vorig jaar vertelde een pt me dat ik als vrouw dat niet hoefde.
Dat was iemand die deed alsof. Een raaskaller.
Leuk topic tho, ik lees al een tijdje mee!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vorig jaar vertelde een pt me dat ik als vrouw dat niet hoefde.

Jarenlang gevoetbald? Heb je dan stekkebenen? van voetballen worden de benen namelijk niet dikker![]()

Haha vind voetballers erg opvallende quads hebben, vandaar dat ik mezelf altijd met ze associeer.
Ja die man was sowieso een geval apart. Was niet echt duidelijk of zijn doel was om te pt'en of vrouwen versieren.

Vroeg hij om te stoeien?Ja die man was sowieso een geval apart. Was niet echt duidelijk of zijn doel was om te pt'en of vrouwen versieren.
Als ze die dan al zouden hebben dan komt het niet door tegen een lederen object gevuld met lucht te stampen hoor
Tis maar wat je opvallend noemt
Die benen hebben ze omdat ze ook met gewichtjes trainen![]()
Hij was erg gesteld op het vetverlies met behulp van cardiotraining, 's nachts...
Zo heb ik het nog nooit iemand weten omschrijvenHij was erg gesteld op het vetverlies met behulp van cardiotraining, 's nachts...

Goede quads zien er gewoon mooi uit op vrouwen!Tuurlijk, zeg ook niet dat ze die benen hebben door tegen balletjes te trappen.
Haha maargoed, nu vallen mijn quads minder op omdat er een aardig laagje vet overheen zit. Echter wanneer ik weer rond de 68 kilo weeg zullen ze weer te voorschijn komen (helaas). Hoop alleen niet dat het mijn trainingsproces zal verstoren. Ben bang dat als het weer zo ver is, dat ik het geen gezicht vind en daardoor mijn trainingsschema wil omgooien.
Hoop dat ik er tegen die tijd dan ook zo over denk

Hij was erg gesteld op het vetverlies met behulp van cardiotraining, 's nachts...

In de buitenwereld vinden ze het mooi als vrouwen benen als tandenstokers hebben![]()

En met het woord onzin is alles gezegd jaPrecies, in de buitenwereld is er namelijk bier.
En nu ga ik weer stoppen met deze onzin.
.Hoe ontsnap je die "buitenwereld"? Walgelijke wereld zo te horen.In de buitenwereld vinden ze het mooi als vrouwen benen als tandenstokers hebben![]()
Tbh in de buitenwereld kan het niemand iets interesseren. Ik heb nog nooit gehoord dat een dude seks afslaat omdat een vrouw te grote quads heeft/geen matchend ondergoed/restjes nagellak/striae/al die andere onnozele shit waar vrouwen zich druk om maken.
In de buitenwereld vinden ze het mooi als vrouwen benen als tandenstokers hebben![]()